מכרו לי שירות מדבקה למסך לשנה, החלפה ללא הגבלה.
מדבקה גרוע שהייתה מההתחלה עם בועות והפריע לשימוש במסך לבסוף התקלפה ונפלה כעבור 4 חודשים. באתי בשביל לשים מדבקה חדשה סירבו לעמוד בשירות ששילמתי עליו 170 שח כי מסתבר שהייתי צריכה לשמור את המדבקה שנפלה.
עלות השירות 170 שח.
עלות מדבקה זהה בעלי אקספרס 0.94 אגורות.
סניף: באר שבע ביג. מנהל אחראי לאוניד.
שירות לא כמצופה. לא ציפיתי לקבל שירות כזו מחנות שאני קונה בה באופן קבוע כבר 4 שנים. אחד המוכרים השווה את הקנייה שלי לבגט שווארמה (?!) כדי להמחיש כמה אני טועה. לא מובן ומאוד מאכזב. כנראה שאחפש חנות בית אחרת
היי דן רכשת מטען מקורי של חברת סמסונג לטענתך המטען אינו תקין ומתנתק ממכשירך פעם אחר פעם, המטען נבדק ונמצא תקין וחובר לארבעה מכשירים שונים מול עינייך הבוחנות בכדי להראות לך את תקינותו, הוסבר לי כי הבעיה היא בשקע הטעינה במכשירך ולא במטען מספר פעמיים הוסבר הנושא בחרת לא לקבל את תשובתם של נציגי השירות שלושה במספר ואפילו את תשובתו של מנהל המעבדה שיצא לבדוק את מכשירך והראה לך כי מכשירך אינו תקין
טענת כי אתה לא יכול להטעין את הטלפון והוסבר לך כי הבעיה אינה במטען
ולאחר מכן אמרת מה אני אעשה במטען אם הטלפון לא הוטען
אז קיבלת דוגמה להמחשת הטענה שלך .
שאדם רוכש מנה של אוכל והכל בסדר במנה, הוא פשוט לא רעב אז הוא מעוניין להחזיר את המנה
צר לנו שבחרת להשמיץ את בית העסק הדוגל בשקיפות מול קהל לקוחותיו הגדול ובחרת לעוות את הדברים כפי שהתנהלו מולך
ביצעת שימוש במטען ולכן לפי חוק הגנת הצרכן לא ניתן לבטלו על אחת כמה וכמה שהוא תקין ב 100%
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
יגאל
03/08/2017
4.6
פניתי לבית העסק על מנת לתקן את מכשיר הפלאפון שלי, לא שילמתי כי יש לי ביטוח וקיבלתי שירות מיקצועי עם יחס אדיב וחם, עמדו בזמנים ובחרתי בהם כי יש לי שם ביטוח.
07/03/2019