Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_Up_partArrow_RightArrow_upArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsמיוןכתובאייקוןMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorIcon star full gray colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consultExpand/Collapse Section דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom FacebookTwitterWhatsappMail
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
logo

ספקטרום

על השירות

תחומי העסק
רהיטים
אזורי שירות
אשדוד

מפה

Navigate
מפת הגעה אל ספקטרום
נווט

הצג חוות דעת גולשים (1 חוות דעת)

מחיר
(3.0)
זמינות
(2.0)
איכות
(2.0)
שביעות רצון
(1.0)
שירות
(1.0)
מיון לפי:
(2.0)
30/04/2015
התגלה עוד עסק בעל חוסר אמינות ושירות מאכזב
בס"ד 29 באפריל, 2015 לכבוד גיל גמליאל "ספקטרום" רהיטים. ביום ה-10 במרץ, הזמנו פינת אוכל , אשר כללה: שולחן ו- 6 כסאות. הוספנו עוד 2 כיסאות, בתוספת של 760 ₪, למחיר. סיכמנו כי: 4 כיסאות יהיו עם הריפוד, כפי שמוצגים בחנות, ו-4 הכיסאות האחרים, ירופדו מ "ארמל" 137 פרדייז. ביום שישי, ה-27 במרץ, קיבלנו את פינת האוכל. ואז התגלו הבעיות הבאות: 1.כל 8 הכיסאות היו עם אותו ריפוד,( כמו הדוגמה בתצוגה בחנות), ולא כפי שסיכמנו, ש-4 כיסאות ירופדו בריפוד מסוג "ארמל". 2.בכל 8 הכיסאות, מבלי יוצא מן הכלל, נחשפנו לפגמים משמעותיים ובולטים לעיין. החל בצביעה לא שווה, לא נקייה וחלקה, עם סימני ושובלי טיפות צבע, דרך חורים קטנים, בקעים ושקעים בעץ וכלה בסימני ניסור וחיתוך בולטים ברגלי הכיסאות. ניכר, כי העבודה על הכיסאות נעשתה בחוסר מקצועיות, אולי בחיפזון, אבל לבטח ברשלנות. התלוננו על כל הבעיות, ואכן הגעת ביום שני ה-29 במרץ, הסכמת והכרת בפגמים במוצר, אולם, לטענתך עבור המחיר ששילמנו אלה הם המוצרים וזאת התמורה, והבטחת לנו שתטפל בכל הבעיות, אולם רק לאחר פסח, וזאת בתנאי שנסכים להחליף רק 4 כיסאות, את הפגומים ביותר מתוך ה-8. קיבלנו, בלית ברירה,תנאי זה ובלבד, שתפתור את הליקויים ותעמוד בהבטחותיך. פסח הסתיים ב-12 באפריל, היום ה-29 באפריל, עברו למעלה משבועיים ימים של עשרות פניות והודעות מייל אליך, ועדיין לא נעשה דבר וחצי דבר בעניינינו. בכבוד רב, גיל ויעל טימסטיט.
קרא עוד
הסתר
יעל - תמונה
  • 1
לעסק הקודם
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
לעסק הבא
Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist