Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
עסקים נוספים שנותנים שירות בפתח תקווה
נקסטק NEXTECH בפתח תקווה

לוחמי הגיטו 30, פתח תקווה

(221)
072-3100463 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.
PLAY STORE R.Touch בגני תקווה

הרי יהודה 56, גני תקווה

(22)
072-3252794 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.
אור מובייל ברמת גן

ז'בוטינסקי 64, רמת גן

(63)
072-3295370 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.

מידע נוסף על סיפיקס - C-fix

אזורי שירות

פתח תקווה

תחומי העסק

מעבדות סלולר

תחומי עיסוק נוספים

טלפונים סלולריים

קונסולות ומשחקי מחשב

סוגי תיקונים

ביצוע התאמות מיוחדות

החלפת סוללה

החלפת שקע טעינה

החלפת שקע כניסת אוזניות שמע

תיקון כפתור הבית

החלפת מנגנון רטט

תיקון מסך

החלפת מסך

החלפת טאצ'

החלפת מארז

החלפת גב מארז

החלפת מיקרופון

החלפת מצלמה

החלפת פלאט עליון

החלפת אנטנה

החלפת חיישן קרבה

החלפת מגירת סים

החלפת תושבת סים

החלפת שמע אוזן

ניקוי קורוזיה

הרכבת פאנל לבן

הסרת מצלמה

החלפת פלאט תחתון

החלפת פלאט פקדי צד

החלפת ספיקר

החלפת כפתור הדלקה

החלפת מסגרת טאצ'

עוד פרטים

התמחות ביצרנים ודגמים

תיקון אייפון 4

תיקון אייפון 4S

תיקון אייפון 5

תיקון אייפון 5S

תיקון אייפון 5C

תיקון אייפון

תיקון גלקסי

נקסוס Nexus

LG

HTC

סוני אריקסון Sony Ericson

בלקברי BlackBerry

תיקון אייפון 6

תיקון אייפון 6 פלוס

עוד פרטים

שירותים מיוחדים

תיקון מידי במקום

תיקון עם חלפים מקוריים

זמינות

פתוח בשישי

סוגי מערכות הפעלה

תיקון סלולריים מבוססי אנדרואיד

תיקון סלולריים מבוססי IOS

תיקון סלולריים מבוססי Windows

תיקון סלולריים מבוססי Blackberry OS

תיקון סלולריים מבוססי Symbian

תיקון סלולריים מבוססי Bada

עוד פרטים

קהל יעד

לקוחות פרטיים

עסקים

נותן השירות

טכנאי סלולר

מעבדת שירות פרטית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3217557

טלפון נוסף 03-5060383

מפה

Navigate
מפת הגעה אל סיפיקס - C-fix
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 7 חוות דעת על סיפיקס - C-fix

4
מחיר 4
זמינות 4.5
שביעות רצון 4
שירות 4
איכות 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות מקצועיות אמינות וחיוך זה מה שקיבלתי בסיפיקס
זוהי לא רכישתי הראשונה ובודאי שלא האחרונה אצל אלירן וחלי המקסימים בסיפיקס. בסיפיקס תיקנתי מכשירי סמסונג ואייפון, קניתי דיבורית לרכב, כרטיס זיכרון ועוד אביזרים נוספים. תמיד מצטיינים בלתת חיוך ובמתן פתרונות מקצועיים ויצירתיים. כשאני רוכשת מוצר אצל סיפיקס אני יודעת בוודאות שיש אמא ואבא למוצר ויודעת שאם תהיה בעיה הם ינסו ויעזרו. אני ממליצה בחום :-)
שירות מדהים ואמין!
הגעתי בעקבות בעיה בטעינה, הייתי ב2 מעבדות ואמרו לי שצריך להחליף את השקע טעינה, שהגעתי ל C-Fix המוכרת היתה מאוד נחמדה ובסך הכל היה צריך לנקות את האבק וכשרציתי לשלם הבעלים סירב לקבל כסף! תודה רבה לכם! בהחלט אחזור ואמליץ!
מקצוענים ומומחים!
פנינו לc fix בעקבות ghost touch בפלאפון, הם עלו בזריזות על הבעיה ועידכנו אותנו שצריך להחליף את המסך. ראוי לציין שהם החליפו את המסך בזריזות ומיד הם שמו לב שחסרה מצלמה קדמית ו2 ברגים שסוגרים את הפלאפון שאותם לקחו לנו את במעבדה אחרת שבה רק אובחנו את הבעיה. אני מיד התקשרתי למעבדה השניה ולקח להם זמן עד שהם הביאו לי בחזרה את החלקים החסרים כי זה היה בפסח ולבינתיים c fix הסכימו לשמור לי את הפלאפון אצלם למרות שזאת לא הייתה בעיה שלהם. אני רוצה לציין את היחס החם של אלרן ואת המקצועיות שלו.
שירות נורא
המסך של מכשיר הNEXUS4 שלי התקלקל בגלל בלאי, הגעתי לחנות CFIX בפתח תקווה בערב פסח ה-9.4.17 והייתי בלחץ לקבל מכשיר תקין לפני החג. בעל החנות המליץ לי להחליף מסך למסך מקורי של חברת LG בעלות של 450 ש"ח(!). הסכמתי, שילמתי מקדמה, ולמחרת הגעתי ובעל החנות הרכיב לי את המסך החדש. ברוב טפשותי שכחתי לשאול אם ישנה אחריות כלשהי על המסך ולאחר שהעבודה הושלמה ושאלתי בנוגע לאחריות, התבשרתי שאין אחריות אפילו לדקה... לאחר יום וחצי שהכל נראה בסדר, ניסיתי להשתמש במכשיר ולא הבנתי למה אני לא מצליח לעשות שום פעולה. ראיתי שיש סדק במסך, והסרתי את מגן המסך (שרכשתי מCFIX ב-20 ש"ח נוספים), וראיתי שיש סדק במסך מימין למעלה עד שמאל למטה, כלומר המסך נשבר כמעט לשניים, וכמעט ולא תפקד. חשוב לי מאד לציין שהמכשיר לא נפל, לא קיבל שום מכה ונעשה בו שימוש פשוט ולא רב מהרגע שהחליפו בCFIX פתח תקווה את המסך. חשוב לי גם לציין שזאת הפעם הראשונה אי פעם שתיקנתי מכשיר סלולרי, וכדי לקבל כזה סדק במסך צריך להפעיל לחץ מאד חזק על המסך, כזה שבר לא קורה מסתם נפילה. היום הגעתי לחנות בחזרה בתקווה לקבל שירות הוגן, מיד בעל החנות ואשתו התחמקו מאחריות וצהירו שאין אחריות על מסכים, ולמרבה התמיהה בעל החנות הציע לי לרכוש ולהתקין מסך חדש!! ניסיתי להסביר שזה לא הגיוני שלאחר התקנה של מסך מקורי וללא כל מקרה חריג, המסך ישבר לשניים, ושהתלונה שלי רלוונטית למוצר והשירות שקיבלתי ולא למשהו תלוש מהמציאות... מעולם לא קיבלתי מוצר ושירות כל כך גרועים - חוויה איומה, משפילה ומבאסת מאד בCFIX בפתח תקווה.
לא ממליצה
החלפתי אצלם מסך לאייפון, המסך ששמו לי חשוך ואיכות תמונה ירודה. חזרתי במיוחד לחנות, הטכנאי טען שזה מסך תקין ואין מה לעשות. ביקשתי שיראה לי מסך כמו ששם לי ואמר שאין לו עוד כאלה. לא אמין בעיני. מצטערת על הרגע שנכנסתי לחנות.
תגובות (1)

סיפיקס - C-fix תמונה מגיב
תגובה של בית העסק

07/02/2017

הלקוחה הגיע אלינו על מנת להחליף מסך לאייפון 4 וקיבלה מחיר ושירות מצוינים. לאחר כחודש התקשרה ואמרה שהמסך חשוך ולמרות שעבר הרבה זמן אמרו לה להגיע למעבדה על מנת שהטכנאי יבדוק, לאחר שהגיעה וראינו את המסך הסברנו ללקוחה שאין שום תקלה במסך, הלקוחה מצפה לקבל מסך מקורי שהגיע עם המכשיר והוסבר לה שאין כזה דבר עוד לפני התיקון. צר לנו שבגלל אי הבנה של הלקוחה בנושא הסלולר והחלקי חילוף מנסה הלקוחה להכפיש את שמה הטוב של המעבדה.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist