Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsapp
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
עסקים נוספים שנותנים שירות ברחובות
ספייס- Space בוטיק לעיצוב הבית בראשון לציון

עלית הנוער 8, ראשון לציון

(0)
072-3270619 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.

מפה

שביעות רצון מהמחיר 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שביעות רצון - מומלץ ביותר
בתחילה בחנו כל מיני חנויות במתחם בילו סנטר ולאחר מכן באופן אקראי ראינו את החנות "רהיטילי". נכנסנו לחנות ומאותו רגע ראינו תצוגה גדולה ומהממת, השירות היה מדהים- רותי הנציגה קיבלה את פנינו ועזרה לנו לבחור סלון מדהים, בתקציב שלנו ובחשיבה היצירתית והמקצועית של רותי. למרות תקופת הקורונה, חשוב להדגיש שבעל החנות העביר את השיחות לביתו, ענה לכל שיחה ועדכן אותנו לגבי מצב ההזמנה. אין מילים, קיבלנו את הסלון לשביעות רצוננו (סלון מדהים!) מייד לאחר פתיחת החנות לאחר הסגר. ישר כח צוות יקר, תודה על הסבלנות והסובלנות וכמובן על הסלון המדהים, נשוב במהרה. מירב בוסאני-הלוי
מחירים משתלמים
שלום, שמי דנה. בשבועות האחרונים חיפשנו מערכת ישיבה (סלון) לדירה שלנו. רצינו משהו מודרני, בקווים חדשניים בדגמים העכשווים שרואים בקטלוגים. הלכנו (בן זוגי ואני) לכל מיני אולמות תצוגה וראינו לא מעט דגמים יפים אבל נתקלו במחירים גבוהים שלא התאימו לתקציב שלנו. בסופו של יום, הגענו לחנות רהיטילי בצומת בילו. התצוגה היתה מגוונת ורחבה, השירות שקיבלנו היה נעים ומקצועי והדבר שהיה הכי חשוב מבחינתי הוא שהצלחנו למצוא סלון מהדגמים שרציתי במחירים שפויים וטובים. קניתי, קיבלתי ואני מרוצה.
מומלץ רהיטילי
פניתי לחנות של רהיטילי לרכישה של סלון וארון. לאורך כל התהליך התרשמתי שמדובר במקצוענים. צוות החנות הקשיב לי בסבלנות רבה וידע להתאים לי סלון וארון שענו לדרישות שלי. תהליך ההזמנה היה מהיר וקל, האספקה הגיעה בזמן וגם המחיר ששלימתי התאים. תודה רבה. ממליץ ובמיוחד מודה על רמת שירות גבוהה.
שביעות רצון מחנות רהיטילי
פניתילרהיטילי כדי לקנות מערכת ישיבה ומזנון. בתחילה בחנתי כל מיני חנויות במתחם בילו סנטר ובמרכז הריהוט. בסופו של דבר נכנסתי לרהיטילי. השירות שלהם היה טוב, התצוגה היתה גדולה והטיפול שקיבלתי מצוין. בסופו של דבר בחרתי מערכת ישיבה בסגנון איטלקי. אמנם המחיר היה גבוה מעבר לתקציב שתכננתי אבל האיכות טובה מאד.
קניתי בחנות רהיטילי
נסעתנו לחנות של רהיטילי בצומת בילו כדי לקנות סלון שהיה במבצע. השכנים שלנו קנו מהם, אירחו אותנו, המליצו ואנחנו מאד התלהבנו. כשהגענו לחנות הסבירו לנו שהדגם שהיה במבצע אזל אבל המוכר מאד הרשים אותנו והבטיח לבדוק שוב כי אנחנו מאד רצינו את הדגם הספציפי. למחרת קיבלנו טלפון מהבחור הצעיר שטיפל בנו. הוא עדכן שהצליח להזמין לנו את הדגם המבוקש במחיר שהשכנים שלנו קנו, כלומר עדיין במחיר מבצע ואנחנו מאד התרשמנו. ביקשנו שישמרו את הדגם וכשהגענו לחנות שוב כעבור מספר ימים קנינו ויצאנו מאד מרוצים. תודה רבה. טוב לגלות שיש אנשים שמוכנים לעשות הכל כדי לתת שירות ולהפתיע לטובה.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite_menu_forumsSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress icon דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_tools