Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
יום שבת
10:00 - 22:00
9:30 - 14:30

בחורף עד 14:30

חצי שעה אחרי צאת השבת - 23:00
צפה בשעות הפעילות

זארה היא רשת חנויות אופנה ספרדית.החנויות של זארה מוכרות בגדי גברים ונשים בלבוש נמוך ולבוש גבוה, מוצרי קוסמטיקה, נעליים ואביזרים נלווים, וכן בגדי ילדים תחת השם "זארה קידס".

מידע נוסף על ZARA

אזורי שירות

ראשון לציון

תחומי העסק

חנויות בגדים

תחומי עיסוק נוספים

יצרני אופנה ויבואנים

מותגים ורשתות - חנויות בגדים

זארה

זמינות

פתוח בשישי

פתוח במוצ"ש

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 1-599-510510

פקס 03-6340077

עסק זה נמצא בקניון הזהב - ראשון לציון

מפה

Navigate
מפת הגעה אל ZARA
נווט

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על ZARA

3.5
ציון כללי 3
מחיר 4
זמינות 5
שביעות רצון 4
שירות 3
איכות 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
וסט יפה מאוד בזול
קניתי בזארה וסט אדום ממש יפה המחיר מעולה המוכרים עזרו לי לחפש את המידה שלי ולא היה הרבה תור בקופה שירות סבבה מחירים טובים
זארה בקניון הזהב
הגעתי עם אשתי במטרה להחליף פריט שלא התאים במידה. החנות (שבת בערב) הייתה מאד עמוסה. היה תור ארוך לתאי המדידה ותור ארוך עוד יותר לקופה. אולי היה כדאי להוסיף עוד עמדה בקופה. המחירים לא זולים, אבל היו הנחות של סוף עונה ככה שהיה סביר. הבגדים עצמם מאד יפים ואופנתיים.
חנות נחמדה, חבל שהמחירים בשמיים ושהשירות לוקה בחסר
הבגדים של המותג מהממים ואיכותיים. לדעתי המחירים לא מצדיקים את הבגדים וזה חבל. רציתי לבדוק האם יש חולצה שרציתי במידה שרציתי בסניף אחר, אך קיבלתי כתשובה שהם לא בודקים ושאם בא לי אני מוזמנת לבדוק בעצמי באתר האינטרנט (לא היה עליי פלאפון עם אינטרנט באותו רגע). נראה לי חבל ומוזר שבחברה כזאת גדולה ומוכרת הם לא יכולים לבדוק האם יש פריט בסניף אחר. צריכים להשקיע יותר מאמץ על מנת להעלות את שביעות רצון הלקוחות.
חנות דיי קודרת בעיצוב שלה אך מבחר הבגדים מפצה על זה
קניתי מכנס ובהגיעי הביתה שמתי לב שיש סימנים כאילו מישהו דרך על המכנס למטה. בעיקרון הסניף הזה פחות חביב עליי, הוא דיי חדש והחנות קצת מבולגנת ולא ברור איפה נמצא כל דבר והתאים דיי צפופים.
יום שישי בזארה
בימי שישי החנות מלאה ועמוסה. עומדים בתור כדי למדוד, עומדים תור די ארוך לקופות, וקשה למצוא מוכרת שתסייע בקניה. בנוסף- היה לי "גיפט קארד" שלא הצליחו להעביר אותו בקופה. לקחו לי את הכרטיס ואמרו שביום ראשון יעדכנו אותי בנוגע לקבלת כרטיס חדש עוד באותו שבוע בכל חנות ברשת. ביום שלישי התקשרתי לשרות לקוחות ונאמר לי שהוא עדיין לא הגיע אליהם... ושבכל מקרה לוקח כשבועיים להנפיק כרטיס חדש. כך שלאחר שעמדתי בשני תורים, והמתנתי ארוכות למנהלת משמרת שניסתה לפתור את הבעיה- יצאתי משם בלי בגד ובלי גיפט קארד. מרשת כזו גדולה שמכבדת את עצמה הייתי מצפה לפיתרון מהיר ויעיל יותר. מאכזב ומעצבן מאוד.
  • 1

25 סניפים של ZARA

ZARA, חולון

גולדה מאיר 7, חולון

1-599-510510 1-599-510510

ZARA, ראשון לציון

רוטשילד 45, ראשון לציון

1-599-510510 1-599-510510

ZARA - הנהלה, אור יהודה

יוני נתניהו 1, אור יהודה

03-5387888 03-5387888

ZARA, תל אביב

החשמונאים 96, תל אביב

1-599-510510 1-599-510510

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist