זוהי לא רכישתי הראשונה ובודאי שלא האחרונה אצל אלירן וחלי המקסימים בסיפיקס.
בסיפיקס תיקנתי מכשירי סמסונג ואייפון, קניתי דיבורית לרכב, כרטיס זיכרון ועוד אביזרים נוספים.
תמיד מצטיינים בלתת חיוך ובמתן פתרונות מקצועיים ויצירתיים.
כשאני רוכשת מוצר אצל סיפיקס אני יודעת בוודאות שיש אמא ואבא למוצר ויודעת שאם תהיה בעיה הם ינסו ויעזרו.
אני ממליצה בחום :-)
הגעתי בעקבות בעיה בטעינה, הייתי ב2 מעבדות ואמרו לי שצריך להחליף את השקע טעינה, שהגעתי ל C-Fix המוכרת היתה מאוד נחמדה ובסך הכל היה צריך לנקות את האבק וכשרציתי לשלם הבעלים סירב לקבל כסף!
תודה רבה לכם! בהחלט אחזור ואמליץ!
פנינו לc fix בעקבות ghost touch בפלאפון, הם עלו בזריזות על הבעיה ועידכנו אותנו שצריך להחליף את המסך.
ראוי לציין שהם החליפו את המסך בזריזות ומיד הם שמו לב שחסרה מצלמה קדמית ו2 ברגים שסוגרים את הפלאפון שאותם לקחו לנו את במעבדה אחרת שבה רק אובחנו את הבעיה.
אני מיד התקשרתי למעבדה השניה ולקח להם זמן עד שהם הביאו לי בחזרה את החלקים החסרים כי זה היה בפסח ולבינתיים c fix הסכימו לשמור לי את הפלאפון אצלם למרות שזאת לא הייתה בעיה שלהם.
אני רוצה לציין את היחס החם של אלרן ואת המקצועיות שלו.
המסך של מכשיר הNEXUS4 שלי התקלקל בגלל בלאי, הגעתי לחנות CFIX בפתח תקווה בערב פסח ה-9.4.17 והייתי בלחץ לקבל מכשיר תקין לפני החג. בעל החנות המליץ לי להחליף מסך למסך מקורי של חברת LG בעלות של 450 ש"ח(!). הסכמתי, שילמתי מקדמה, ולמחרת הגעתי ובעל החנות הרכיב לי את המסך החדש.
ברוב טפשותי שכחתי לשאול אם ישנה אחריות כלשהי על המסך ולאחר שהעבודה הושלמה ושאלתי בנוגע לאחריות, התבשרתי שאין אחריות אפילו לדקה...
לאחר יום וחצי שהכל נראה בסדר, ניסיתי להשתמש במכשיר ולא הבנתי למה אני לא מצליח לעשות שום פעולה. ראיתי שיש סדק במסך, והסרתי את מגן המסך (שרכשתי מCFIX ב-20 ש"ח נוספים), וראיתי שיש סדק במסך מימין למעלה עד שמאל למטה, כלומר המסך נשבר כמעט לשניים, וכמעט ולא תפקד. חשוב לי מאד לציין שהמכשיר לא נפל, לא קיבל שום מכה ונעשה בו שימוש פשוט ולא רב מהרגע שהחליפו בCFIX פתח תקווה את המסך. חשוב לי גם לציין שזאת הפעם הראשונה אי פעם שתיקנתי מכשיר סלולרי, וכדי לקבל כזה סדק במסך צריך להפעיל לחץ מאד חזק על המסך, כזה שבר לא קורה מסתם נפילה.
היום הגעתי לחנות בחזרה בתקווה לקבל שירות הוגן, מיד בעל החנות ואשתו התחמקו מאחריות וצהירו שאין אחריות על מסכים, ולמרבה התמיהה בעל החנות הציע לי לרכוש ולהתקין מסך חדש!!
ניסיתי להסביר שזה לא הגיוני שלאחר התקנה של מסך מקורי וללא כל מקרה חריג, המסך ישבר לשניים, ושהתלונה שלי רלוונטית למוצר והשירות שקיבלתי ולא למשהו תלוש מהמציאות...
מעולם לא קיבלתי מוצר ושירות כל כך גרועים - חוויה איומה, משפילה ומבאסת מאד בCFIX בפתח תקווה.
החלפתי אצלם מסך לאייפון, המסך ששמו לי חשוך ואיכות תמונה ירודה. חזרתי במיוחד לחנות, הטכנאי טען שזה מסך תקין ואין מה לעשות. ביקשתי שיראה לי מסך כמו ששם לי ואמר שאין לו עוד כאלה. לא אמין בעיני.
מצטערת על הרגע שנכנסתי לחנות.
הלקוחה הגיע אלינו על מנת להחליף מסך לאייפון 4 וקיבלה מחיר ושירות מצוינים.
לאחר כחודש התקשרה ואמרה שהמסך חשוך ולמרות שעבר הרבה זמן אמרו לה להגיע למעבדה על מנת שהטכנאי יבדוק, לאחר שהגיעה וראינו את המסך הסברנו ללקוחה שאין שום תקלה במסך, הלקוחה מצפה לקבל מסך מקורי שהגיע עם המכשיר והוסבר לה שאין כזה דבר עוד לפני התיקון.
צר לנו שבגלל אי הבנה של הלקוחה בנושא הסלולר והחלקי חילוף מנסה הלקוחה להכפיש את שמה הטוב של המעבדה.
07/02/2017