Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
עסקים נוספים שנותנים שירות ברמת השרון
סטורי פון בתל אביב

ויצמן 14, ויצמן סיטי תל אביב

(9)
072-3219820 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.
Reboot - ריבוט סלולר בהרצליה

הרצליה

(0)
072-3216524 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.

חירותנו 2, דרום תל אביב

(0)

מידע נוסף על סל מי סל בע"מ

אזורי שירות

רמת השרון

תחומי העסק

מעבדות סלולר

תחומי עיסוק נוספים

טלפונים סלולריים

תקשורת סלולרית

מאפיינים נוספים

פתיחת מכשירי טלפון ניידים

מכירה לסיטונאים

שירות לעסקים ולמוסדות

טעינת כרטיסי חיוג לטלפונים ניידים

שדרוג מכשירי סלולר

גיבוי זיכרון של טלפון נייד

עדכון גרסאות למכשירים ניידים

התקנת דיבורית

תעודת אחריות למכשירים ניידים

אחריות על תיקוני מעבדה

ביטוח לסמארטפון

טרייד אין למכשירים סלולריים

גאדג'טים

אתר אינטרנט למכירת מוצרים סלולריים

עוד פרטים

יצרן

Apple

Sony Ericsson

Nokia

Blackberry

Samsung

Motorola

LG

HTC

עוד פרטים

סוגי תיקונים

ביצוע התאמות מיוחדות

החלפת סוללה

החלפת שקע טעינה

החלפת שקע כניסת אוזניות שמע

תיקון כפתור הבית

החלפת מנגנון רטט

תיקון מסך

החלפת מסך

החלפת טאצ'

החלפת מארז

החלפת גב מארז

החלפת מיקרופון

החלפת מצלמה

החלפת פלאט עליון

החלפת אנטנה

החלפת חיישן קרבה

החלפת מגירת סים

החלפת תושבת סים

החלפת שמע אוזן

ניקוי קורוזיה

הסרת מצלמה

החלפת פלאט תחתון

החלפת פלאט פקדי צד

החלפת ספיקר

החלפת כפתור הדלקה

החלפת מסגרת טאצ'

עוד פרטים

התמחות ביצרנים ודגמים

תיקון אייפון 3

תיקון אייפון 3GS

תיקון אייפון 4

תיקון אייפון 4S

תיקון אייפון 5

תיקון אייפון

תיקון גלקסי

נקסוס Nexus

LG

HTC

סוני אריקסון Sony Ericson

בלקברי BlackBerry

לומיה Lumia

לנובו Lenovo

מוטורולה

ZTE

Mio

אסוס Asus

סליידר Slider

Mag

Apex

Easyphone

תיקון מכשירי דור 3.5

תיקון סלולריים מדגמים ישנים

עוד פרטים

שירותים מיוחדים

בדיקה ראשונית ללא תשלום

תיקון מידי במקום

מתן אחריות לתיקון

מכירת סלולריים מחודשים

איסוף והחזרה ללקוח

תיקון עם חלפים מקוריים

עוד פרטים

זמינות

פתוח בשישי

סוגי מערכות הפעלה

תיקון סלולריים מבוססי אנדרואיד

תיקון סלולריים מבוססי IOS

תיקון סלולריים מבוססי Windows

תיקון סלולריים מבוססי Blackberry OS

תיקון סלולריים מבוססי Symbian

עוד פרטים

קהל יעד

לקוחות פרטיים

עסקים

נותן השירות

טכנאי סלולר

מעבדת שירות פרטית

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3138008

טלפון נוסף 074-7015197

פקס 074-7015197

מפה

Navigate
מפת הגעה אל סל מי סל בע"מ
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 9 חוות דעת על סל מי סל בע"מ

3.5
מחיר 3
זמינות 3
שביעות רצון 3.5
שירות 3
איכות 3.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
בעיות מצלמה וטעינה
הכנסתי לתיקון את הפלאפון שלי מסוג אייפון 5 בשל בעיה במצלמה, סידרו לי את המצלמה ויומיים לאחר מכן גיליתי כי הפלאש במצלמה לא עובד. פניתי אליהם בשנית ולאחר שהם סידרו לי את הפלאש חזרתי לביתי וגיליתי כי הפלאפון אינו מטעין. חזרתי לחנות בפעם השלישית ונאמר לי כי השקע טעינה רופף. תיקנו לי את השקע טעינה ושבועיים לאחר מכן הופעה לי אותה בעיה ושוב, פניתי אליהם בפעם הרביעית אך הפעם נמסר לי כי אין שום קשר בין התיקון של המצלמה ושל השקע טעינה (שהם גרמו לבעיה הזו) וכי הם לא לוקחים אחריות. נמסר לי כי עלות התיקון הינו 500 ש"ח. שורה תחתונה-טכנאים לא מקצועיים, שירות לא טוב, זלזול בזמן של הלקוח (4 פעמים הגעתי לחנות בשל בעיות שהם גרמו ואפילו לא פיצו אותי על אובדן הזמן והכסף שהפסדתי).
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

24/05/2015

נאמר ללקוח במפורש שהבעיה היא ברכיב אלקטרוני שקשור לטעינה ולא השקע טעינה כפי שהוא מציג. התקלה מאוד שכיחה באייפון 5 ואף יש על תקלה זו recall בחברת apple. הגורם לתקלה זו הוא שימוש במטענים לא מקוריים.
הגעתי אליהם באופן מיקרי לגמרי, תיקנתי שם את פלאפון, השירות היה אדיב והמחיר היה בסדר.
חייבים לקרוא לפני שאתם נכנסים לחנות ברמת השרון.
המכשיר ( אייפון 4) שלי נרטב מעט ממים שהיו בשקית, עדיין עבד לסירוגין. לא רציתי לקחת סיכונים ולייבש אותו עם מייבש. הפקדתי אותו במעבדה. הם טענו שיש להחליף את שקע הטעינה, פקד אמצעי וכפתור הדלקה בעלות של 550 שקלים. מאחר ששילמתי על "ניקוי קורוזיה" - אין קורוזיה במכשיר שזה עתה נרטב.. הסכמתי. קיבלתי את המכשיר באותו יום. כאשר חלק קטן אך משמעותי ממסך הנגיעה לא עובד (לא ניתן לשלוח הודעות) . יניב אמר שהוא הוציא את המכשיר תקין לחלוטין וגרם לי להישמע שקרן, לכאורה שהטאץ היה לא תקין עוד לפני התקלה האחרונה. כשניסיתי להוכיח שהתקלה חדשה - פשוט ע"י הצגת הודעות לפני מועד התיקון, שלומי הבעלים טען שהמכשיר אכן יצא תקין ואלו תופעות של מכשיר שנרטב... סיפרתי את הסיפור לידידה שלי תושבת רמת השרון ולא הופתעתי שגם היא חוותה חוויה לא נעימה מהמעבדה הזאת ( החליפו לה שקע טעינה, ולבסוף היא גילתה שהמטען לא היה תקין)
תגובות (2)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

03/03/2014

יש להבין שמכשיר חשמלי דולק שנכנס לתוך מים צפוי לתופעות של קצרים חשמליים מיידיים ותופעות שיופיעו בשלב מאוחר יותר. הלקוח הגיע לאחר שמכשירו נפל לתוך מים, הוצע ללקוח לבצע ניקוי קורוזיה בעלות של 150 שח שרק לאחריה נוכל לאבחן האם יש תקלות נוספות. לאחר ניקוי קורוזיה התגלו כשלים בשלושה רכיבים שונים שהם: שקע טעינה, פלט כבל הדלקה ופלט כבל ווליום רטט. ניתנה ללקוח הצעת מחיר כוללת לתיקון המכשיר בסך 550 שח לאחר שזכה להנחה משמעותית והלקוח אישר לתקן. המכשיר תוקן ויצא מהמעבדה תקין לחלוטין ואף אמרנו שיש אחריות על התיקון לגבי רכיבים שהחלפנו. לאחר מספר ימים הגיע הלקוח וטען שהמסך שלו לא עובד כראוי וניסה להטיל את האשמה על המעבדה. הוסבר לו כי האחריות על תיקון המכשיר היא אך ורק על מה שתוקן ולא על מה שלא תוקן או הוחלף וזהו נזק מושהה כתוצאה מכך שהמכשיר נפל למים.

Yuval - תמונה
תגובה של Yuval

04/03/2014

כמה תיקונים לתגובה של סל מי סל - המכשיר לא נפל למים אלא היה בתוך שקית עם מעט מים. דבר שני - עבדתי בשירות הטכני של חברה סלולרית במשך שנתיים. אין קורוזיה למכשיר שזה עתה נרטב. הייבוש עלה לי 150 ש"ח דבר שמסתבר שהרבה מעבדות אחרות היו עושות ללא עלות במסגרת בדיקה ללא עלות. דבר שלישי: המחיר שהוצע לפני התיקון היה 550 שקלים ולא הוזכרה שום הנחה. דבר רביעי: חלק קטן אבל משמעותי של הטאצ' לא עובד. הם לא בדקו את הטאץ כמו שצריך. לא באתי למעבדה אחרי כמה ימים אלא התקשרתי . תלונה הוגשה למועצה להגנת הצרכן. אני מוכן להיבדק בפוליגרף ולשלם על תוצאות הבדיקה אם אמצא דובר שקר.
חוויה שלילית
חווית הלקוח שלי: באתי לחנות זו הפעם השנייה לאחר ששדרגתי בה את גרסת ההפעלה באייפון שלי ובאופן מפתיע נק' הגישה במכשיר הפסיקה לפעול. את הגעתי תיאמתי עם שלומי, מנהל החנות, אך בבואי נתקלתי ביניב, מנהל אחר אשר סירב בתוקף לטפל במכשיר שלי, דיבר איתי בצורה גסה ואף הפליג בכך שגירש אותי מהחנות באיומים אלימים לאחר שאני איימתי שאפנה לבית משפט בשל עוגמת הנפש שנגרמה לי. אני מרגיש חובה לציין את האירוע המבזה הנ"ל בפני קהל הלקוחות. שלומי - לתשומת לבך.
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

04/02/2014

לקוח שמתנהג בביריונות ואלימות תוך כדי איומים ואנו נאלצים להזמין לו משטרה, לא רצוי בחנות. יש דרך להתנהגות הולמת ומכובדת.
השרות של 'סל מי סל''היה מצויין. הם היו מצויינים גם מבחינה מקצועיות, ובגישה האדיבה שלהם. המחיר היה קצת יקר.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist