ב2/12 רכשתי lg g4 חדש מחנות elain ברחוב הרברט סמואל 29 חדרה מהרגע שהפעלתי את המכשיר המצלמה החלה לעשות בעיות ולא די בכך הרמקול גם הוא לא עבד תקין. ניגשתי לחנות לאדם שממנו רכשתי את הטלפון והסברתי לו את הבעיה, אמר שפשוט צריך לעשות איפוס לטלפון אם זה לא יעבוד אז אני אתקשר למעבדת celadon רח' האורזים 8 נתניה וכך היה, ניגשתי למעבדה ושם נאמר לי שאם לא עברו 14 ימי עסקים עליי לקבל מכשיר חדש מהמקום ממנו התבצעה העסקה. בן זוגי התקשר לחברה ודיבר עם מנהל בכיר שאמר לו שבשל העובדה שפתחנו את המכשיר והשתמשנו בו לא מגיע לנו לקבל מכשיר חדש (?) לאחר שיחות וויכוחים חוזרים ונשנים עם המנהל הפקדתי את הטלפון במעבדה הטלפון נשאר שם כ10 ימים ולאחר שהוא "תוקן" אמרו לי לבוא לאחר בדיקה אני רואה ששום דבר לא תוקן המצלמה והרמקול ממשיכים לא לעבוד טוב ואפילו התכנה שהתקינו לי כדי שהטלפון יהיה בעברית לא תקינה, בפרטי התיקון נאמר: "מצלמה לא תקינה, אין עברית אך עודכן שפה למכשיר, בעיית תוכנה.." אם הבעיות הובחנו למה לא טופלו, מה כן נעשה 10 ימים!? לאחר שראיתי את פרטי התיקון , התקשרתי לאותו בכיר בחברת elain ואמרתי לו את הנ"ל התשובה שקיבלתי ממנו לא בציטוט: אם הטכנאי ראה שאין בעיה במצלמה כנראה שאין וזהו. אחרי ויכוחים רבים איתו הצלחתי להגיע לבכירה מטעם celadon עדכנתי אותה בהשתלשלות האירועים המתוארים ובעיקר בעובדה שהטלפון היה בתיקון וחזר כאילו אותו הדבר היא אמרה לי להפקיד שוב את הטלפון והפעם זה לא ייקח 10 ימים אלא כמה ימים בודדים בגלל שזה טיפול חוזר, עד לרגע זה מיום הפקדת המכשיר בשנית עברו כ7 ימים ועדיין סטטוס המכשיר נמצא " בטיפול". כך כמו יו יו מעבירים אותי מאחד לשני elain ו- celadon ואף אחד מהם לא מוכן לקחת אחריות
מסרתי לתיקון מכשיר סמסונג S3 לתיקון 5 פעמים וכל פעם חוזר עם אותה תקלה.כל פעם המכשיר הושאר בסניף סלדון נתניה לתיקון במשך כשבוע וחצי ואז הוחזר לי,כך במשך 5 פעמים וכעת המכשיר אצלי ועם אותה בעייה.דברתי עם פקידת השירות של סלדון ואמרה לי שהבעייה אצלי בכרטיס הסים.אם הבעייה אצלי בסים איך זה שאני שם את הסים במכשיר זהה של אשתי והבעייה אינה מופיעה?בקיצור עכשיו אני נאלץ לקנות מכשיר חדש למרות שקניתי בחנות רשמית את המכשיר המקולקל הנ"ל עם אחריות של סלדון לשנתיים.אחריות שאין לה שום ערך.
בס"ד
רכשתי מכשיר דרך אתר "ואללה שופס", כשהאחריות ניתנת ע"י מעבדות סלדון.
המכשיר נכנס לתיקון 3 פעמים בתוך חודשים ספורים, כשבכל פעם חזר עם התקלה פלוס תקלה נוספת!
מעבר לכך, הפרו את ה"הסכם" המוצג בתעודת האחריות שלהם...
עד היום המכשיר שלי בתיקון אצלם (בפעם הרביעית)- מינואר 2015!!!
הם נעלמים, לא מגיבים, לא הגיוניים ולא הגונים.
ההשקה האחרונה שלי איתם הייתה במאי, בבית העסק.
אם היה אפשר לתת פחות מכוכב אחד- זה מה שהייתי מגדירה.
קניתי פלאפון חדש בסוף החופש הגדול. המסך נשבר לי אחרי 5 חודשים, התקשרתי למעבדת סלדון כדי לשאול אותם כמה עולה לתקן את המסך ואמרו לי 275. שלחתי את הפלאפון למעבדת סלדון. ארבעה ימים אחרי זה הם מתקשרים אליי ואמרים לי שהתיקון עולה 330 שקל ושיש לי גם בעיה עם שקע טעינה. שאלתי כמה עולה לתקן את השקע ואמרו לי 20 שקל, אז אני לא יודע מי חישב את זה אבל זה לא יוצא 330! אחרי כשבוע וחצי אני מתקשר כדי לשאול מה עם הפלאפון, אז הם לא עונים ובמקומם עונה חברה חיצונית. גם אחרי שמשאירים הודעות שיחזרו הם לא חוזרים ובנתיים הלקוח נדפק, משלם על תיקון מחיר מופקע (הם היחדים בארץ שמוכנים לתקן פלאפון כזה, והם מודעים לזה אז הם תוקעים מחירים...) לא יודע מה קורה עם המכשיר, והם לא עומדים בהתחייבות, ולא מוכנים למסור מידע. לא לתקן שמה את המכשיר שלכם, גם אם זה אומר לקנות פלאפון חדש! הם לא אמינים, מציבים מחירים מופקעים ואי אפשר להשיג אותם בטלפון.