Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsapp

מפה

map_markerNavigate
מפת הגעה אל לופה
נווט

מידע נוסף על לופה

אזורי שירות

נחשונים

תחומי העסק

אלבומים ואלבומים דיגיטליים

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף03-6336633

פקס03-6336636

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 14 חוות דעת על לופה

3.5
ציון כללי 4.5
שירות 2.5
זמינות 3
איכות 3
שביעות רצון מהמחיר 2
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
גרוע ביותר
הזמנתי אלבום ויצא שרוב הראש חתוך פניתי אליהם והם טענו שזה אשמתי ולא הסכימו להחליף לי אלבום למרות העלויות הגדולות לא שווה
לופה לא דואגים למשלוח של המוצר בזמן סביר
אני כבר 3 שבועות מחכה לאלבום תמונות וגל אתר מ"צוות מומחים" מורח את הנושה , כותב תשובות מתחמקות כ" בדיקה של דואר ישראל לוקחת מספר ימים " - ואפה האחריות של לופה ? למה אתם לא מדרבנים את הדואר כל יום. . במקום להגיד סליחה ולשלוח את האלבום שוב אתם מתכונים למשוך זמן. וגם מסרבים לבטל את העסקה ולהחזיר את הכסף. אז בלקוח ניתן לזלזל פעם אחת. פעם אחת ולא עוד.
חסרת אחריות
הזמנתי אלבום למסיבת יום הולדת והיה חשוב מאד מאד שהאלבום יגיע בזמן כי זו הייתה המתנה. הקובץ נישלח בזמן והספר למרות הבטחתם הגיע יום לאחר הארוע, לא היה עם מי לדבר, תשובות מנומסות אך לא עוזרות.
איכות דפי האלבומים ממש גרועה!
הזמנו את האלבומים היקרים ביותר שהחברה מפרסמת כאלבומי חתונה "הספר ההולנדי" עם הדפים העבים ביותר. למרבה האכזבה הדפים ממש דקים ביחס לסטנדרט של אלבומי חתונה (שליש או רבע מהעובי הסטנדרטי). אבל אכזבה גדולה הרבה יותר היתה לאחר מספר ימים כשראינו שבכל הדפים בכל שלושת האלבומים נהיו גלים כמו בספרים שנשארו בשמש הרבה זמן. לאחר שיחות רבות וטרטורים רבים שכללו הנחת משקולות על האלבומים (לפי דרישתם ההזויה) ושיחות עם בכירים למיניהם, החברה החליפה את האלבומים, אך הבעיה חזרה בכל שלושת האלבומים החדשים בתוך מספר ימים. בשיחות הנוספות מול השירות והמנהלים הובהר לי שאין מה לעשות ואאלץ להישאר עם האלבומים הפגומים ואפילו לא הוצע פיצוי! מאכזב מאוד שזאת התוצאה! מצורפת תמונה.
תגובות (2)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

02/04/2015

שלום בתאריך 31/12/14, הלקוח הזמין מאיתנו 3 ספרים. כשבועיים לאחר שקיבל אותם, התלונן על גלים שהופיעו בספרים. כפי שהוסבר ללקוח, נייר הוא חומר שעלול להיות מושפע משינויי טמפרטורה קיצוניים איחסון שגוי כגון השארת הספרים ברכב בשמש עלול לגרום לגליות. מדובר בתופעה שעלולה לקרות לכל סוגי הנייר ושאינה קשורה דווקא לספרים בלופה. הפתרון אשר הוצע ללקוח הוא לשים את הספר תחת משקל כבד לכ- 24 שעות לצורך יישור הדפים והעלמת התופעה. לאחר שהלקוח החזיר תשובה שזה לא עזר, אספנו ממנו את הספרים. הספרים יושרו אצלנו והוחזרו ללקוח בצורה תקינה. לאחר מכן פנה הלקוח כי נראה שהיה דפדוף יתר בספרים אשר גרם להם להיראות שחוקים. לפנים משורת הדין, כיוון שלטענת הלקוח הספרים נפגמו כאשר היו בבדיקה שלנו, הופקו 3 ספרים חדשים. לאורך כל הדרך פניותיו של הלקוח טופלו. כאמור, 3 הספרים הראשונים הוחזרו אלינו, וכפי שניתן לראות בקישורים המצורפים, הם תקינים וישרים לחלוטין. כפי שנאמר ללקוח, אין ביכולתנו לשלוט בתגובת הדף לתנאי האקלים המשתנים ולדרך בה הוא מאחסן את הספרים שלו, אך בהחלט יש דרך לפתור את זה ולכן תשובתנו היא שהספרים הנוספים שהופקו לו אינם תקולים ואין סיבה לזכות/ לפצות עבורם. בהתייחס לטענת הלקוח כי מדובר בדפים דקים מ"הסטנדרט" הטענה הזאת לא ברורה כיוון שמהו "סטנדרט" לעובי דפים? הספרים הודפסו לו על גבי נייר צילום בעובי 280 גרם. בנוסף עובי זה מצויין באתר שלנו בצורה ברורה. הלקוח מוזמן להגיע למשרדינו להתרשם מאיכות הספרים ועובי הנייר ולראות שגם הספרים שנמצאים אצלנו ועליהם הוא מתלונן תקינים לחלוטין. http://lupa.co.il/img/alex/1.jpg http://lupa.co.il/img/alex/2.jpg

אלון - תמונה
תגובה של אלון

02/04/2015

לא קצת תמוה לטעון שתנאי אקלים פגעו פעמיים, כל פעם בשלושה ספרים שונים שנמצאים בבתים שונים באזורים שונים??? ואם אכן מדובר ב"תנאי אקלים" כפי שהחברה טוענת, כהרי שהספרים רגישים מידי, מה שמחזק את הטענה כי איכותם נמוכה! כמו כן, הספרים ש"יושרו" בחברה חזרו עם כריכה משופשפת ובלויה עד כדי כך שהכריכה הייתה כבר חלשה מלהחזיק את תוכן הספר כראוי. ביזיון מצד החברה להחזיר ללקוח ספר שנפגם בצורה כזו. כמו כן, למען הסר ספק, בשום שלב הדפים לא באמת נשארו ישרים לאחר דפדוף מועט. התמונות בקישורים שצירפה החברה הם ללא ספק לאחר הנחת משקל כבד ולפני דפדוף. לפי טענות החברה, "גליות" בספרים חדשים זו תופעה שכיחה, מעניין מה זה אומר על איכות הספרים שהחברה מייצרת. לגבי עובי הדפים, כאשר חברה מפרסמת "אלבומי חתונה" ומציינת את הדפים העבים שבאלבומים אלו, מן ההיגיון שהלקוח יניח שמדובר בעובי הנהוג באלבומי חתונה, כמו שכולנו מכירים. לפי דעתי הצנועה יש פה מקום לתביעה ייצוגית על הטעיית הציבור.
אלבום תמונות בלופה
בחרנו לעשות אלבום חתונה בלופה לאחר ששמענו המלצות. התוכנה לעיצוב האלבום די נוחה, וניתן להתרגל אליה די מהר. ההסבר באתר לגבי מאפייני האלבומים ברור. המחיר מעט יקר יחסית לחברות אחרות בתחום, אבל לא קשה למצוא מבצעים - את האלבום הזמנו בהנחה של 40% לקראת חג הפסח. כשעלתה אצלנו שאלה מסוימת, שירות הלקוחות ענה מהר ובצורה מקצועית. האלבום הגיע לביתנו בדואר רשום בהתאם לפרק הזמן אליו הם התחייבו (עד שישה ימי עסקים), ואיכות ההדפסה מאד גבוהה.
  • 2
  • 1

בית העסק לופה מופיע בדפי זהב בתחום: אלבומים ואלבומים דיגיטליים לרשימת בתי העסק המלאה בסיווג אלבומים ואלבומים דיגיטליים  |  מידע זה רלוונטי לתחום אלבומים ואלבומים דיגיטליים ובנוסף: אלבום משפחתי, עיצוב אלבומים לחתונות, אלבום דיגיטלי, אלבום מעוצב

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite_menu_forumsSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussiness דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_tools