Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
פרומוטורס - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:00 - 16:00
7:00 - 15:00
צפה בשעות הפעילות

פרומוטורס הוא מוסך מוביל ברעננה המנוהל על ידי קלאודיו ויונתן, לכל אחד מהם ניסיון רב שנים ומומחיות חסרת גבולות. המוסך עוסק בתחומים דוגמת מכונאות רכב כללית, חשמל רכב, מיזוג אוויר לרכב, פחחות וצבע, כשכל שירות נעשה ברמה המקצועית הגבוהה ביותר. אנשי המוסך פועלים תוך אהבה חסרת גבולות למקצוע ורצון לתת מעצמם את המיטב, במטרה להחזיר את הלקוח למוסך עם חיוך רחב. אתם מוזמנים לפנות אלינו ולקבל עבור הרכב שלכם את השירותים הטובים ביותר.

עוד פרטים

מידע נוסף על פרומוטורס

אזורי שירות

רעננה

תחומי העסק

מוסכים

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 09-7420954

מפה

Navigate
מפת הגעה אל פרומוטורס
נווט

וידאו ותמונות של פרומוטורס

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 7 חוות דעת על פרומוטורס

4.3
ציון כללי 5
שירות 4.3
מחיר 3.4
עמידה בזמנים 4
זמינות 5
שביעות רצון 4.4
איכות 4.5
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מוסך פרומוטורס רעננה
הגעתי למוסך עם תקלה קטנה, המוסכניק היה אדיב. טיפל בתקלה במקום וסירב לקחת תשלום
אמינות וסיפוק
שירות אמין, מהיר ומקצועי. מרוצה
שירות טוב מחיר מצוין הכל מעל ומעבר רק מילים טובות כל מילה מיותרת!
פניתי למוסך לצורך תיקון וטיפול האוטו. התיקונים והתהליך קצת איטים, אך השירות טוב והמחיר סביר. בחנתי עוד הצעות, מה ששיכנע אותי לפנות אליו זה המלצה של חבר.
פניתי לצורך טיפול לרכב. היו מצוינים ועשו אנטרקציה עם בתי עסק אחרים בלי לגבות עבור השירות. השירות היה אדיב. השירות ניתן בזמן. המחיר היה טיפה יקר. לא בדקתי במקומות אחרים. נתנו לי שירות בעבר והוא מקום ראשון באתר מדרג.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist