Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 20:30
7:30 - עד שעתיים לפני כניסת השבת
צפה בשעות הפעילות

ויקטורי אשדוד
קבוצת ויקטורי החלה את פעילותה בשנת 1986.החברה פעילה שישה ימים בשבוע, אינה עובדת בשבתות וחגים ומקפידה על מכירה של מוצרים כשרים בלבד לרבות מוצרים עם הכשר מהודר-בד"ץ.בויקטורי תמצאו את מוצרי המותג שנועדו לתת מענה שיווקי ומכירתי בכל הקטגוריות העיקריות בהן פועלים מותגים של חברות מובילות.

עוד פרטים

מידע נוסף על ויקטורי

אזורי שירות

אשדוד

תחומי העסק

סופרמרקטים, מכולות

מותגים ורשתות - סופרמרקטים

אבא ויקטורי

זמינות

פתוח בשישי

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 074-7157299

פקס 08-8675732

מפה

Navigate
מפת הגעה אל ויקטורי
נווט

מציג 1-4 חוות דעת מתוך 4 חוות דעת על ויקטורי

5
ציון כללי 5
מחיר 4.5
זמינות 5
שביעות רצון 4.5
שירות 4.5
איכות 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מחירים טובים וקרוב לבית - אבל היצע מוגבל
לפני שאני קוצה מוצר כלשהו, אני בדרך כלל מבצע השוואת מחירים באינטרנט על מנת לבדוק איפה אפשר להשיג אותו בזול (כמובן, מבלי להוסיף יותר מדי מאמץ או זמן לקניה). פעמים רבות ישנם מבצעים מעולים ברשת 'ויקטורי' שגורמים לי לקפוץ לסניף שנמצא ממש ליד הבית שלי (יתרון ענק). הבעיה בסניף היא שהוא סניף קטן יחסית, ולכן לא כל היצע הרשת מגיע אליו. כלומר - ישנם מוצרים שלא נמצאים על המדפים, ואין דרך לדעת מבלי להגיע ולחפש. מצד שני, הצוות מעולה ומסייע מאוד, והשירות ברמה גבוהה. המקום גם מסודר בצורה די הגיונית שלא מאלצת את הלקוח לחפש הרבה. בנוסף, לא כל המבצעים של החנות מצויינים על המדפים - למרות שמקבלים אותם בקופה באופן אוטומטי. זה יותר מצב אבסורדי קצת שבו ישנם מבצעים מעולים שהצרכן מקבל, אך לא מודע להם. לסיכום, מדובר בסניף מעולה מלא מעט בחינות, של רשת טובה עם מבצעים טובים ומחירים אטרקטיביים לכל מני מוצרים - ונדרשת שם עבודה שיווקית כדי למתג את אותו ככזה. בכל מה שקשור למגוון המוצרים - יש מקום לשיפור.
סופרמרקט קרוב ואמין
ויקטורי הוא פתרון נוח עבורנו להשלמת קנייה במקום שאינו יקר ונמצא במרחק הליכה. השירות והאיכות מצויינים. הפעם קנינו צנוברים שהמחיר שהוטבע עליהם היה זול מהמחיר בפועל - וקיבלנו את המחיר הזול יותר באופן מיידי. מדובר בשירות אמין והוגן. התרשמנו מאוד לטובה.
סופר שכונתי
סופרמקרט שכונתי נחמד עם צוות עובדים אדיב. המחירים לא יקרים. המיקום נגיש ונוח. פתרון טוב לקניות שלא מצדיקות נסיעה לסופרים הגדולים מחוץ לעיר.
קניות ביום יום מוצרי מכולת
המחירים זולים , מבחר של מוצרים והקופאיות זריזות.
  • 1

49 סניפים של ויקטורי

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist