Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
יום א'
ימים ב' - ה'
יום ו'
יום שבת
9:00 - 22:00
9:30 - 22:00
9:00 - 15:00
חצי שעה אחרי צאת השבת - 22:00
צפה בשעות הפעילות

רשת ג'נטלמן הינה הרשת הגדולה, המובילה והמתקדמת בישראל למוצרים ומתנות לגבר.כיום, הרשת מונה43 סניפים, הפזורים בקניונים ומרכזי קניות מובילים ברחבי הארץ. בסניפי ג'נטלמן ניתן למצוא מגוון עצום של מוצרים ומתנות לגבר, כך שכל אחד ימצא את מה שהוא מחפש.

עוד פרטים

מידע נוסף על ג'נטלמן מתנות לגבר בע"מ

אזורי שירות

רמת גן

תחומי העסק

מתנות ומזכרות

מותגים ורשתות - מתנות

ג'נטלמן

זמינות

פתוח בשישי

פתוח במוצ"ש

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-6182805

עסק זה נמצא בקניון איילון - רמת גן

מפה

Navigate
מפת הגעה אל ג'נטלמן מתנות לגבר בע"מ
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 9 חוות דעת על ג'נטלמן מתנות לגבר בע"מ

4
ציון כללי 3.2
שירות 3.8
מחיר 3.3
זמינות 4.4
שביעות רצון 4.5
שירות 5
איכות 4.1
שביעות רצון מהמחיר 3.8
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
ממש מאכזת גנטלמן לקרוא עד הסוף
!!!!לקרוא עד הסוף!!! שמי ליאור קניתי לפני שנה שעון של ארמני בגנטלמן סניף אילת .המוכר אמר שהוא שעון נגד מים והמליץ עליו . כמה חודשיים אחרי שקניתי אותו הוא הפסיק לעבוד,פניתי לסניף בקניון איילון והם לא רצו להחליף את השעון למרות שהוא חדש והפנו אותי למעבדה .במעבדה החליפו לי סוללה ועשו אטימה ומאז נכנסים לשעון אדי מים ונוזלים עד שהוא הפסיק לעבוד,למרות שזה אמור להיות שעון נגד מים . חזרתי למעבדה ל והם התנערו מאחריות ודרשו ממני לשלם על תיקון 530 שקל .
ג'נטלמן מתנות בקניון איילון
בית העסק של רשת ג'נטלמן מתנות לגבר בקניון איילון רמת גן. חנות מסודרת, יפה ונחמדה. מבחר גדול של מתנות לגבר. השרות היה אדיב ונעים. מצאתי במהירות שעון יד מדגם קסיו במבצע (מחיר 199.00 ש"ח) הוגן. כדאי להרשם כחבר מועדון הרשת ומידי פעם להנות ממבצעים מעניינים. ממליץ להיכנס לחנות, להתרשם, לבדוק שהמחירים שווים. ניתן לצאת עם קניית מתנה לגבר יפה ומוצלחת .
מפתיע
למרבית ההפתעה מצאנו בחנות גם שעונים לנשים ובמחיר טוב כך שיצאנו מרוצים.
שעון יקר שנהרס תוך כמה חודשים
קניתי לאשתי שעון מהחנות הזאת בשווי של כ700 ש"ח לאחר כמה חודשים השעון פשוט התפרק לחלוטין. בפעם הבאה שהיא הסתכלה על השעון לא היו שם לא מחוגים ולא את המנגנון. הלכנו לחנות והם שלחו את השעון לתיקון. במעבדה שלהם יתברר שאנחנו צריכים לשלם כ1200 ש"ח על תיקון השעון (כן שמעתם נכון כ150% משוויי השעון עצמו) בטענה כי היינו צריכים לאסוף את החלקים שיתפרקו (כמובן שהיא לא שמה לב שהיא יתפרקו). כמובן שלא הסכמנו לשלם סכום כזה לתיקון השעות ורק לאחר לא פחות מחודשיים קיבלנו בחזרה את מה שנשאר מהשעון.
חנות טובה מאד של הרשת. מומלצת
חנות טובה מאד של הרשת. שירות טוב מאד, אדיב ומקצועי. הנחות מיוחדות ורצון לסייע על מנת למצוא את המתנה המתאימה. מומלץ מאד
  • 2
  • 1

43 סניפים של ג'נטלמן מתנות לגבר בע"מ

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist