Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
10:00 - 19:30
9:00 - 14:30
צפה בשעות הפעילות

אייבורי מחשבים בע"מ היא רשת מובילה לשיווק מוצרי מחשב של היצרנים המובילים בעולם, במחירים המשתלמים ביותר ועם שירות מסור ומיומן. אצלנו תמצאו את כל סוגי המחשבים וצורכי המחשב עבור הבית והעסק. מחשבים נייחים וניידים, מסכי מחשב מכל הסוגים, דיסקים קשיחים, מצלמות רשת, אוזניות מחשב, טאבלטים, טלפונים סלולריים, נתבים אלחוטיים, כרטיסי רשת, קונסולות משחק, וכל האביזרים הנלווים למחשב. נציגינו ישמחו לסייע לכם במהלך כל תהליך הקנייה, ולענות על כל שאלה באופן מקצועי ואדיב.

עוד פרטים

מידע נוסף על אייבורי מחשבים בע"מ

אזורי שירות

ירושלים

תחומי העסק

מחשבים

מותגים ורשתות - מחשבים

אייבורי מחשבים בע"מ

זמינות

פתוח בשישי

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף *8280

פקס 02-6799206

מפה

Navigate
מפת הגעה אל אייבורי מחשבים בע"מ
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על אייבורי מחשבים בע"מ

4
ציון כללי 3.7
שירות 5
מחיר 4.7
זמינות 4.6
שביעות רצון 4.7
שירות 3.7
איכות 4.8
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
למרות הקורונה היה תור מהיר
תור מהיר יחס ענייני היה חסר במלאי כרטיס ודאגו למצוא לי משו חלופי אחר שעונה לצרכים שלי ותודה רבה
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

24/12/2020

תודה רבה על המשוב החיובי, נשמח לעמוד לשירותך גם בעתיד
נגיש, אמין, שירות מעולה
אני קונה משם כל ציוד המחשב כבר שנים. תמיד מקבל מחירים טובים, שירות מעולה וגם יעוץ. גם יש להם "מדינות" החזרת מוצרים מאד נוחה. תודה!
שירות לקוחות ויחס מקצועי ללא תחרות
ביום רביעי ה6/7 קניתי מסניף אילת קירור מים למעבד. המוכר, ללא כוונה, הטעה אותי וגרם לי לקנות קירור אשר לא מתאים למארז שלי. הגעתי לסניף תלפיות יומיים אחרי, ובחור בשם סטפן קיבל אותי. למרות שפתחתי כבר את האריזה בבית, ולמרות שעל הקבלה רשום שאין אפשרות להחזיר מוצרים שנקנו בסניף אילת, סטפן הסכים לזכות אותי וקיבלתי מוצר חדש. אין לי מילים לתאר את שביעות הרצון שלי מאיבורי, שהסכימה לזכות אותי למרות שהיו לה את כל הסיבות להגיד לי לא. אותי, בתור לקוח נאמן לעוד המון שנים הם קנו.
מחשבים ואביזרים
רשת איבורי ידועה במגוון המרשים של הציוד שהיא מחזיקה. בהחלט אפשר למצוא כל סוג מחשב, טאבלט או אביזר נלווה. ברוב המקרים המחירים יהיו מהזולים בשוק. פחות אהבתי את השירות וזמן ההמתנה הארוך בסניף.
זול וזמין
השירות בחנות לא אופטימלי. כשאני הייתי בשעות הבוקר היה נוכח רק נציג אחד שנראה לא ידידותי במיוחד. מומלץ לבוא בידיעה ברורה מה רוצים לקנות, כולל חברה ודגם של המוצר. זה מקצר את תהליך הקניה. המוצר שנקנה על ידי היה דיסק קשיח חיצוני נייד והוא עובד מצויין (כצפוי אחרי חודשיים) והמחיר היה מעולה.
  • 2
  • 1

31 סניפים של אייבורי מחשבים בע"מ

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist