Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
עסקים נוספים שנותנים שירות במבשרת ציון
ענק המזרנים והרהיטים בירושלים

יד חרוצים 16, ירושלים

(27)
072-3226156 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.

מידע נוסף על במבו רהיטים

אזורי שירות

הר אדר

תחומי העסק

רהיטים

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 054-2307751

פקס 02-6765840

מפה

Navigate
מפת הגעה אל במבו רהיטים
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 43 חוות דעת על במבו רהיטים

4.2
ציון כללי 4.2
שירות 4.3
מחיר 4.7
זמינות 4.7
שביעות רצון 4.7
שירות 5
איכות 4.5
שביעות רצון מהמחיר 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
האריזה נפתחה כחודש לאחר הקניה עקב שהות בחו״ל. אחד מארבעת הכיסאות היה פגום בריפוד. לא היתה נכונות לטפל בנושא. לקחתי בחשבון שהמוצר זול, לא נוח ולא איכותי, אבל לא ציפיתי לפגם.כן ציפיתי לשירות טוב , שירות לטובת הלקוח. לא ממליץ לקנות בבאמבו בגלל האיכות ובגלל השירות. קיראו ביקורות נוספות ותווכחו שאני לא היחיד שלא מרוצה.
רכשתי ספה, שעל פניו וכלפי חוץ מהממת. אבל ! כשישבתי גיליתי שאני יושבת על אוויר וקרשים, כשפניתי אליהם ואמרתי שהספה חלולה ולא הגיוני שאינה מרופדת ואף שלחתי תמונות קיבלתי תשובה שזהו טיב המוצר ואם אני רוצה אני יכולה להחזיר אבל אחד התנאים להחזרת המוצר הוא - שהמוצר אינו הורכב. באמת?? אני לא מבינה איך אפשר לא להרכיב מוצר שזהעתה רכשתי והמתנתי לו בכליון עיניים. פשוט עבודה בעיניים ומענה חסר אנושיות.
חוויית רכישה הכי גרועה שהייתה לי אי פעם. מעולם לא היה כ"כ קשה להחזיר ולקבל זיכוי על מוצר שהגיע פגום. סיפקו מזרן קצר יותר ב-12 ס"מ ממה שרכשתי. לקח שבועיים לקחת את המזרן בחזרה, עם חברת שליחויות שעובדת רק בשעות 8-12 בבוקר. לאחר חודש עדיין לא קיבלתי זיכוי על המזרן ועכשיו טוענים שלא מגיע לי זיכוי כי המזרן חזר אליהם, ע"י חברת השליחויות שלהם, מלוכלך. יחס מביך בשירות לקוחות בטלפון שאומרים אני לא יודע ולא אחראי, ואין מענה בשירות לקוחות באתר כבר חודש.
חסר אחריות
רכשתי רהיט וכשהגעתי הביתה התברר שהוא פגום באיכות . כשהיתקשרתי לשרות קיבלתי תשובה שזאת האיכות שהם מוכרים.
איכות גרועה
לא עברו אפילו שבועיים מאז שהרכבתי את השולחן, ובאחד מהפעמים שבהם הנחתי עליו פריט ששקל בקושי קילו, הוא פשוט קרס! מזל שלא היה אף אחד מתחתיו. והתגובה של החנות, כפי שראיתי שחזרה על עצמה כאן מספר פעמים:"יש לנו הרבה לקוחות מרוצים, אם תרצי חלק חדש נוסף שלמי 150 שקלים" (שזה חצי ממה שעלה לי המוצר עצמו!).
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist