Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
8:00 - 17:00
8:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

חברת טבע נאות נוסדה בשנת 1942 בקיבוץ נאות מרדכי שבגליל העליון.נעלי טבע נאות מגיעות במגוון רחב של דגמים וסגנונות ומתאימות לכל מקום ולכל אירוע. בין אם את הולכת לעבודה, לבילוי רומנטי או רק לטיול קצר אחר הצהריים, תמיד תרגישי מעודכנת ואופנתית.בטבע נאות אנחנו מאמינים שהיופי מתחיל קודם כל בתחושת הנוחות, ודואגים שכל נעל תתאים כמו כפפה לרגלך. הנוחות של הנעלים שלנו ניכרת בכל פרט ופרט: בחומרי הגלם המשובחים, בירידה לפרטים הקטנים, בעיצוב ייחודי שתומך בכף הרגל באופן מושלם ובמדרך המפורסם של טבע נאות עם שבעת סימני הנוחות.

עוד פרטים

מידע נוסף על טבע נאות-משרדי הנהלה

אזורי שירות

נאות מרדכי

תחומי העסק

חנויות נעליים

מותגים ורשתות - נעליים

טבע נאות

זמינות

פתוח בשישי

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 073-2120183

פקס 04-6950111

מפה

Navigate
מפת הגעה אל טבע נאות-משרדי הנהלה
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 9 חוות דעת על טבע נאות-משרדי הנהלה

2
ציון כללי 1.6
שירות 1.4
מחיר 5
זמינות 2.4
שביעות רצון 5
שירות 5
איכות 2
שביעות רצון מהמחיר 2
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
בדומה לדברים שאני רואה שנכתבו כאן. גם אני רכשתי (אונליין) סנדלים שאני מכירה כבר שנים. רק שהפעם הן מתפוררות אחרי הליכה איתן כשבועיים. גם בנעליים הכי זולות שקניתי בחיי לא היתה פדיחה כזו. אציין כי הסנדלים שאיתי שנים- נראות יותר טוב מהחדשות בכל איזור הסוליה והדפנות שלה שכבר נסדקו והתפוררו! באופן ברור משהו דפוק שם בחומרים/ בייצור/ אולי יש תוקף (למשל כאלה שעמדו שנים תקועות באיזה סטוק ומוצעות באתר) שלחתי להם פניה היום. מקווה שבניגוד לחוויות כאן, כן יחזרו אליי ויטפלו. מעניין האם יש הבדל בין הנמכר בחנות האוליין לחנויות הפיזיות. מצורפות תמונות- וזה לא הכל.. זה סנדל שאמור להיות איכותי ולהחזיק שנים- והיה בשימוש כשבועיים. בהצלחה
רכשתי סנדל, עדיין לא עברה שנה מיום רכישתו וכבר נחרץ סדק בסוליית השעם ממש באיזור בו הסנדל מתקפל בעת ההליכה. חשוב לציין שלא מדובר בפגם, בלאי או שימוש לא הולם. לאחר פנייה לשירות הלקוחות, התברר כי אין אחריות על הסנדל וגם לא ניתן לתקנו. חייבת לומר שלכל הדעות לא הגיוני שסנדל, נעל עונתית, בעלות של כמעט 400 ש"ח לא מחזיקה מעמד יותר מעונה אחת. זאת פעם ראשונה שדבר כזה קורה לי עם טבע נאות ואני מאוכזבת לשמוע שהחברה אינה מתפנה על מנת לברר את העניין או מבקשת לפצות את הלקוח/ה בדרך כלשהי. אני מקפידה לרכוש רק נעליים אורטופדיות עם חומרים טבעיים, ומוכנה להשקיע את כספי בכך, אך לאור החוויה הנוכחית בהחלט שוקלת האם לעשות זאת עם חברתכם.
רכשתי סנדלים שהתעוותו אחרי שימוש קצר זה זוג הסנדלים הדומה שאני קונה בכל שנה מחדש . כבר רכשתי עשרות כאלה לאורך השנים!!!!!!!!! כלומר מכירה ויודעת למה לצפות. אחרי תלונה בקרת איכות שלכם דחתה אותי בבושת פנים (בקרת האיכות של הרגליים שלי מצביעה על בעיה!!!) גם תלונה כתובה לא זוכה למענה ראוי גם נסיונות שיחה לא צלחו בקיצור מאוכזבת מאוד ורוצה פתרון ראוי כרגע חזרתי לנעול את הסנדלים הישנים של טבע נאות (איזו בדיחה גרועה)
אכזבה! מוצרים באיכות ירודה
רכשתי מגף עור, מחיר לא זול בכלל, הגיע מגף בצבע שונה ממה שהזמנתי ושכולו מתקלף, ממש מתפורר! איך יכול להיות שמוצר חדש יוצא מהחברה במצב כזה?? בשירות הלקוחות אמרו לי לחכות. ייצרו איתי קשר מהחנות האינטרנטית, כמובן שזה לא קרה! פשוט בושה של התנהלות! בשום אופן לא לרכוש מהם! ביקשתי לדבר עם מנהל, אמרו לי שאין מנהל. רק לחכות ולחכות ובינתיים ילדה נכה נשארת בלי מגפיים! תתביישו!
מתחת לכל ביקורת-מוקד אונליין
הזמנתי בתחילת החודש באתר אונליין נעליי בית, המידה לא מתאימה ואין מענה טלפוני כלל וכשמשאירים הודעה אין חזרה טלפונית. לבסוף שוחחתי עם נציגה וסוכמה החלפה של הנעליים ע"י שליח, עבר מעל לשבוע ולא יצרו איתי קשר בנושא ואין מענה טלפוני או במייל או בשירות הודעות. אני מאוד מאוכזבת מההתנהלות של החנות, ממליצה לא לקנות דרך מוקד האונליין. אם לא היו עוברים שבועיים של ביטול עסקה-אין לי ספק שהייתי מבטלת.
  • 2
  • 1

64 סניפים של טבע נאות-משרדי הנהלה

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist