Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_Event
WhatsappFacebookTwitterMailShare
הוספה למועדפיםמחיקה ממועדפים
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
8:00 - 16:00
8:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

זקוקים לשירותי בדיקת רכב וחשוב לכם לקבל את המענה המקצועי, המהיר והאמין ביותר בענף? מכון אלדר לשירותכם! כמכון בדיקות מוביל בתחומו, אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מערך שירותים מקצועי, רחב ומקיף המציע את המענה המתקדם ביותר בענף למעוניינים בבדיקת רכב לפני מכירה או לפני רכישה. בנוסף, אנו מציעים מערך שירותי תיקונים מתקדם לרכבים מכל הסוגים. נשמח לעמוד לשירותכם במקצועיות, ביעילות ובאמינות לשביעות רצונכם המלאה!

עוד פרטים

תחומי שירות

בדיקת רכב לפני קנייה בדיקות זיהום אוויר

מידע נוסף על אלדר

אזורי שירות

נתניה

תחומי העסק

מכוני רישוי ובדיקה לרכב

מאפיינים נוספים

בדיקת ממוחשבת לרכב

בוחנים מוסמכים מטעם משרד התחבורה

כיוון אורות במקום

איסוף רכב והשבתו

עוד פרטים

סוג הרכב

בדיקות לרכב בנזין

בדיקות לרכב דיזל

בדיקות לרכב שטח

מפה

map_markerNavigate
מפת הגעה אל אלדר
נווט

יצירת קשר עם אלדר

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

27 חוות דעת על אלדר

4.5
ציון כללי 4
שירות 5
זמינות 4.5
איכות 4.5
שביעות רצון מהמחיר 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מאוד מקצועי, קפדן ויסודי
הגעתי למקום צנוע מאוד, לשמחתי הרבה הבנתי מיד שמדובר בביצוע בדיקת רכב קפדנית ומושקעת במיוחד. לא ראיתי מקום אחר שבו בודקים את כל הרכב (אבל הכל כולל הכל) בצורה סופר מקצועית, יסודית, ירידה לפרטים והכל מלווה בהסברים מפורטים. כל הכבוד.
פניתי לבית העסק לצורך בדיקת רכב לפני קנייה. המחיר ששילמתי היה גבוה במקצת אך השירות טוב, הם עשו בדיקה יסודית ואיכותית. היחס אדיב. פניתי אליו מהמלצה של גיסי.
לא אחזור לשם
הגעתי לשם בסביבות השעה 11 בבוקר. שאלתי כמה זמן תיקח הבדיקה, והבחור בקבלה אמר שלכל היותר תוך שעתיים נסיים. החלטתי שאין טעם לנסוע ולחזור, וחיכיתי במקום (יצאתי לאכול צהריים וחזרתי). רק אחרי 5(!) שעות הבוחן התפנה לבדוק את הרכב. הבוחן לקח אותי לסיבוב ברכב והראה לי די הרבה דברים ליקויים שמצא, והסביר לי באופן מפורט על כל אחד מהם. מאוד התרשמתי מההסברים. אח״כ לקחתי את הרכב למוסך כדי לתקן את הליקויים - ובמוסך טענו שחצי מהממצאים לא נכונים. לדוגמא, הבוחן במכון אלדר הסביר לי שיש בעיה בתושבת ההילוכים: הוא הדגים לי ״קפיצה״ של הרכב בהעברת הילוך בזמן נסיעה, וטען שהרכב צריך לזנק כשמעבירים את ההילוכים למצב ספורט. אבל במוסך אמרו לי שככה מתנהגת תיבת ההילוכים של הרכב הזה באופן רגיל, ושכל מה שמצב ספורט עושה זה להשאיר את הרכב בהילוך נמוך ליותר זמן. הם הסבירו שבגלל שמכוני הבדיקה נותנים אחריות, הם ״מוצאים״ בעיות שלא באמת קיימות ברכב כדי שלא יהיו אחראים עליהן בהמשך. עם זאת, במוסך הסתבר גם שצריך להחליף רצועת טיימינג, אבל במכון אלדר לא זיהו את זה. אבל הכי גרוע: זמן קצר אחרי שרכשתי את הרכב, הופיעה בעיית עובש שהגיעה מפילטר כניסת אויר מתא המנוע (תמונה מצורפת). כשהתקשרתי למכון אלדר לבדוק אם זו בעייה שמכוסה באחריות שלהם, במקום פשוט להגיד ״לא״, הבוחן התחיל נאום ארוך וכועס עם הסברים על זה שזה המון עבודה להגיע לפילטר האויר ומלא בטענות על כך שקניתי רכב שהוא מצא בו כל מיני בעיות אחרות.
תגובות (1)

חן - תמונה
תגובה של חן

07/11/2017

רון שלום. צר לי לשמוע על אורך הביקורת השלילית למרות שחזרנו אלייך טלפונית בסיום העבודה ותוך כדי שיחה לא מצא חן בעינייך התשובות שקיבלת כגון לא בודקים מסנן אויר.(לפרק מסנן אויר זה אופרציה בפני עצמה ואתה יכול לבדוק במוסך המורשה ובכל מכון בדיקה בארץ שלא נהוג לבדוק.) מצויין לך בטופס הבדיקה על כל בעיה והערה קיים לך איקס ודגש (רצ"ב צילום בדיקה ששלחת לי בwhatsapp באותו יום ששוחחנו) . לגבי סיבובי מנוע לא יציבים לסרוגין/נמוך מצויין לך שתי קווים ובסוף הבדיקה נשלחת למוסך לפני רכישה רק לגבי הסעיף הזה. לגבי " הדגמת קפיצה בהעברת הילוך " שאתה כתבת זה לא הדגמה זה תוך כדי נסיעה לסרוגין בהאטה ורשום לך נקישות לא קפיצה ונשלחת למורשה במקביל. לגבי בעיות כלשהן שנרשמו בדוח הבדיקה מצויין לך בסיכום הבדיקה 4 סעיפים אחרונים ממשרד התחבורה . סעיף ראשון לגשת למוסך מורשה ושמאי רכב לפני רכישה ומצויין לך חץ והדגשים. סעיף שני מודגש במלבן להסרת ספק . אם לא פעלת ע"פ דרך שמצויין וממורקר לך הדברים במהלך הבדיקה ולא התייחסת איני יכול לעזור לך בזה ואתה חתום מטה. הממצאים הוצגו לך על הליפט ראית אותם פיזית כולל בולם זעזועים אחורי שמאלי מפוצץ הודגש לך ואתה חתום בסעיף לגשת למוסך לפני רכישה. ראית את הדברים גם בסיבוב הבדיקה ובנוסף לאחר הדפסת דוח הבדיקה הסברתי לך ועברנו סעיף סעיף על הדוח כדי לתאם בין מה שנעשה בפועל אל הדו"ח המודפס היות והיה הרבה ליקויים כמו במערכת היגוי ,מתלים ותאונה בחזית הרכב וכל מיני בעיות נוספות וחוסר הבנה שהיה לך מבחינה מקצועית היה לי אורך רוח אלייך וסבלנות מעבר למצופה ולכן התעכב הבדיקה מעבר לזמן הנדרש . היות ואתה לא מבין השתדלתי להכנס לרמת ההגיון שלך שאתה קונה רכב שעבר תהליך של תאונה ובעיות קיימות מבחינה מכנית שזה הוצאות לא מבוטלות וזה שהחלטת לעשות את ההחלטה לרכוש או לא לרכוש זוהי ההחלטה שלך בלבד. לי אין כל עניין לכל ההשמצות שהשמצת למרות שיצאת מכאן מרוצה וגם הדגשת את זה במהלך התלונה. יש לדייק ולומר את הדברים לאמת כפי שבאמת היו ולא לפי ראות עייניך. א.קבלתך היתה בשעה 13:32 ולא ב11:00 כפי שציינת ולזה יש תעוד גם ביומן עבודה וגם בחשבונית מס/קבלה. ב.אנו לוקחים באופן ראשוני רק צילום רישיונות למען הסדר של הרכבים המיועדים להיכנס לבדיקה ונותנים זמן הערכה משוערך,אך ללא התחייבות מצד הלקוח שכרוכה בתשלום ורישום פנימי במחשב מאחר והרכב אינו נכנס לליפט עד תחילת הבדיקה. זוהי ההחלטה הבלעדית שלך הייתה לבחור אם להישאר ולהמתין/ ללכת. ג.אורך זמן בדיקה בממוצע הינו 40 דקות בין רכב לרכב במידה והכל תקין וזה נאמר גם לפני כניסת הרכב לבדיקה. כפי שציינת וראית הני מסביר ללקוח בפירוט פיזית ובירוקרטית תוך כדי עבודה על כל אחד ואחד מהסעיפים כדי שלא יהיה ספק על כל אותן ה"ממצאים הלא הנכונים" שציינת בתגובתך. אינך יכול להטיל ספק בממצאים מהסיבה שהיית נוכח בכל מהלך הבדיקה. בין בדיקה לבדיקה חשוב לי להביא את הלקוח למקום שיוכל להבין ולא לצאת בתחושה של אי ידיעה לאן פניו מועדות בכל הנוגע לרכב אשר מעוניין בו. מזמין הבדיקה בעבורי הוא הלקוח אשר אני מקדיש לו את כל הזמן שנדרש ולכן בעבורי זמן פחות נמדד כמו ההסבר פנים שלי אל מול אותו האדם שאני נותן לו שירות ולידע את מצבו של הרכב. אני מודע לכך שיש זמן המתנה/משתנה כל רכב לגופו ,לכן תמיד מדגיש בפני הלקוחות זמנים משוערכים ואף שולח אותם ומתקשר לפני הגעה כדי להקל. כשאתה טוען שבבדיקה " מוצאים בעיות כדי לא לקחת אחריות" אינו נכון הדבר כי כל אותן ה"בעיות" אתה ראית כך שאינך יכול להתכחש. לגבי הטיימינג, "במכון אמרו לי להחליף טיימינג ולא עלו על זה בבדיקה" מצויין לך בדוח הבדיקה בדגש "יש לבדוק ולהחליף חגורת תזמון לפי הוראות יצרן רכב." וזה באחריות הלקוח בלבד ואתה חתום על זה. כשהשארת הודעה במענה טלפוני ,השארת הודעה אך ורק לגבי מסנן האוויר כל שאר התלונות לא ציינת כלל. חזרו אלייך הפקידות ושלא הצליחו להסביר כמו שהוסבר לעיל,אני באופן אישי צלצלתי אלייך וניסתי לשוחח איתך אך לא נתת לי לדבר ולהביא את עצמי לידי ביטוי וניתקת את השיחה להזכירך. חבל לי שיצאת מאוכזב ,אך אם כל כך הפריעו לך כל אותן התלונות אשר ציינת הנ"ל , עמדה בפנייך האפשרות להגיע לפתרון בעיות בצורה מסודרת וכמו שצריך.תמיד נשמח לעמוד לשירותך בעתיד שיהיה בהצלחה,שמעון
תודה על מקצועיות ושירות מסור
תודה על הטיפול המסור ושירות מעולה ומקצועי ובעיקר סובלני
איש מקצוע ובן אדם לפני הכל
קיבלתי שירות ברמה הכי גבוה שיכולתי לצפות שווה כל דקה שמחכים

בית העסק אלדר מופיע בדפי זהב בתחום: מכוני רישוי ובדיקה לרכב לרשימת בתי העסק המלאה בסיווג מכוני בדיקה ורישוי לרכב  |  מידע זה רלוונטי לתחום מכוני רישוי ובדיקה לרכב ובנוסף: רשימת מכוני בדיקה ופירוט מכוני רישוי בישראל המציעים בדיקת רכב לפני קניה. בדיקה מקיפה לרכב שבודקת את החלקים והרכיבים הקריטיים לתפקוד הרכב ולשוויו כמו שילדה ופגיעה בשאסי. בדיקת רכבים לפני קנייה, מכון רישוי, מכון בדיקה לרכב

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite_menu_forumsSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussiness דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_tools