Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
יום שבת
9:30 - 22:00
9:30 - 15:00
שעה אחרי צאת שבת - 23:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על אנטר ENTER

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

מתנות ומזכרות

מותגים ורשתות - מתנות

אנטר ENTER

זמינות

פתוח בשישי

פתוח במוצ"ש

סוגי חנויות

מתנות וצעצועים

צעצועים ומשחקים

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-6081336

פקס 03-6966018

עסק זה נמצא בקניון עזריאלי - תל אביב

מפה

Navigate
מפת הגעה אל אנטר ENTER
נווט

מציג 1-4 חוות דעת מתוך 4 חוות דעת על אנטר ENTER

4
מחיר 3.5
זמינות 4
שביעות רצון 4
שירות 4
איכות 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
יש להם רעיונות מדהימים, חנות של פטנטים.
תמיד יש שם מה להתלהב ולקנות, פטנטים לכל הגילאים, אתמול קנינו מעמד למחשב נייד על הדרך קנינו דברים נוספים. שירות אדיב מסבירים על כל דבר בסבלנות מחיר סביר.
שירות טוב
הגעתי לחנות על מנת להחליף מתנה ארוזה ללא פתק החלפה. לשמחתי הם הסכימו להחליף ללא קושי וזה בעיניי שירות מצוין . נוסף לכך יש לציין שלמרות שהחנות אינה גדולה היה שם איש צוות אחד בקופה ועוד אחד שהסתובב ונתן שירות וענה על שאלות .
אנטר
יצא לי לבקר בסניף בעזריאלי , יש להם שם המון מוצרים לבית , תמונות, תכשיטים הדברים שם ממש מגניבים! אני הבחנתי בדלי של הפופקורן ! סוף סוף זה לא יהיה בקערה ענקית או בקערה קטנה. הדלי עלה לי במחיר סביר, יש שם דברים שהעלות שלהם קצת יותר יקרה אבל המוצרים בחנות מאוד איכותיים ומגניבים. שווה ביקור ושווה לרכוש את דלי הפופקורן שלהם :)
לא רוצה יותר לקנות באנטר שבעזריאלי!
ביום שני, 20/5/2013, ביצעתי הזמנה של 2 פריטים דרך אתר האינטרנט של אנטר. במקרה, באותו היום גם הייתי בסניף של בעזריאלי, וגם קניתי בחנות 2 פריטים נוספים. מכאן המסקנה היא ברורה - אני מאוד אוהבת את ENTER. אבל בקופה אמרתי שיש לי כרטיס חבר מועדון, אלא שהוא לא עליי. המוכר (שהוא גם התברר כמנהל החנות) לא הציע לי לקחת אופציה אחרת כדי שאוכל ליהנות מההנחה המגיעה לי כחברת מועדון כמו למשל להקפיד את מס' תעודת הזהות שלי. הוא חייב אותי על תשלום מלא. כאמור ביצעתי רכישה ב-PAYPAL בחנות הוירטואלית של אנטר וביררתי עם המנהל באותה הזדמנות אם קיימת אפשרות לאסוף כבר את ההזמנה, או שהיא תהיה מוכנה רק בעוד 72 שעות כפי שצוין באתר. הוא טען שהוא הזמין את הפריטים שהוזמנו עבורי ושלמחרת הם אמורים להגיע לחנות, והוא יתקשר אליי. כמובן, שהוא לא יצר קשר. מיום שלישי ועד חמישי ניסיתי להתקשר לחנות פעמים רבות, ולא היה מענה. ביום חמישי שוב הייתי בעזריאלי וניגשתי לחנות לברר מה קורה עם ההזמנה. המנהל לא היה בחנות, אך העובדת הסצמסה איתו בזמן שהייתי לידה. הוא יידע אותה שאחד הפריטים הגיע והשני לא כי הוא אזל מהמלאי. הבעיה היא שכבר חייבו אותי בפייפאל על המחיר המלא. הוא אמר שהוא יזכה אותי, אבל זה טרם קרה. המוכרת ביקשה שאצור עמו קשר טלפוני, כדי שאוכל לשוחח עמו (בתקווה שיענה). ביקשתי שהוא זה שייצור עמי קשר וקיבלתי סירוב מהמוכרת. אנטר, אני ממש מאוכזבת. בגלל חוויית קנייה חד-פעמית מאכזבת, אני כנראה לא אדרוך יותר בסניף עזריאלי. חבל!
תגובות (1)

edmaor1 - תמונה
תגובה של edmaor1

14/08/2013

לא היה עדיף להגיע לסניף במקום לעשות הזמנה ?
  • 1

14 סניפים של אנטר ENTER

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist