Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
ויג'יז - VGS - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
10:00 - 21:00
10:00 - 16:00
צפה בשעות הפעילות

חנות ויג'ז -VGS היא חנות לגיימרים המובילה בתחומה. לשירותכם: חנות משחקי וידאו מקצועית ביותר המציעה גם שירותי תיקונים למשחקים ולקונסולות. לבחירתכם: מכירת משחקי מחשב, מכירת קונסולות משחקים עבור משחקי וידאו, התקנת צ'יפים, הסבות של קונסולות משחק, מכירת משחקים חדשים סמוך לתאריך ההפצה העולמי ועוד. החנות פעילה מזה 15 שנים, מוכרת בקרב קהילת הגיימרים בארץ, ומייבאת את מיטב המשחקים והקונסולות במחירים מפתיעים. המוצרים מקוריים. במעבדת החנות מועסקים טכנאי משחקי מחשב מהטובים בארץ. לנוחיותכם: מכירה ללא פערי תיווך, משלוח ללא עלות בפריסה ארצית.

עוד פרטים

מידע נוסף על ויג'יז - VGS

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

קונסולות ומשחקי מחשב

זמינות

עסק שומר שבת

פתוח בשישי

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-2599808

טלפון נוסף 03-7440171

מפה

Navigate
מפת הגעה אל ויג'יז - VGS
נווט

וידאו ותמונות של ויג'יז - VGS

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על ויג'יז - VGS

5
ציון כללי 5
שירות 5
זמינות 5
איכות 5
שביעות רצון מהמחיר 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
יובל
ממש כיף לקנות שם זה חנות מצוינת כיף לקנות שם ושירות מצוין
תגובות (1)

nir - תמונה
תגובה של בית העסק

18/02/2019

תודה רבה שמחים לשמוע שחווית הקניה היתה טובה
חוות דעת
הזמנה מוקדמת.. הם החנות עם המבחר הכי טוב שיש
מאוד מרוצים
הזמנתי כבל USB ל3DS לבן שלי. היה הכי זול מכל החנויות שבדקתי והגיע תוך 4 ימים בדואר רשום. כל הכבוד להם. בד"כ לוקח לחבילות לפחות שבוע להגיע.
פניתי לבית העסק על מנת לרכוש פלייסטיישן, קיבלתי מחיר מצויין, שירות טוב ואחריות, בחנתי הצעות נוספות אך רכשתי אצלו בגלל המחיר והאחריות.
פניתי לבית העסק לרכוש משחק מחשב, השירות והיחס שקיבלתי היו מצויינים, המשחק הגיע מהר בדואר רשום, אני אמשיך להזמין מהם כי אני מרוצה, המחיר היה סביר, בחנתי עוד הצעות והיה עדיף לקנות מהארץ כי ההפרש לא היה גדול במחיר.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist