עסקים נוספים שנותנים שירות בתל אביב

מספר מקשר
072-3233204 זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
בת ים
(0)
מספר מקשר
זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק

מספר מקשר
077-3167471 זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
דבורה הנביאה 20, חולון
(4)
מספר מקשר
זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
מידע נוסף על צוות הוריקן שליחויות
אזורי שירות
תל אביב
תחומי העסק
שליחויות
תחומי עיסוק נוספים
הובלת חבילות ומשאות קלים
מאפיינים נוספים
שליחויות מהיום להיום
שליחויות מהיום למחר
שליחויות במסירה ידנית
מסירת מכרזים
הצמדת שליח קבוע לחברה
קווי שליחויות קבועים
עוד פרטים
מפה
מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על צוות הוריקן שליחויות
4
דירוג כללי

nuriel
14/05/2019
5
שירות מעולה
כחברה ששירות הלקוחות שלה חרוט על דגלה מצאנו את חברת הוריקן כשותפה המושלמת לשרת את לקוחותינו בצורה המהירה והטובה ביותר
למרות שאנו חברה קטנה, צוות הוריקן תמיד מגיע בזמן ואנו מקבלים שירות טוב ביותר בכל משלוח שאנו מבצעים
מערכת הקלדות המשלוחים קלה ונוחה לתפעול ואנו תמיד יכולים לראות את סטטוס המשלוחים ומי מהלקוחות קיבל אותם
לאחר ניסיונות עם חברות אחרות אנו שמחים לעבוד ולהמליץ על חברת הוריקן כחברת המשלוחים הטובה ביותר
ציריך
11/10/2018
5
הורקן ממלית בחום
לא צריך את הדואר האיטי הזה שלא זז חברת שליחויות זה הפתרון הם מהירים ויעילים בהחלט אמליץ ואחזור 
עדי
13/05/2018
1
שירות רע מאוד ולא אדיב
אנו משרד רואי חשבון שמשתמש באופן קבוע בשירותים של הוריקן. בוצעו טעויות רבות במשלוחים שלנו בעבר אך בטעות כזו עוד לא נתקלנו מאף נותן שירות:
הזמנו שליחות ביום חמישי 10/05 לאריאל. חיכינו עד בערך חמש אחה"צ וכשראינו שהשליחות לא מגיעה, התקשרנו לברר. נאמר לנו שהשליחות הוזזה לראשון (והכל מבלי להודיע לנו דבר) וכשהתקשרנו לאחראי, הוא צעק עלינו (במקום להסביר ברוגע) שזו אחריות שלנו לבדוק את הנהלים של שליחות לאריאל ובגלל שלא כתבנו בהערות שיביאו לנו את החומר עוד היום הם לא התקשרו, (למרות ששליחות רגילה לוקחת לפי התקנון 4 שעות, ואם לא אז לדעתי צריך לומר ללקוח שמזיזים את השליחות שלו *בשלושה ימים*). אחרי ויכוחים נוספים הוא אמר שהשליחות תבוצע בראשון, ואכן ראינו באתר שהמשלוח הועבר לראשון. מגיע יום ראשון (13/05), ושוב- אין חומר! יש לציין שהתאריך הוא לפני התשלומים למע"מ והעיכוב גורר פגיעה בעבודתנו. בררנו שוב סטטוס באתר וראינו להפתעתנו שהמשלוח הוזז *שוב* ליום שני (14/05)! התקשרנו שנית, ושוב קיבלנו צעקות מהאחראי. הוא טען שאמר לנו בשיחה הקודמת שרק האיסוף יבוצע בראשון, אך יגיע בכלל ב*שני* וגם טען שכבר אמר לנו קודם ששליחות לאריאל לוקחת 3 ימי עסקים ושהוא בעצם *עושה לנו טובה* שהוא מביא לנו את החומר בשני. שוב, שני הפרטים הנ"ל לא צוינו בכלל בשיחה הראשונה, אחרת לא היינו מצפים לחומר בראשון.
כך יצא שפעמיים הזיזו לנו את המשלוח, פעמיים בלי להגיד מילה- ראינו את ההזזות רק באתר כשביררנו מה הסטטוס, וכשהתקשרנו אליהם לגבי זה חטפנו צעקות וויכוחים מהאחראי, שבמקום לחפש עמנו פתרון, להתנצל או לברר, טען שוב אותן טענות, והאשים אותנו באי לקיחת אחריות!
מאוד מאוכזבים ומחליפים לחברה אחרת. אגב, הם התקשרו שוב להתווכח עמנו ב04/06
i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
ספיר
07/05/2017
5
פניתי לבית העסק לצורך שליחויות, בחרתי בהם באקראי מתוך הרשימה באתר, קיבלתי יחס מעולה, הם מהירים והגיעו בזמן, שילמתי מחיר טוב.

i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
רן
09/08/2016
4.5
פניתי לשליחות כפולה וביצעו באותו יום במהירות ויעילות והמוצר הגיע במצב טוב מחיר סביר בחנתי עוד הצעות הם היו יותר זולים ומהירים
- 1