אין מענה בשרות לקוחות, לא קיבלתי תשובה עבר חודשיים, שרות לקוחות גרוע, גם בווטסאפ הקטגוריות לא מתאימות לנושא, עליו אני מבקשת. פשוט אי אפשר ליצור רשא. נוראי
יש להם שירות לקוחות נורא ולא מגיב. Bluebird Airways שלהם היא חברת תעופה עם מוניטין נורא. הם דחו תביעה שלי ללא סיבה מוצדקת, והם מעולם לא הגיבו לאף אחת מתלונות האימייל שלי.
רכשנו בקווי חופשה טיול מאורגן בסוכות לסיציליה. כשבוע לפני הטיסה בת שלנו נחבלה ברגל ושמו לה גבס "מנוחה". הודענו לחברה על הגבס וביקשנו לאפשר לנו קשר ישיר עם מלווה הישראלי של הקבוצה, כדי מראש למצוא פתרונות מתאימים ולקבל תמיכה וההדרכה. בתגובה החברה מנע מאתנו את הקשר ויכולנו להתחיל להתכתב עם המלווה בשלב הרבה יותר מאוחר, לאחר שהיא ביזמתה פתחה קבוצת וואטסאפ עבור משתתפי הטיול. ביקשנו בין היתר מהחברה לדחות את הטיול למועד אחר, אך הם דרשו מאתנו להיפרד מ80% מהכספים ששילמנו להם ובנוסף לשלם באופן מלא על הטיול במועד אחר! במקום ל"היות אתנו" "קווי חופשה" בחרה להפעיל עלינו לחץ אדיר על מנת לגרום לנו להישאר בארץ (על חשבוננו) וכאשר לא הצליחו במפתיע (!!!), בשעה 10 בבוקר בערב סוכות הודיעו לנו שלא ניתן לטוס עם הגבס ואנו נדרשים לאישור רפואי לכך. ההתנהלות שכזאת העמידה אותנו במצב בלתי אפשרי, קשה במיוחד, זה שיבש את חיינו באופן קיצוני, פגע במשפחה ובילדה וגרם לעוגמת נפש לא מבוטלת. בית מלון שקיבלנו בחו"ל היה מתחת לכל ביקורת וזה גרם לקשיים נוספים ולחוסר שביעות רצון מוחלט.
הזמנו חופשה משפחתית ברודוס דרך הדקה ה 90 שהשמשו בקווי חופשה כסוכן. הזמנו מלון חמישה כוכבים הכל כלול להנאתם של הקטנות. בפועל עם הגעתנו היתה הפסקת חשמל ממושכת של שעות באי והמלון שלנו בחר שלא להצטייד בגנרטורים, כך שבניגוד לשאר הנופשים באי (אף במלונות זולים יותר ובקרב הסובבים בחנויות באי שהצטיידו גם הם בגנרטור) סבלנו ממחסור במיזוג, מים, תאורה במשך שעות ארוכות עד למהלך הלילה שתוקנה התקלה. המלון אף לא היה ערוך במתן פנס או עזרה כלשהי והבנות סבלו ובכו ארוכות. בפנייה לקווי חופשה התנערו מאחריות בטענה שזהו "כח עליון" למרות שזהו המלון שבחר לא להיערך אף לא במעט לתקלת חשמל. לא נהיננו ואף סבלנו ולא היתה כל עזרה או רצות לפצות מצד קווי חופשה. לא מומלץ להסתמך עליהם ובוודאי שלא בחופשה עם ילדים קטנים