Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp

מידע נוסף על אתי מלמן

אזורי שירות

אור יהודה

תחומי העסק

מוצרי פרסום

תחומי עיסוק נוספים

קידום מכירות

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-5333385

פקס 03-5333384

מפה

Navigate
מפת הגעה אל אתי מלמן
נווט

מציג 1-4 חוות דעת מתוך 4 חוות דעת על אתי מלמן

4.5
ציון כללי 5
שירות 3.5
זמינות 4.5
איכות 4.5
שביעות רצון מהמחיר 3.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
חוסר שירות ואמינות
שלום, שמי אלינור ואני הזמנתי דרך האתר של אתי בובת קוף עם חולה מודפסת לבובה. שלחתי תמונה לגרפיקאי בשביל ההדפס שעל החולצה והוא הבטיח ליצור קשר למחרת בבקר כשיגיע למשרד. בפעל הוא לא יצר קשר והדפיס את התמונה על החולצה על דעת עצמו ללא שאשרתי את ההדפסה (כמובן שלא אהבתי את העיצוב כלל) וכן ללא לבקש את המשפט שרציתי להדפיס על החולצה. רק שפניתי אליו לבדוק מה קורה התברר לי שכבר הוציא את ההזנה והוא לא מוכן לתקן/להדפיס חולצה חדשה. פניתי לאתי וקבלתי צעקות, ביטול הזמנה וטריקת טלפון בפרצוף! הייתי צריכה את המתנה למסיבת יומולדת, ועכשיו נתקעתי ללא מתנה. לא יחזור אליהן למרות שהמחיר קורץ, וגם לא ממליצה להתעסק עם אנשים שלא יודעים לתת שירות מינימלי. העיקר 5 דקות לאחר שבצעתי את ההזמנה באתר היא התקשרה לאשר את התשלום.
תגובות (1)

David - תמונה
תגובה של David

28/04/2022

מדובר על גברת אשר שלחה תמונה באיכות ירודה אשר אין לה אופציות לעיצוב וכך הוסבר לה, הלקוחה דיברה בגסות והרימה את קולה מספר פעמים, אף שהצענו לה אף חולצה ללא עלות, כשסירבה מיד זיכינו אותה במידי, לא מתפקידנו להתווכח עם לקוחות. לאור לשון התגובה הבוטה וההתרשמות מדובר על לקוחה בעיתית שאם היינו יודעים שזו התנהלותה לא היינו טורחים מלכתחילה.
יופי של שירות וזריזות !
אני מזמין בדרך קבע מגינים וגביעים למצטיינים בשטראוס מים אחלה שירות, בד"כ מוכן לי באותו היום וחוסך לי זמן יקר וטרטור . מאוד מרוצה. אולי יש יותר זולים אבל מבחינת שירות ואמינות פיקס !
Wow
הזמנו מגן הוקרה לחברה שעזבה את העבודה. שירות מקצועי מהיר ויעיל. מחיר הוגן. כולם אמרו שיצא מהמם 😊
שירות משרד גרוע
בצעתי הזמנת מגן עבור מקום עבודה. היחס השירות והמקצועיות של העובד בחנות היו מעולים. השארתי צ'ק אישי שלי כפקדון. ביום המיועד בקשתי אורכה מאחר ותהליך הכנת הצ'ק מטעם העבודה התארך ביומיים בגלל פרוצדורליות. כאן, כבר למנהלת לא היתה סבלנות ואורך רוח והיא לא המתינה, הפקידה את הצ'ק וטענה כי דחיתי כבר פעמיים (בפועל לא בקשתי פעמיים דחייה). וגם זה לא כל כך משנה. בסך הכל הצ'ק מטעם העבודה היה מוכן כבר ביום רביעי בבוקר במקום ביום שלישי. לי זה יוצר עיכוב מאחר וצריכים להכין לי כרגע צ'ק אישי שמתעכב יותר זמן. גם הגישה הייתה בנימה לא חביבה במיוחד. לא הייתי חוזר לפקוד חנות זו שוב.
תגובות (1)

David - תמונה
תגובה של David

17/04/2016

מדובר על לקוח אשר הזמין מגן הוקרה ושילם בצ'ק פיקדון. הלקוח הבטיח להסדיר את התשלום תמורת צ'ק נגדי/מזומן, ונמסר לו שנמתין כשבוע ימים לפני הפקדת הצ'ק באם לא יעשה כך. במשך כשבועיים הלקוח לא הגיע למרות יצירת קשר מצידנו. עכב כך הופקד הצ'ק. לא ברור על מה הלקוח מלין. נראה כי תגובתו נועדה להכפיש. היות והוא וטוען כי קיבלת שירות מעולה.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist