Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
יום א'
ימים ב' - ה'
יום ו'
יום שבת
9:30 - 22:00
10:00 - 22:00
9:00 - 15:00
חצי שעה אחרי צאת השבת - 22:30
צפה בשעות הפעילות

רשת ג'נטלמן הינה הרשת הגדולה, המובילה והמתקדמת בישראל למוצרים ומתנות לגבר.כיום, הרשת מונה 41 סניפים, הפזורים בקניונים ומרכזי קניות מובילים ברחבי הארץ. בסניפי ג'נטלמן ניתן למצוא מגוון עצום של מוצרים ומתנות לגבר, כך שכל אחד ימצא את מה שהוא מחפש.

עוד פרטים

מידע נוסף על ג'נטלמן מתנות לגבר בע"מ

אזורי שירות

חיפה

תחומי העסק

מתנות ומזכרות

מותגים ורשתות - מתנות

ג'נטלמן

זמינות

פתוח בשישי

פתוח במוצ"ש

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 04-8502676

פקס 04-8758325

עסק זה נמצא בקניון עזריאלי - חיפה

מפה

Navigate
מפת הגעה אל ג'נטלמן מתנות לגבר בע"מ
נווט

מציג 1-4 חוות דעת מתוך 4 חוות דעת על ג'נטלמן מתנות לגבר בע"מ

3.5
ציון כללי 3
שירות 4
זמינות 4.5
איכות 4.5
שביעות רצון מהמחיר 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
פשוט נורא! לא ממליצה להתקרב לסניף בקניון חיפה, שירות על הפנים, במיוחד לא לחרוט שם! הגענו לחרוט על סכין יקרה (כ400 ש"ח), אחרי חריטה חלקית בטעות , המשכנו בתקווה שיחרטו על החריטה הקטנה (עדיין ראו את החריטה ה'טעות') ובאמצע תיקון החריטה, קפצה הסכין וחריטה נהרסה! אני כלקוחה התבקשתי 'לעזור' ולהחזיק את הסכין (אין מקצועיות בסניף כלל), תחילה אני הואשמתי שבגללי החריטה נהרסה כי לא החזקתי טוב, אך לאחר מכן המוכרת ניסתה לשכנע אותי שאני לא רואה טוב והיא לא רואה שום דבר לא תקין! (נותרתי ללא מילים), בפועל (גם למוכרת זה הוסבר) שנאלצתי ללכת ולקנות סכין חדשה זהה! לא רק שלא יצאתי עם מתנה ומרוצה, אלא נאלצתי ללכת ולקנות נוסף חדש! והדובדבן שעל הקצפת, שבדיעבד אחרי ש'המוכרת שרק עובדת שם' (לטענתה) הציעה 100 שקלים מכיסה אגב (מה יעזור לי 100 ש"ח לעומת כמעט 800), התברר שבכלל בעלת החנות!!! {במקרה התגלה דרך חבר ששיתף שגם הוא לפני מס' חודשים עבר חוויה הזויה ולא נעימה בלשון המעטה! בתגובת הרשת - לא ניתן לעזור לי כמובן. חברים - לא ממליצה בלשון המעטה! ואם חייבים, נסו את מזלכם בסניף אחר!
שירות מצוין מחירים הוגנים
עשינו בחנות חורים באוזניים לבת ה-11 ובת ה-3 השירות היה מקצועי, אדיב וסבלני. מחירי העגילים זולים יותר מאלו שהתנסיתי עמם בעבר ויצאנו מאוד מאוד מרוצים חבל רק שאין שום שלט שמעיד על זה שניתן לבצע במקום עגילים כי אני עשינו המון סיבובים בקניון עד שמישהו ידע לכוון אותנו אל החנות.
מגוון מתנות גדול ובמחירים טובים
ביתי רצתה לקנות מתנות למפקדיה בשחרורה מהצבא. היתה במספר חנויות מתנות ולא הצליחה למצוא מה לקנות, גם בגלל חוסר מגוון וגם בגלל מחירים גבהים. בחנות הפי טאי בקניון חיפה טיפל בנו מוכר חביב, שעזר לנו למצוא מתנות לשביעות רצונה, במחירים טובים, עזר לנו לבחור הקדשה לחריטה, וגם עשה הנחה לחשבון הסופי. קנינו גלובוס מרשים, לייזר פוינטר ומחזיק מפתחות.
חנות מתנות בקניון
לאחר חיפוש חנות לחריטה על עטים, הגענו לקניון חיפה להפי טאי. במקום מבחר גדול של מתנות לארועים שונים. אנחנו קנינו עט פשוט אך נראה מרשים שעליו חרטנו לנו. במחיר של 3 ש"ח למילה. העט+חריטה בך הכל 50 ש"ח . השרות אדיב.
  • 1

43 סניפים של ג'נטלמן מתנות לגבר בע"מ

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist