Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
ג'ודאיקה מור Judaica More - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
8:00 - 14:00
צפה בשעות הפעילות

ג'ודאיקה מור Judaica More היא חנות למוצרי יודאיקה ותשמישי קדושה, המציעה לכם שפע מוצרים: שופרות (כולל שופר ציפוי כסף, שופר קודו, שופר אוריקס, שופר איל וסטים של שופרות), אקססוריז לשופרות, חנוכיות, טליתות, תפילין (כולל סטים לבר המצווה), כיפות, מנורות, מזוזות ועוד. אנו מחזיקים במלאי אביזרים רבים וייעודיים למוצרי יודאיקה מסוגים שונים, ומבטיחים לספק לכם את הסחורה הטובה והאיכותית ביותר. תוכלו לרכוש את המוצרים גם אצלנו באתר, בנוחות ובמהירות.

עוד פרטים

מידע נוסף על ג'ודאיקה מור Judaica More

אזורי שירות

ראשון לציון

בת ים

חולון

תחומי העסק

תשמישי קדושה ויודאיקה

סוג המוצר

פריטי יודאיקה

תשמישי קדושה לשימוש יום יומי

תשמישי קדושה לחגים ולמועדים

תשמישי קדושה לשבת

מזוזות

פמוטות

גביעי קידוש והבדלה

תפילין

טליתות

כיפות

חנוכיות

שופרות

תיקים לשופרות

פמוטים

עוד פרטים

שירותים מיוחדים

אפשרות רכישה באתר

סוג החומר

כסף

מגיעים עד הבית

עסקים שמגיעים עד הבית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3270606

טלפון נוסף 052-6068898

מפה

Navigate
מפת הגעה אל ג'ודאיקה מור Judaica More
נווט

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על ג'ודאיקה מור Judaica More

4
ציון כללי 4.2
שירות 5
זמינות 5
איכות 5
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
אמין ומהיר ביותר .והכי זול
רכשתי טלית כולל כיתוב בריקמת זהב.יש אחת שטיפלה בי ושמה ליאת.נתנה שירות ברמה הכי גבוהה שאני מכיר.הבטיחה שיגיע תוך שבועיים.ועשתה מאמץ רב שיגיע מהר יותר .ואכן תוך 3-ימים זה הגיע. אין כמוך בעולם ליאת על השירות המיומן שלך.מאחל לך רק טוב ושנה טובה.דוד מירושלים.
שרות מעולה
שרות מעולה. קיבלתי שיחה כחצי שעה אחרי הזמנה לבירור פרטי הזמנה. מישלוח הגיע מהר.
שירות מצויין!!!
שירות מצויין!!! ליאת היקרה, אני רוצה להודות לך על השירות המצויין היחס האדיב והסובלנות. הרווחתם ובצדק עוד לקוחה מרוצה😄
שירות טוב ואדיבות יוצאת דופן
יצרתי קשר עם ג'ודאיקה מור לבירור רכישת גביעי קידוש וקיבלתי ייעוץ ומענה אדיב ונעים מאשת הקשר של החברה . לאחר ביצוע הרכישה ועד לאספקת המוצרים עמדה איתי בקשר אשת הקשר המדהימה ליאת. חווית הקנייה שלי מחברת ג'ודאיקה מור השאירה רושם חיובי בכל המובנים זמינות , איכות , שירות ומחיר .
גרוע
הזמנתי חנוכיה מסניף שלכם במושב אזור , המוכרת התעצבנה עלי בטלפון מכיון ששאלתי כמה זמן תיקח ההזמנה דרך השליח ,היא טענה שהשליחה היא דרך דואר ישראל והיא שלחה לי הודעה קרה שהיא תיתן לי מספר מעקב רק מחר , אין לי בעיה שהיא אמרה את זה אבל לא צריך להתעצבן על לקוח,אני רגילה שאני מזמינה דברים אומרים לי תוך כמה זמן זה יגיע אז לפחות שתגיד "דרך דואר ישראל זה עם מספר מעקב, אין לי הערכה מדויקת תוך כמה זמן ,אני יכולה להגיד לך בערך אבל זה יגיע והכל יהיה בסדר" במקום זה היא לא עונה לי, מתעלמת ממני ולמחרת מתעצבנת עלי , הייתה עונה אתמול בנימוס מהתחלה על השאלה הפשוטה שזה יגיע והיא תיתן לי למחרת מספר מעקב היא לא ניסתה לפחות להעריך ולהרגיע שהמוצר יגיע אלי תוך בערך (הערכה של ימים) והכל יהיה בסדר במקום זאת שלחה הודעה קרה על מספר מעקב, הודעה שלא מרגיעה ולא אומרת לי כלום אחרי ששילמתי על מוצר לא מעט כסף ,אני מצפה מהמוכר להרגיע אותי שהמוצר יגיע אלי והכל יהיה בסדר אבל היא שלחה לי הודעה קרה על מספר מעקב בלי הסברים ושום דבר, התעלמה ממני ולמחרת צעקה עלי בטלפון .אגב היא שלחה לי קובץ של קבלה למייל שאי אפשר לפתוח אותו .
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist