מידע נוסף על לוגיסטים הפצה מתקדמת בע''מ
מפה
הצג חוות דעת
מציג 1-6 חוות דעת מתוך 33 חוות דעת על לוגיסטים הפצה מתקדמת בע''מ
1.2
דירוג כללי
ציון כללי 1.1
שירות 1.1
מחיר 3
עמידה בזמנים 2
זמינות 1.4
שביעות רצון 1
איכות 1.3
שביעות רצון מהמחיר 1.2

אייל
06/04/2025
1
זמן המתנה של מעל שעה למענה טלפוני.
התחלתי את ההמתנה כמספר 60
שירות1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Adi
30/11/2024
1
שירות נוראי.. תבררו לפני שאתם קונים מי המפיץ . פרקו לי דלתות שלא לצורך, הגיע לי מקרר פגום מרעיש בצורה מחרידה כתוצאה מהמכות ,החליפו לי לאותו דגם בדיוק רק אחרי שבעל החנות שמימנו קניתי התערב ובפעם השניה המוביל בעצמו אמר לי שסתם לקחו לי 240 שח על פירוק דלתות .
נציגות תתי רמה דיבור מזלזל "הטיפול יכול להמשך שנים"לטענתם וסך הכל אני מבקשת חזרה את הכסף שגבו מימני בלי סיבה.
השירות הכי גרוע שנתקלתי בו..
זמינות1 לא טוב
איכות1 לא טוב
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

meir
21/11/2024
1
השליח לא יצר קשר לפני כפי שסוכם. בנוסף המובילים הגיעו באיחור של שלוש שעות! השליח היה עצבני מאוד ודחק בי כל הזמן להזדרז. כשהגיעו לחדר המדרגות המוביל אמר שחייבים לפרק את הדלתות למרות שהיה מקום ברווח ולא היה שום צורך בפירוק הדלתות, ניסיתי להסביר לו את זה ולבקש שלא יפרקו אך הוא התעקש וטען שאי אפשר שלא לפרק. בלית ברירה נאלצתי לאשר להם את הפירוק ואז אומר לי המוביל שאני צריך לשלם לו 120 ש"ח עבור הפירוק. אמרתי לו שאין לי מזומן ולא דברו איתי על זה אז הוא כעס שוב ואמר שאין דבר כזה ושאני צריך לשלם לו במזומן במיידי. שאלתי אם הם ייתנו לי קבלה והוא ענה לי שכן. לוויתי כסף מהשכן. לאורך ההובלה המובילים דפקו את המקרר בעוצמה רבה ובגסות. כשניגשתי לשלם בקשתי את הקבלה ואז אומר לי המוביל אני לא נותן לך קבלה ישלחו לך את זה במייל (אין להם בכלל את המייל שלי). אמרתי לו שהם אמרו שיתנו לי קבלה. אז הוא ענה:אני פה הבעל הבית אני אומר לך אין קבלות!
מאחר וקבלתי רושם שהם אנשים מסוכנים נאלצתי לשלם להם מבלי לקבל קבלה!
לסיכום נתקלתי בשירות גרוע ומזלזל, זמינות מתחת לכל ביקורת, יחס נוראי, איכות מזעזעת, ובנוסף = המובילים עשו לי הונאה, רימו אותי, וגזלו ממני כסף!!!
זמינות1 לא טוב
איכות1 לא טוב
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

ornashay100
19/09/2024
1
קניתי מקרר מאלמ - קבעו מועד הגעה, אחכ שינו, אחכ קבעו מועד אחר - לקחתי חופש מהעבודה לצורך זה. יום לפני התקשרו להגיד שלא קבעו. קבענו שוב, התקשרו לשנות לבוקר. בקיצור, זה עלה לי בשני ימי חופש מהעבודה. היחס בשיחות הטלפון לא נעים. שוחחתי עם כמה בנות. מיכאלה, שרון, רויטל. האחרונה הבטיחה שמובילים יגיע בזמן מסויים - לא קרה. לא מבינה איך חברה גדולה כמו אלמ נעזרת בהם. עוגמת נפש. חוויה מאוד גרועה.
זמינות1 לא טוב
איכות1 לא טוב
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

חנה
08/09/2024
1
השליח דרש תשלום נוסף של 200 ש"ח בטענה שהבנין רחוק מהכביש, כמו"כ דרש 100 ש"ח נוספים עבור פינוי מקרר ישן (שלמעשה לא שילמתי והוא לא פינה). פניתי לשירות לקוחות וכל אחד פטר אותי בתירוץ אחר, בטענות רחוקות מן המציאות... חבל...
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות