זארה היא רשת חנויות אופנה ספרדית.החנויות של זארה מוכרות בגדי גברים ונשים בלבוש נמוך ולבוש גבוה, מוצרי קוסמטיקה, נעליים ואביזרים נלווים, וכן בגדי ילדים תחת השם "זארה קידס".
הגעתי עם אשתי במטרה להחליף פריט שלא התאים במידה. החנות (שבת בערב) הייתה מאד עמוסה. היה תור ארוך לתאי המדידה ותור ארוך עוד יותר לקופה. אולי היה כדאי להוסיף עוד עמדה בקופה.
המחירים לא זולים, אבל היו הנחות של סוף עונה ככה שהיה סביר. הבגדים עצמם מאד יפים ואופנתיים.
חנות נחמדה, חבל שהמחירים בשמיים ושהשירות לוקה בחסר
הבגדים של המותג מהממים ואיכותיים. לדעתי המחירים לא מצדיקים את הבגדים וזה חבל. רציתי לבדוק האם יש חולצה שרציתי במידה שרציתי בסניף אחר, אך קיבלתי כתשובה שהם לא בודקים ושאם בא לי אני מוזמנת לבדוק בעצמי באתר האינטרנט (לא היה עליי פלאפון עם אינטרנט באותו רגע). נראה לי חבל ומוזר שבחברה כזאת גדולה ומוכרת הם לא יכולים לבדוק האם יש פריט בסניף אחר. צריכים להשקיע יותר מאמץ על מנת להעלות את שביעות רצון הלקוחות.
חנות דיי קודרת בעיצוב שלה אך מבחר הבגדים מפצה על זה
קניתי מכנס ובהגיעי הביתה שמתי לב שיש סימנים כאילו מישהו דרך על המכנס למטה. בעיקרון הסניף הזה פחות חביב עליי, הוא דיי חדש והחנות קצת מבולגנת ולא ברור איפה נמצא כל דבר והתאים דיי צפופים.
בימי שישי החנות מלאה ועמוסה.
עומדים בתור כדי למדוד, עומדים תור די ארוך לקופות, וקשה למצוא מוכרת שתסייע בקניה.
בנוסף- היה לי "גיפט קארד" שלא הצליחו להעביר אותו בקופה.
לקחו לי את הכרטיס ואמרו שביום ראשון יעדכנו אותי בנוגע לקבלת כרטיס חדש עוד באותו שבוע בכל חנות ברשת. ביום שלישי התקשרתי לשרות לקוחות ונאמר לי שהוא עדיין לא הגיע אליהם... ושבכל מקרה לוקח כשבועיים להנפיק כרטיס חדש.
כך שלאחר שעמדתי בשני תורים, והמתנתי ארוכות למנהלת משמרת שניסתה לפתור את הבעיה- יצאתי משם בלי בגד ובלי גיפט קארד.
מרשת כזו גדולה שמכבדת את עצמה הייתי מצפה לפיתרון מהיר ויעיל יותר.
מאכזב ומעצבן מאוד.