מצטערת מאוד לשתף בחוויית שירות קשה ועגומה מאוד שחוויתי מהרשת. המזון שרכשתי, שעלה כ200 ש"ח לא התאים לחתול שלי ורציתי לשוחח עימם על כך, אך מעל שלושה שבועות לא חזרו אליי כמובטח, וגם עכשיו כשהתקשרתי, נאלצתי להמתין מעל 10 דקות על הקו כדי לקבל את התשובה החצופה של העובדת שלהם, שהמנהל לא יחזור אליי כמובטח לפני שלושה שבועות+ אמירת "חג שמח" וניתוק בפנים. בתקופה כזו קשה, יש בכל עסקים שנטולים חמלה כלפי אנשים ובעלי חיים, דווקא עסקים פתוחים שאמורים להיות בהכרת תודה כלפי הלקוחות שבוחרים בהם, פשוט אין מילים.
לחנות יש כנראה את השירות הגרוע בארץ בתחום מזון החיות.
אחסוך את תמלילי כל השיחות, ציטוטים נבחרים בהמשך.
נסלח ומובן שהמשלוח לא הגיע בזמן שלו הם מתחייבים ״איזה מזל שהתקשרת, לא ראיתי את ההזמנה, אדאג לפיצוי״ (לא היה כזה).
לעסק; קניתי מזון שהכלב מסרב לאכול מכיוון שהוא גורם לו לקלקול קיבה, והם מסרבים, בניגוד לתקנון שלהם, לקבל את השקים (אחד מהם לא נפתח!) בחזרה. למה? ״ככה החלטתי״ (מנהל החנות, לאחר שהמוכרת נזפה בי שאני מעז להתקשר ״אני משתמשת בקול של המורה נחמה כי אני מרגישה שצריך״).
תודעת שירות - 0
שירות מחפיר, אין לתאר. התקשרתי וביקשתי אוכל היפואלרגני בהמלצת הוטרינר לכלבה שלי. הסברתי כי היא כבר עכשיו אוכלת אוכל היפואלרגני, אך הוא עושה לה שלשולים, והוטרינר הציע להחליף לאוכל היפואלרגני אחר. מיק מיק כביכול חיפשו ובדקו, והתקשרו בחזרה ואמרה שיש להם אוכל היפואלרגני של חברת ברית. שאלתי האם יש להם שק קטן גם, והם הציעו שאקח שק קטן ושק גדול, ואם אחרי שאפתח את השק הקטן אראה שהאוכל לא מתאים לה ועדיין עושה לה שלשולים, אוכל להחליף את השק הגדול ללא עלות החלפה, לחברה אחרת.
יש לציין שהשק הקטן עולה פי 3 מבחינת מחיר לכמות.
לאחר מספר ימים הגיע אותו אוכל עליו המליצו, אך חיפשתי תווית וראית שלא כתוב בשום מקום שמדובר באוכל היפואלרגני. התקשרתי לוטרינר לוודא האם זה אחרת והוא אמר לי במפורש שלא מדובר באוכל היפואלרגני. התקשרתי לחברת מיק מיק, והם החליפו את האוכל לאוכל היפואלרגני אמיתי - שק קטן ושק גדול.
לצערי, האוכל עדיין לא היה טוב, וכשהתקשרתי לממש את העסקה שלנו - כלומר, להחליף את השק הגדול הראשון, בשק גדול אחר, הם טענו שלא ניתן לבצע החלפה זו, ושכלל לא ניתן להחזיר אוכל לחנות.
חוצפה שלא תתואר. גרמו לי לשלם כסף רב מעבר למה שהייתי צריכה - אם לא הייתי אמורה לקבל שק אחר במקום השק הגדול, לא הייתה לי שום סיבה לשלם פי 3 על השק הקטן!
מאוד לא מומלץ.
התקשרנו הבוקר כדי לבדוק אם יש כלוב לאוגרים, אמרו לנו שיש במלאי ואפשר להגיע ולקחת. אחרי שעה באנו ואז המוכר אמר לנו שאין במלאי ומי שדיברנו איתו כנראה התבלבל וחשב שיש. חוסר אחריות! יש עוד מקומות לטיפול בחיות בראש העין! לכו רק אם אין ברירה!