accessibility
Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

accessibility
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp

מידע נוסף על לוגיסטים הפצה מתקדמת בע''מ

אזורי שירות

אשדוד

תחומי העסק

מחסני ערובה

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 08-8510999

מפה

Navigate
מפת הגעה אל לוגיסטים הפצה מתקדמת בע''מ
נווט

הצג חוות דעת

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 33 חוות דעת על לוגיסטים הפצה מתקדמת בע''מ

1.2
ציון כללי 1.1
שירות 1.1
מחיר 3
עמידה בזמנים 2
זמינות 1.4
שביעות רצון 1
איכות 1.3
שביעות רצון מהמחיר 1.2
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
זמן המתנה של מעל שעה למענה טלפוני. התחלתי את ההמתנה כמספר 60
שירות נוראי.. תבררו לפני שאתם קונים מי המפיץ . פרקו לי דלתות שלא לצורך, הגיע לי מקרר פגום מרעיש בצורה מחרידה כתוצאה מהמכות ,החליפו לי לאותו דגם בדיוק רק אחרי שבעל החנות שמימנו קניתי התערב ובפעם השניה המוביל בעצמו אמר לי שסתם לקחו לי 240 שח על פירוק דלתות . נציגות תתי רמה דיבור מזלזל "הטיפול יכול להמשך שנים"לטענתם וסך הכל אני מבקשת חזרה את הכסף שגבו מימני בלי סיבה. השירות הכי גרוע שנתקלתי בו..
השליח לא יצר קשר לפני כפי שסוכם. בנוסף המובילים הגיעו באיחור של שלוש שעות! השליח היה עצבני מאוד ודחק בי כל הזמן להזדרז. כשהגיעו לחדר המדרגות המוביל אמר שחייבים לפרק את הדלתות למרות שהיה מקום ברווח ולא היה שום צורך בפירוק הדלתות, ניסיתי להסביר לו את זה ולבקש שלא יפרקו אך הוא התעקש וטען שאי אפשר שלא לפרק. בלית ברירה נאלצתי לאשר להם את הפירוק ואז אומר לי המוביל שאני צריך לשלם לו 120 ש"ח עבור הפירוק. אמרתי לו שאין לי מזומן ולא דברו איתי על זה אז הוא כעס שוב ואמר שאין דבר כזה ושאני צריך לשלם לו במזומן במיידי. שאלתי אם הם ייתנו לי קבלה והוא ענה לי שכן. לוויתי כסף מהשכן. לאורך ההובלה המובילים דפקו את המקרר בעוצמה רבה ובגסות. כשניגשתי לשלם בקשתי את הקבלה ואז אומר לי המוביל אני לא נותן לך קבלה ישלחו לך את זה במייל (אין להם בכלל את המייל שלי). אמרתי לו שהם אמרו שיתנו לי קבלה. אז הוא ענה:אני פה הבעל הבית אני אומר לך אין קבלות! מאחר וקבלתי רושם שהם אנשים מסוכנים נאלצתי לשלם להם מבלי לקבל קבלה! לסיכום נתקלתי בשירות גרוע ומזלזל, זמינות מתחת לכל ביקורת, יחס נוראי, איכות מזעזעת, ובנוסף = המובילים עשו לי הונאה, רימו אותי, וגזלו ממני כסף!!!
קניתי מקרר מאלמ - קבעו מועד הגעה, אחכ שינו, אחכ קבעו מועד אחר - לקחתי חופש מהעבודה לצורך זה. יום לפני התקשרו להגיד שלא קבעו. קבענו שוב, התקשרו לשנות לבוקר. בקיצור, זה עלה לי בשני ימי חופש מהעבודה. היחס בשיחות הטלפון לא נעים. שוחחתי עם כמה בנות. מיכאלה, שרון, רויטל. האחרונה הבטיחה שמובילים יגיע בזמן מסויים - לא קרה. לא מבינה איך חברה גדולה כמו אלמ נעזרת בהם. עוגמת נפש. חוויה מאוד גרועה.
השליח דרש תשלום נוסף של 200 ש"ח בטענה שהבנין רחוק מהכביש, כמו"כ דרש 100 ש"ח נוספים עבור פינוי מקרר ישן (שלמעשה לא שילמתי והוא לא פינה). פניתי לשירות לקוחות וכל אחד פטר אותי בתירוץ אחר, בטענות רחוקות מן המציאות... חבל...
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist