שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
יום שבת
9:30 - 22:00
9:30 - 15:00
שעה אחרי צאת שבת - 23:00
מידע נוסף על אנטר ENTER
אזורי שירות
תל אביב
תחומי העסק
מתנות ומזכרות
מותגים ורשתות - מתנות
אנטר ENTER
זמינות
פתוח בשישי
פתוח במוצ"ש
סוגי חנויות
מתנות וצעצועים
צעצועים ומשחקים
עסק זה נמצא בקניון עזריאלי - תל אביב
מפה
מציג 1-4 חוות דעת מתוך 4 חוות דעת על אנטר ENTER
4
דירוג כללי
רונית
21/07/2017
5
יש להם רעיונות מדהימים, חנות של פטנטים.
תמיד יש שם מה להתלהב ולקנות, פטנטים לכל הגילאים, אתמול קנינו מעמד למחשב נייד על הדרך קנינו דברים נוספים. שירות אדיב מסבירים על כל דבר בסבלנות מחיר סביר. Noam
10/02/2017
5
שירות טוב
הגעתי לחנות על מנת להחליף מתנה ארוזה ללא פתק החלפה. לשמחתי הם הסכימו להחליף ללא קושי וזה בעיניי שירות מצוין . נוסף לכך יש לציין שלמרות שהחנות אינה גדולה היה שם איש צוות אחד בקופה ועוד אחד שהסתובב ונתן שירות וענה על שאלות . חנצ'ו
30/06/2013
4
אנטר
יצא לי לבקר בסניף בעזריאלי , יש להם שם המון מוצרים לבית , תמונות, תכשיטים
הדברים שם ממש מגניבים! אני הבחנתי בדלי של הפופקורן ! סוף סוף זה לא יהיה בקערה ענקית או בקערה קטנה. הדלי עלה לי במחיר סביר, יש שם דברים שהעלות שלהם קצת יותר יקרה אבל המוצרים בחנות מאוד איכותיים ומגניבים.
שווה ביקור ושווה לרכוש את דלי הפופקורן שלהם :) shirleyg
23/05/2013
2
לא רוצה יותר לקנות באנטר שבעזריאלי!
ביום שני, 20/5/2013, ביצעתי הזמנה של 2 פריטים דרך אתר האינטרנט של אנטר. במקרה, באותו היום גם הייתי בסניף של בעזריאלי, וגם קניתי בחנות 2 פריטים נוספים. מכאן המסקנה היא ברורה - אני מאוד אוהבת את ENTER. אבל בקופה אמרתי שיש לי כרטיס חבר מועדון, אלא שהוא לא עליי. המוכר (שהוא גם התברר כמנהל החנות) לא הציע לי לקחת אופציה אחרת כדי שאוכל ליהנות מההנחה המגיעה לי כחברת מועדון כמו למשל להקפיד את מס' תעודת הזהות שלי. הוא חייב אותי על תשלום מלא.
כאמור ביצעתי רכישה ב-PAYPAL בחנות הוירטואלית של אנטר וביררתי עם המנהל באותה הזדמנות אם קיימת אפשרות לאסוף כבר את ההזמנה, או שהיא תהיה מוכנה רק בעוד 72 שעות כפי שצוין באתר. הוא טען שהוא הזמין את הפריטים שהוזמנו עבורי ושלמחרת הם אמורים להגיע לחנות, והוא יתקשר אליי. כמובן, שהוא לא יצר קשר. מיום שלישי ועד חמישי ניסיתי להתקשר לחנות פעמים רבות, ולא היה מענה.
ביום חמישי שוב הייתי בעזריאלי וניגשתי לחנות לברר מה קורה עם ההזמנה. המנהל לא היה בחנות, אך העובדת הסצמסה איתו בזמן שהייתי לידה. הוא יידע אותה שאחד הפריטים הגיע והשני לא כי הוא אזל מהמלאי. הבעיה היא שכבר חייבו אותי בפייפאל על המחיר המלא. הוא אמר שהוא יזכה אותי, אבל זה טרם קרה. המוכרת ביקשה שאצור עמו קשר טלפוני, כדי שאוכל לשוחח עמו (בתקווה שיענה). ביקשתי שהוא זה שייצור עמי קשר וקיבלתי סירוב מהמוכרת.
אנטר, אני ממש מאוכזבת. בגלל חוויית קנייה חד-פעמית מאכזבת, אני כנראה לא אדרוך יותר בסניף עזריאלי. חבל! - 1
14/08/2013