Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
עסקים נוספים שנותנים שירות ברעננה
דפוס אות ברעננה

החרושת 2, אזור תעשייה רעננה

(9)
072-3102429 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.
ס.ב קניון הדפוס בע"מ בכפר סבא

הסדנא 3, כפר סבא

(27)
077-7786568 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.
אפקט - טיב סטודיו בע"מ ברעננה

המסגר 1, אזור תעשייה רעננה

(9)
072-3221009 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.

מידע נוסף על פיטשארט

אזורי שירות

רעננה

תחומי העסק

דפוס דיגיטלי

מאפיינים נוספים

שירותי עיצוב גרפי

הגדלות וסריקות ענק

הדפסה על סוגי נייר שונים

סוג המוצר

פוסטרים

קאפות

תמונות

זמינות

פתוח בשישי

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 09-7404170

מפה

Navigate
מפת הגעה אל פיטשארט
נווט

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על פיטשארט

5
מחיר 4
זמינות 5
שביעות רצון 5
שירות 5
איכות 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
פניתי אל פיטשארט עקב המלצות חמות שקיבלתי מחבריי. על סמך היכרות ארוכה עם בית העסק ואנשיו, השירות הוא תמיד מצויין ומיקצועי. היחס הוא אדיב ואנושי וכן גם מעבר לשעות העבודה במקום. מומלץ בחום.
פניתי לפיטשארט לצורך שחזור תמונות ישנות מפולין ולתערוכת צילומים שבתי מצלמת. במקום הזה הגדילו את הצילומים והפכו אותם ליפיפיים. ההתנהלות שלה יוצאת מהכלל. גם ההתנהלות האישית והמקצועית, זה דבר נדיר. עומדת בזמנים, מודיעה ואחראית. לגבי המחיר לא עשיתי השוואה אבל האיכות כל כך טובה, אני יודעת לפי תערוכת הצילומים שבתי עשתה, היא עושה על בד. פניתי לפיטשארט כי אני עובדת איתה שנתיים ולא התאכזבתי אפילו פעם אחת יש אחריות מלאה, גם אומנים עובדים איתה.
פניתי לפיטשארט כי עשיתי כל מיני פיתוחי תמונות, אפליקציות והגדלות. היא עובדת ברמה מאוד גבוהה. בעלת מקצוע. היחס פנטסטי. עומדת בזמנים. הייתי מופתע זה שירות של חו"ל. המחיר בסדר גמור ואפילו זול יותר מששילמתי פעם. היה לי אחרים שעבדתי איתם וזה לא אותו דבר לא מתקרבים אליה. פניתי לפיטשארט כי חבר אמר לי שהיא עושה עבודות טובות וראיתי אותם.
פניתי אל פיטשארט על סמך היכרות מוקדמת. מנהלת המקום היא אישיות מדהימה ויקרה. כתוצאה מרמת השירות הגבוהה והיחס האנושי הגלריה שלנו עברה לעבוד עם פיטשארט באופן בילעדי. וכן גם המחירים הם מצויינים. אנו ממליצים בחום.
פניתי אל פיטשארט במקור לאחר חיפוש אחר בתי עסק בתחום באינטרנט. מאז, בעלת המקום הפכה לחברה טובה. השירות ניתן באופן מקצועי, היחס הוא אנושי ומעל ומעבר. אני ממליצה בחום.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist