Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
עסקים נוספים שנותנים שירות בפתח תקווה
אבי המומחה בשירות בתל אביב

אחימעץ 15, דרום תל אביב

(10)
072-3200668 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.
מוטי תיקון מוצרי חשמל בפתח תקווה

סנה משה, פתח תקווה

(9)
072-3228355 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.
אמינות השירות - אלי טכנאי מוסמך ברמת השרון

סוקולוב 49, רמת השרון

(91)
077-7785050 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.

מידע נוסף על אביקל - כביסומטיק

אזורי שירות

פתח תקווה

תחומי העסק

טכנאי מכונות כביסה ומייבשים

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3111411

טלפון נוסף 050-9332456

מפה

Navigate
מפת הגעה אל אביקל - כביסומטיק
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 7 חוות דעת על אביקל - כביסומטיק

1.5
ציון כללי 1
שירות 2
מחיר 2
עמידה בזמנים 2
שביעות רצון 2
איכות 2
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
גסות רוח יוצאת דופן
הזמנתי מוצרים, קיבלתי הודעת מייל להתקשר ולשלם. המוכר נתן לי לחכות זמן רב בטלפון בלי אף מילה בעודו מדבר בגסות לקונה אחר. אחר כך צעק על "נו??", לא הקשיב, צרח והפגין גסות רוח חריגה עד שטרק את הטלפון. מאוד מומלץ לא לפנות ולא לקנות.
ככה לא מתנהגים לקונים המתעניינים במוצר
אשתי התקשרה לפני כחודש התעניינה לגביי מגירה למקרר ומשטח זכוכית. נאמר לה שאין ברשותם לשלוח את המשטח זכוכית ניתן רק להגיע עצמאית ולקחת. היום אישתי התקשרה והחליטה לעשות את ההזמנה הנדרשת ע"י להזמין חברת שליחים שיאספו את המוצר הנדרש לקחת את המוצר. ברגע שהתקשרה ענה לה יעקב , בעל החנות, דיבר עימה בתוקפנות, לא אפשר לה לדבר , ואף להסביר לה מה היא רוצה, נתן הרגשה שהוא בכלל לא מעוניין למכור. מתברר שאנו לא היחידים שחוו יחס כזה. תודה על השירות, "נחזור שוב"
מחירים גבוהים, מוצרים ברמה נמוכה
קנייה בדלפק קנייה של מוצר שהובהר לי כי הוא חלופי באופן מלא. המוצר אינו מתפקד טוב. המוכר לא היה מוכן להחליף במוצר מקורי מכיוון שבפועל המוצר חובר ונוסה.
שירות נוראי וגס רוח
הזמנתי ידית לדלת של מייבש כביסה. הידית הגיעה ללא אחד החלקים. כשהתקשרתי לבקש שישלחו את החלק הנוסף, יעקב, איש המכירות, לא האמין לי והיה חשדן, אך לבסוף הבטיח שהחלק יישלח ביום העסקים הבא בטענה שאיש ההזמנות לא נמצא. התקשרתי לוודא שהחלק נשלח כעבור שבוע, ואז יעקב טען שאיש המכירות חולה, אך שעליי לשלוח תמונה של החלקים שקיבלתי כתנאי למשלוח, וניתק את השיחה בפרצופי לאחר שהבעתי מורת רוח על כך שהחלק טרם נשלח. בשיחה הבאה הואשמתי ברמאות ובכך שאני מתחכם, ונדרשתי בצעקות ובקללות לשלוח תמונה נוספת של החלקים. עד כה לא קיבלתי את החלק המבוקש. ממליץ להימנע מכל קשר עם החנות הזו.
תגובות (2)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

26/10/2014

מדובר בלקוח רכש ערכת ידית מחלקי פלסטיק. הלקוח התקשר ואמר שחסר חלךק. נאמר לו שהבחור בהזמנות יהיה ביום ראשון, ואם יש בעיה והענין דחוף שיקפוץ לחנות, ונעזור לו בשמחה. בכל מקרה של בעיה עם מוצר יש לבוא עם המוצר לחנות. הלקוח בחר לנהל שיח קולני. הלקוח התבקש לשלוח צילום של החלקים שקיבל, בתמונה ששלח החלקים הורכבו. אם לקוח מקבל מוצר לקוי, למה הוא השתמש בו. הלקוח שלח תמונה תוך דקה. כשנתבקש להפוך את אחד הלקים ולצלמו, לקח לו 1/2 שעה. מיד לאחר שליחת התמונה הוא פתח פה במסע השמצות חסרות שחר, וטען שקיללו אותו. האמת שהלקוח התעקש במשך 20 דקות לנהל ויכוח עקר וגס, ולא קיבל את דברי המוכר בחנות לתת לו קרדיט לטפל בפנייתו. דבריו של המתלונן מעידים על אופיו כלקוח צדקן.

מיילס - תמונה
תגובה של מיילס

28/10/2014

התגובה אינה נאמנה למציאות. נאמר לי מפורשות על ידי יעקב, נציג החברה, שהחלק יישלח בדואר ביום ראשון ושאין צורך להתקשר על מנת להזכיר את העניין, כאשר בכל משך השיחה הואשמתי בכך שהרכבתי את המוצר על אף שזה לא נכון - החלקים לא הורכבו, לא ניתן להרכיב את המוצר ללא החלק החסר. לא ברורה הטענה אודות משך הזמן שלקח לשלוח את התמונה השניה, שהרי התבקשתי לשלוח אותה לאחר חצי שעה, בעקבות שיחה שיזמתי אני לחנות על מנת לוודא שהתמונה התקבלה. אכן לא סמכתי על כך שפנייתי תטופל כראוי מכיוון שחלפו שבועיים ממועד הפניה הראשון ועל אף פניות רבות העניין טרם טופל. עדכון - היום יצרתי קשר עם החנות פעם נוספת כדי לוודא שהעניין מטופל אך נמסר לי שעקב הביקורת שכתבתי בזאפ לא אקבל שירות. עקב כך ביקשתי לבטל את העסקה ולהחזיר את המוצר החלקי שנשלח אליי אך נאמר לי שהם לא מוכנים לעשות זאת. לפיכך, לא קיבלתי את המוצר שהזמנתי בעוד החברה אינה מוכנה להשיב את כספי, בניגוד לחוק. במענה לתלונתי נציג החברה הפנה אותי לבית המשפט. שוב, ממליץ לכולם להימנע מעשיית עסקים עם עסק זה.
אחלה שירות
הייתה לי בעייה במכונת כביסה AEG (מהדור הגרמני). הבחור הדריך אותי בטלפון בכמה שיחות על מנת לזהות את מקור הבעייה (המכונה לא סחטה סחיטה סופית), ולבסוף אחרי שניקיתי ופירקתי חצי מכונה, הגענו למסקנה שכנראה זה כרטיס הבקר של המכונה (מכונה מכנית ולכן בקר אלקטרו-מכני). הבאתי לחנות את הכרטיס והוא נשלח לשיפוץ, אמנם לקח כמעט שבועיים אבל הכרטיס חזר ללא תיקון כי הוא היה הרוס. לשמחתי בעל החנות הצליח לארגן מהמעבדה כרטיס משופץ חלופי זהה לשלי. סך העלות היתה 450 ש"ח ולימוד עצמי של תוך מכונת הכביסה... והיום היא עובדת כמו חדשה :)
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist