עסקים נוספים שנותנים שירות באשדוד
מידע נוסף על ספקטרום
מפה
מציג 1-1 חוות דעת מתוך 1 חוות דעת על ספקטרום
2
דירוג כללי
יעל
30/04/2015
2
התגלה עוד עסק בעל חוסר אמינות ושירות מאכזב
בס"ד
29 באפריל, 2015
לכבוד
גיל גמליאל
"ספקטרום" רהיטים.
ביום ה-10 במרץ, הזמנו פינת אוכל , אשר כללה: שולחן ו- 6 כסאות.
הוספנו עוד 2 כיסאות, בתוספת של 760 ₪, למחיר.
סיכמנו כי:
4 כיסאות יהיו עם הריפוד, כפי שמוצגים בחנות, ו-4 הכיסאות האחרים, ירופדו מ "ארמל" 137 פרדייז.
ביום שישי, ה-27 במרץ, קיבלנו את פינת האוכל.
ואז התגלו הבעיות הבאות:
1.כל 8 הכיסאות היו עם אותו ריפוד,( כמו הדוגמה בתצוגה בחנות), ולא כפי שסיכמנו,
ש-4 כיסאות ירופדו בריפוד מסוג "ארמל".
2.בכל 8 הכיסאות, מבלי יוצא מן הכלל, נחשפנו לפגמים משמעותיים ובולטים לעיין.
החל בצביעה לא שווה, לא נקייה וחלקה, עם סימני ושובלי טיפות צבע,
דרך חורים קטנים, בקעים ושקעים בעץ וכלה בסימני ניסור וחיתוך בולטים ברגלי הכיסאות.
ניכר, כי העבודה על הכיסאות נעשתה בחוסר מקצועיות, אולי בחיפזון, אבל לבטח ברשלנות.
התלוננו על כל הבעיות, ואכן הגעת ביום שני ה-29 במרץ, הסכמת והכרת בפגמים במוצר, אולם, לטענתך עבור המחיר ששילמנו אלה הם המוצרים וזאת התמורה, והבטחת לנו שתטפל בכל הבעיות, אולם רק לאחר פסח, וזאת בתנאי שנסכים להחליף רק 4 כיסאות, את הפגומים ביותר מתוך ה-8.
קיבלנו, בלית ברירה,תנאי זה ובלבד, שתפתור את הליקויים ותעמוד בהבטחותיך.
פסח הסתיים ב-12 באפריל, היום ה-29 באפריל, עברו למעלה משבועיים ימים של עשרות פניות והודעות מייל אליך, ועדיין לא נעשה דבר וחצי דבר בעניינינו.
בכבוד רב,
גיל ויעל טימסטיט.
- 1