הזמנת איש מקצוע?קיבלת 50₪ מתנה לרכישה באתר ZAPSTORE
חוות דעת של Erez
(2.0)
12/10/2020
התאכזבתי קשות מהשירות
לכל המתעניינ/ת,
אני הייתי לקוח של החנות שנים רבות.
עד היום אני הפנתי לקוחות מאזור מודיעין וכל מי ששאל אותי תמיד המלצתי בחום.
לצערי הופתעתי מאוד לרעה ששמעתי שחברה טובה שהפנתי לחנות הגיעה ב6.10.20 בשעה 13:00 עם סה"כ פאנצ'ר בגלגל וקיבלה יחס גס רוח מבעל החנות יהודה.
אני מבין ומתאר לעצמי שהיה עומס ולחץ, אבל יחס אנושי בסיסי הוא משהו שלדעתי מגיע לכל אדם באשר הוא.
במיוחד לאור העבודה שהיא התקשרה לפני לוודא שהמקום פנוי ואפשר להגיע לקבל שירות.
מאוד התאכזבתי באופן אישי, ובשל זה לא אמליץ יותר על המקום.
רוצה להאמין שמדובר היה באירוע חריג וחד פעמי.
אבל אחרי שפניתי דרך דף הפייסבוק, קיבלתי התעלמות מוחלטת ומחיקה של ההודעות שלי.
לצערי איבדתי את האמון במקום.