Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
מנדיס - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
9:30 - 19:00
9:30 - 14:00
צפה בשעות הפעילות

אנו במנדיס מביאים אליכם תכשיטים שהם חלום. קולקציות התכשיטים שלנו מתאפיינות בעיצובים קלאסיים ומודרניים כאחד, עם חומרים גלם איכותיים בלבד: תכשיטי זהב לבן, תכשיטי פנינה, טבעות אבני חן כגון ספיר, רובי ואמרלד, וטבעות בשילוב יהלומים. אנו מציעים עיצובים מרהיבים של טבעות אירוסין, תכשיטי יהלומים ותכשיטי פנינים, שיהפכו כל אירוע או מתנה לכאלה שישארו אתכם לכל החיים.

עוד פרטים

תחומי שירות

עיצוב תכשיטים תכשיטי נשים אבני חן טבעות עגילים תליונים שרשראות - תכשיטים צמידים
עוד פרטים

מידע נוסף על מנדיס

אזורי שירות

רמת גן

תחומי העסק

תכשיטים

תחומי עיסוק נוספים

עיצוב תכשיטים

סוג החומר

זהב

סוג האבן

יהלומים

פנינים

אבני חן

מאפיינים נוספים

משלוח עד בית הלקוח

זמינות

פתוח בשישי

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-5356700

פקס 074-7038874

מפה

Navigate
מפת הגעה אל מנדיס
נווט

יצירת קשר עם מנדיס

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-4 חוות דעת מתוך 4 חוות דעת על מנדיס

4.5
ציון כללי 5
שירות 5
זמינות 5
איכות 4.5
שביעות רצון מהמחיר 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
אמינות ושרות הטובים ביותר
איליה, בעל החנות, איש צנוע שלו אדיב ומקצועי, יעוץ אמיתי, פשוט חוויה של קניה, הצלחה וסיפוק מהרכישה שנותרים ללא סוף. מלאי אבנים איכותיות ביותר (לאחר סקר שוק מקיף וסיור בפועל) במחירים הטובים ביותר, ממליץ בחום !!! תודה איליה, מעריך מאוד !!!
פניתי לעסק על מנת לרכוש תכשיט. קיבלתי שירות אדיב, היענות מהירה ומדויקת והמחיר כמו שציפיתי.
פניתי לבית העסק לצורך רכישה של שרשרת פנינים טבעית מהים, הוא היה מאוד מסביר פנים, היה מאוד סבלני ונחמד, שידר אמינות, השירות שקיבלתי היה מהיר ולעניין, המחיר ששילמתי היה סביר, לא בחנתי הצעות נוספות והגעתי אליו דרך האנטרנט והתרשמותי מהאתר.
פניתי לבית העסק על מנת לרכוש תכשיט, קיבלתי שירות טוב ואדיב , המחיר היה מה שציפיתי, בחנתי הצעות אחרות ובחרתי בו בגלל מחיר והשירות.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist