פלונטר הוא המקום לאנשים שאוהבים מחשבים, מאז 1997. אצלנו בחנות המקוונת תמצאו את כל מוצרי המחשוב החזקים ואיכותיים ממיטב היצרנים, המשווקים במשלוח או באיסוף עצמי. אנו מציעים מגוון עצום של מחשבים ומוצרי חומרה: דיסקים קשיחים, דרייברים, כרטיסי זיכרון DDR, כרטיסי מסך, כרטיסי קול, כרטיסי טלוויזיה ועריכה, מארזים, מודמים, מעבדים, מתקני גיבוי, וכל הרכיבים למחשב וציוד הקפי למחשב ברמה גבוהה.
שלחתי את המחשב שלי לתיקון בחנות פלונטר מאחר ורכשתי אותו משם. התקלה הייתה שהמחשב אינו נדלק. לאחר שהמחשב הגיע למעבדה, הטכנאי חיבר אותו לחשמל והמחשב נדלק. הוא התקשר אלי הסביר שכניראה הספק ״ננעל״ מסיבה מסוימת ואין שום תקלה אבל מאחר ואין לי אחריות אני אאלץ לשלם 150 ש״ח. ביקשתי שיוסיפו זכרון למחשב. לאחר שהמחשב היה מוכן התקשרו לבקש תשלום, ביקשתי שיבואו לקראתי במחיר התיקון כי לא היה תיקון. כאן קיבלתי לדבר עם ויטלי, הוא לא הסכים בשום פנים ואופן לרדת במחיר למרות שלא הייתה תקלה, דיבר אלי בחוצפה וכשניסיתי להסביר לו שאני לא מרוצה מהשירות, ונתתי לו דוגמא לשירות שקיבלתי במקום אחר, הוא טען שאני לא דובר אמת, שאין שירות כזה בארץ ושכל המדינה מתמוטטת בגללי. כמובן שאני לא אחזור לחנות שלא מעוניינת בלקוחות. חבל שיש עסקים שחושבים שהלקוח הוא מובן מאליו ושניתן להעליב ולהתחצף אליו. זו הייתה אחת החוויות היותר גרועות שחוויתי בקבלת שירות.
רכשתי מחשב לאחר שהמחשב שלי בן 13 שנה התקלקל. הגיע הזמן להתחדש! הכל היה מהר מאוד ביצעתי הזמנה דרך האתר וקיבלתי יומיים לאחר מכן עם שליח בתשלום נוסף! תודה רבה!! מאוד מהירים וזריזים.
רכשתי כרטיס זיכרון microSD מסוג Kingston Industrial 32GB ב-9.12, ושילמתי דמי משלוח עם זמן אספקה מובטח של 10 ימים.
לאחר שעבר זמן זה והמוצר לא הגיע, פניתי לחנות וביקשתי לברר מה קורה עם ההזמנה. לא הציעו שום הסבר או אפילו התנצלות והבטיחו לבדוק ולחזור אלי. לא חזרו.
התקשרתי שוב לשאול מה קורה - שוב לא הציעו שום הסבר והבטיחו שבעל החנות בודק ויחזרו אלי עד יום שני. שוב לא חזרו.
התקשרתי שוב לשאול מה קורה בסוף יום שני. הפעם העבירו לי אדם אחר שהציג עצמו גם כן כבעל החנות, שאמר לי שאין את הכרטיס במלאי היבואן ואין צפי מתי יהיה. כששאלתי למה לא אמרו לי את זה קודם וגרמו לי לבזבז זמן, ואפילו לא חזרו אלי, ענה לי "אז כנראה שנתנו לך שירות גרוע".
אז אני מסכים, פלונטר נתנו לי שירות גרוע. לא רק שלא סיפקו את המוצר, אלא אף לא טרחו להסביר, להתנצל או אפילו לחזור אלי ביוזמתם. לא נותרה לי ברירה - ביטלתי את ההזמנה ולא ארכוש שם שנית.
12/12/2021