Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ג'
ימים ד', ה'
יום ו'
8:00 - 22:00
8:00 - 23:00
7:00 - עד שעתיים לפני כניסת השבת
צפה בשעות הפעילות

ויקטורי ראש העין
קבוצת ויקטורי החלה את פעילותה בשנת 1986.החברה פעילה שישה ימים בשבוע, אינה עובדת בשבתות וחגים ומקפידה על מכירה של מוצרים כשרים בלבד לרבות מוצרים עם הכשר מהודר-בד"ץ.בויקטורי תמצאו את מוצרי המותג שנועדו לתת מענה שיווקי ומכירתי בכל הקטגוריות העיקריות בהן פועלים מותגים של חברות מובילות.

עוד פרטים

מידע נוסף על ויקטורי

אזורי שירות

ראש העין

תחומי העסק

סופרמרקטים, מכולות

מותגים ורשתות - סופרמרקטים

אבא ויקטורי

זמינות

פתוח בשישי

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 074-7157277

פקס 03-9031863

מפה

Navigate
מפת הגעה אל ויקטורי
נווט

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על ויקטורי

3
ציון כללי 3
שירות 3
מחיר 3.5
זמינות 3
שביעות רצון 3
שירות 3
איכות 3.3
שביעות רצון מהמחיר 3.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
ויקטורי שבזי
ויקטורי ממוקם במקום מאוד מרכזי בעיר ולא תמיד יש נגישות לחנייה. הרשת עצמה מציעה מבצעים שממש כדאי לשיב לב ולא לפספס.הסופר נחמד מאוד ויש סבר פנים מצד השירות, המחירים סבירים ושווה לבדוק את המבצעים
במילה אחת: אנדרולומוסיה
כתושב העיר אני משתדל להימנע מקניה שם בשל הסיבות הבאות: - חניה מסורבלת - מיעוט קופות היוצר לחץ גדול - אנדרולומוסיה - המחירים סבירים בלבד (ולו היו מבצעים לא היה ניתן להבחין בהם)
בסדר
חניה לא נוחה, אין הרבה מקום. להסתובב בחנות- לא נוח, המסדרונות צפופים וצרים, העגבניות לא היו משהו.. היה חסר סירופ לשתיה וגם דגים (סלמון שהיה במבצע)
רק אם אין ברירה
סניף צפוף, ההתנהלות עם העגלה מאד לא נוחה וההרגשה שם תמיד היא רק לסיים ולצאת. גם המחירים שם לא זולים במיוחד בהשוואה לסופרים הגדולים. בנוסף, תמיד התורים ארוכים. מבחינתי רק אם אין ברירה לקנות שם.
אבא ויקטורי-ראש העין
הסחורה הנמכרת הינה מצויינת ולרוב טרייה. קיימת מצוקת חניה גדולה באזור ואין מספיק מקומות חנייה מוקצים. קיים חוסר בעגלות תקינות, מה שגורם ללקוחות להחזיר את הסחורה בידיים, עד להגעה לקופות. ישנו מספר מועט מאוד של קופות ולכן ישנו תור המתנה ארוך למדיי, מה שגורם לחווית הקנייה להיות לא מהנה במיוחד וחבל.
  • 1

49 סניפים של ויקטורי

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist