Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
הוט מובייל בע"מ - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על הוט מובייל בע"מ

אזורי שירות

יקום

תחומי העסק

טלפונים סלולריים

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף *6053

מפה

Navigate
מפת הגעה אל הוט מובייל בע"מ
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 7 חוות דעת על הוט מובייל בע"מ

3.5
ציון כללי 5
שירות 3
זמינות 3.5
איכות 3.5
שביעות רצון מהמחיר 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מרוצה מאוד
לאור קשיי קליטה חמורים שיש לנו בבית, חיפשתי חברה שתומכת ב - WiFi Calling. מכל החברות, היה חשוב לי לבחור בחברה שאינה אחת מ - 3 הגדולות, על מנת לתמוך בתחרות בתחום הסלולר. בגלל המחיר, החלטתי להירשם להוט מובייל, ואיני מצטער על כך. קליטה טובה בכל מקום, ובבית אני משתמש בטלפון באופן רגיל - דרך ה - WiFi. סוף סוף אני זמין בבית ולא צריך להוציא את הראש מהחלון בשביל קצת קליטה סלולרית. מבחינת שירות - לא היו בעיות שמצריכות פנייה למוקד.
איכות טובה שירות לא
התחברתי אליהם למבצע שהיה להם מאוד מרוצה אין תקלות תמיד יש קליטה, גלישה מהירה, אבל השירות גרוע זמני המתנה ארוכים מאוד יכול להגיע לחצי שעה ויותר עכשיו שנגמרה החבילה הם רוצים 50 ש"ח על שינוי מסלול העדפתי להישאר במה שיש.
הוט מובייל
הצטרפתי אליהם בעקבות מבצע שהיה להם כעבור שנה התוכנית השתנתה ונשארתי עם אותה תוכנית במחיר יותר גבוה . לאחר כמה חודשים המחיר שוב ירד למחיר שהיה כשהצטרפתי אליהם, ביקשתי לקבל שוב את אותו המחיר אבל פה אני כבר צריכה לשלם להם עבור כל מנוי ויש לי 2 מנויים בקיצור זה לא משתלם . זה הרבה כאב ראש ונאלצתי להשאר עם אותו מחיר גבוה יחסית
ללא ספק חלק מקבוצת הוט
בתחום המחיר אין על הוט מובייל אבל קליטה לא קליטה ועוד במרכז הארץ! אני מתחרט על הרגע שהתחברתי לחברה אחרי שנכוותי מהם ככה אני כבר מעדיף לשלם עוד כמה שקלים לחברה אחרת שגם תעזור כשיש בעיה ולא להמשיך בהוט מובייל, ללא ספק תוספת נאה לשירות של קבוצת הוט
הרבה טרטור וכאב ראש בשביל מחיר טוב
עברתי תוכנית כלקוחה קיימת וכשפניתי לנציג הוט כדי לדעת איך עושים את זה-הוא הסביר לי ולא ציין איך לעשות זאת כך שעשיתי את זה כלקוחה חדשה (כי זה יותר בולט באתר). לאחר שהבנתי שטעיתי,נאלצתי להתקשר שוב ולהבין איך לעשות את זה כלקוחה קיימת ולאחר מכן, שוב להתקשר כי הסתבר שלא עדכנו אותי שצריך להחזיר את הסים החדש ולבטל תוכנית כלקוחה חדשה (וגם להסביר איך עושים את זה..) אז נאלצתי במשך חודש וחצי להבין לבד תוך כדי התקשרויות חוזרות ונשנות ונציגים שבכל פעם גילו לי פרט אחר חדש..חבל מאוד שלא קיבלתי את כל המידע מראש וחסכתי הרבה טרטורים וכאב ראש..:( המחיר אומנם טוב אבל עד שהגעתי לזה והקליטה (לפחות באיזור י-ם) לא משהו בכלל
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist