Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp

מידע נוסף על איזי גו תיירות ונופש ישיר

אזורי שירות

בני ברק

תחומי העסק

משרדי נסיעות

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-5720000

פקס 03-5720001

מפה

Navigate
מפת הגעה אל איזי גו תיירות ונופש ישיר
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 13 חוות דעת על איזי גו תיירות ונופש ישיר

2
ציון כללי 1
שירות 1
מחיר 4
זמינות 2.1
שביעות רצון 2.3
שירות 2.4
איכות 2
שביעות רצון מהמחיר 1.8
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שרות גרוע מאוד
הזמנתי דיל לצרפת דרך איזיגו מספר חודשים לפני הטיסה . רציתי להוסיף לילה ולשאול אם יש שרות העברות משדה התעופה למלון יהפוך בתוספת תשלום כמובן. צלצלתי מספר פעמים ובכל פעם ההמתנה היתה בין 15-30 דקות כשהשאלה לא נפתרת אלא בתשובה ...אעביר את הלאה ויצרו איתך קשר . צלצלתי מספר פעמים פניתי במייל כמה פעמים ולא היה שום מענה לפניות שלי . את החיוב הם עשו מיידית אבל אין קול ואין עונה אם צריכים אותם או אם יש שאלות . את הוואוצר לבית המלון קיבלתי 4 ימים לפני הטיסה . את הכרטיסים קיבלתי למייל יומיים לפני הטיסה וגם זה אחרי המתנה של חצי שעה וויכוח עם המוקדנית שטענה שאקבל את הכרטיסים 24 שעות לפני הטיסה . כאשר 24 שעות היו אמורות להיות בשישי בלילה . אחרי וויכוח נוקב אחרי 10 דקות מתום השיחה הגיעו הכרטיסים למייל שלי . בעבר סגרתי דילים עם חברות אחרות ולא נתקלתי בשרות כזה גרוע . מעדיפה לשלם יותר ולקבל שרות כמו שצריך.
ניסיון לא נעים,
חוויה מאוד לא נעימה, חוסר מענה, חוסר אחריות ואכפתיות. המערכת לא תקינה, יש תקלות חוזרות במהלך רכישת הכרטיסים. היו ציפיות לשירות לקוחות אנושי, אך גם זה לא היה. חבל מאוד!
טרטור רציני...לא שווה את המחיר
שירות נוראי! ביצענו הזמנה, עשינו הכל כמו שצריך ובסוף קיבלנו הודעה שההזמנה לא התקבלה. איזיגו מפנים אותך לסוכן שכמובן שיותר יקר והוא גם יחזור אליך תוך 24 שעות... מבדיקה עם חברת האשראי העסקה התקבלה ואף היה מספר אישור. בסוף נשארנו עם חיוב באשראי ובלי טיסה. כשהצלחנו סוף סוף להגיע לנציגה אחרי שלא הסכמנו לרדת מהקו במשך 30 דק' היא לא יכלה לבטל את העסקה שעשו (תפסו לי מסגרת בכרטיס) ולא הייתה מוכנה לתת את המחיר שראינו וקנינו באתר! (הייתה מוכנה לתת מחיר גבוה ב-50 דולר לכל כרטיס) בנוסף היא צעקה עלינו וניסתה לחנך אותנו בכל פעם מחדש. תשכחו מלדבר עם מנהל... "אני בכלל לא חייבת לדבר איתכם היום... היום כואב לי הגרון והחלטתי שאני לא מדברת עם לקוחות"... איזה צורה יש לדבר כזה?! המפח נפש שעברנו לא שווה חיסכון של כמה דולרים.
שרות גרוע ומזלזל, בעיית תקשורת
בדקנו נופשון בתאריך 28.8.2017 וההצעה שלהם הזולה ביותר. מלאתי הטופס כולל פרטי אשראי. הודעה למייל "החיוב מול חברת האשראי לא עבר, סוכן יצור איתך קשר להשלמת תהליך ההזמנה" דבר שהתגלה כלא נכון כמובן (עניין האשראי). סוכנת התקשרה בערב ואמרה שהזמנה דרכה תעלה עוד 19$ או שננסה שוב דרך האתר. נסיון נוסף הניב אותה תשובה. בבוקר בדקנו בחברת האשראי שאמרה שאישרו את 2 העיסקאות וירטואלית וזה חסם את מסגרת האשראי. התחיל מצב של פינג פונג כאשר עד שהשגנו סוכן (השם שמור אצלי) יצאה לנו הנשמה, (ובד”כ חברת הודעות עונה) הוא מצידו התעקש שחברת האשראי לא אישרה ודרש אישור שלהם -סרוב חברת האשראי. אח"כ הייתה לו טענה שהבעייה שמלאנו תאריך תפוגת כרטיס האשראי לא נכון (צילמתי את מסך התשלום וכל פרטי הכרטיס מולאו נכון) . בוקר שלם הלך לנו רק על זה וכל צד (איזיגו וחברת האשראי) מתעקש שהוא צודק וגם מערערים על מה שאנחנו אומרים. לא נגמר בזה. בקיצור איזו התנהלות מצד החברה עצבים, ויכוחים, חוסר לקיחת אחריות ועוד – כשהעברתי את השיחה לבן זוגי אמר לו אותו סוכן " תפסיקו להתקשר כבר אתם תופסים לנו את הקווים" בקיצור – תשפטו בעצמכם. זה שרות זה? ועוד מחברה שעונה לביקורת בזאפ שיש לה וותק של 40 שנה ומצדיקה את עצמה. תשקלו האם מחיר נמוך ב 30$ אפילו 50$ שווה את מה שעברנו, המתח והזמן שבזבזנו אנחנו. אוסיף שגם באוגוסט 2014 הזמנתי דרכם לקורפו, והם לא חזרו אלי – לא עם אישור ולא שאין אישור על המלון,לא ענו לטלפונים (והמתנתי עד חצי שעה לעיתים) ולא למיילים נאלצתי "לרדוף אחריהם" עד שהגעתי פיסית למשרדם בב"ב ובסוף העיסקה לא יצאה לפועל – הפסדנו יציאה ליעד. חשבתי שהשתפרו כיוון שלטיול קרנבלים באיטליה – טיפלו כראוי
שלילית ביותר
בתאריך 26.2.2017 רכשתי דיל לרודוס עבור משפחתי ( 6 מבוגרים +6 ילדים) מלון + טיסות, לתאריך 16.4.2017 עד 20.4.2017 . עד הרגע האחרון לא קבלתי את הוואצ'רים למלון , לא היה מענה טלפוני עד יום ששי 14.4 בבוקר, שלחתי אימיילים כמה פעמים ורק ביום ששי בבוקר (יומיים לפני הטיסה) קבלתי בשעה טובה את הוואצ'רים . לטענתם הם נשלחו אלי ב-9.3.2017 וגם ב- 13.4 אך לא קבלתי אותם. מצ"ב 3 קבלות
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist