עסקים נוספים שנותנים שירות בלוד
מידע נוסף על סי.אס.בי מוצרי חשמל בע"מ
אזורי שירות
לוד
תחומי העסק
מוצרי חשמל
מפה
מציג 1-6 חוות דעת מתוך 32 חוות דעת על סי.אס.בי מוצרי חשמל בע"מ
2.2
דירוג כללי

אלה
11/07/2024
1
קניתי תנור של בוש מתוצרת גרמניה.
אחרי פחות משנתיים זכוכית הדלת החיצונית של התנור החליטה לנטות הצידה ככה על דעת עצמה, וכשפניתי לשירות הלקוחות (בכל זאת יבואן מורשה)נתקלתי באטימות.
300 ש"ח רק על ביקור וזה בלי התיקון וחלק חלופי אם בכלל. בוש יותר אני לא אקנה.

someone
11/07/2024
1
לא מכבדים אחריות של עצמם. המוצר באחריות מלאה, אבל הם דרשו תשלום על החלקים בטענה שאנחנו שברנו. לא שברנו, זה המוצר שאתם מוכרים באיכות ירודה.

דורית
10/05/2024
1
יש לי מכונת כביסה של סימנס באחריות, התלוננתי על רעשים חזקים, תזוזה, ומים בעת הסחיטה..!
הטכנאי שהגיע ביצע בדיקה כשהמכונה ריקה (ללא כביסה) כך שלא ראה את השיטפון שיש לי בבית מהמים, בעת הבדיקה גילה שהבולמים לא תקינים והגומיה לא במקום (בפרוש טען שיצאה/נקרעה בגלל הבולמים)
התקשר לאחראי שלו בשם משה, והאחראי טען שהבולמים ללא תשלום באחריות, ועל הגומיה אצטרך לשלם כ-500 שח
ובמידה ולא אשלם על הגומיה לא יחליף את הבולמים..!
מדגישה שכל הבעיה בגומיה בגלל הבולמים, והם מנסים "לסחוט" ממני כספים..!
אני אשוחח עם החברה, ובמידה שיבקשו תשלום..
אקנה מכונת כביסה חדשה ולא אתעצבן..
אך כל מה שקשור לחברה הזו.. סינס,בוש קונסקרוטה ועוד
פשוט אחרים!!! לא אקנה בחיים
שירות מתחת לכל ביקורת!
ואגב הטכנאי קילל ברוסית ויש לי מצלמות
וטוען שקילל את המכונה...בושה שזה מה שמקבלים מנותני שירות עצבים מיותרים בהחלט!
מפסידים לקוח חוזר שזה א' וב' בחיים!
שבת שלוםםם

Daniel
14/03/2024
1
יש לי תנור IQ700 של סימנס שהתקלקל.
והחברה מספרת לי סיפורים כבר יותר משבועיים. שילמתי ביטוח.
השירות שאני מקבל הוא באיכות ירודה מאוד

yiskabanino
10/03/2024
1
קשה ליצור עימם קשר... נורא!
קבעו לי טכנאי דרך האתר... ואני רוצה לבקש הדרכה איך לפתוח את המכונה שהכביסה תקועה בה... ואין מענה אנושי.