Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
מיקמיק - מזון וציוד לכלבים וחתולים - תמונה ראשית

מציג 6-9 חוות דעת מתוך 9 חוות דעת על מיקמיק - מזון וציוד לכלבים וחתולים

2.5
ציון כללי 1
שירות 3.5
זמינות 2.5
איכות 2.5
שביעות רצון מהמחיר 2.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מחיר מצוין. שירות טלפוני מהיר וענייני.
התאמה מלאה בין המלאי בחנות למפורסם באתר. מקפידים לציין את כל הפרטים הקטנים ומתאמים ציפיות לגבי השליחות.
ממליצה מאד מכל הבחינות
לפני מספר חודשים עברתי לראש העין והגעתי למיקמיק דרך האינטרנט. מאז אני זוכה לשירות מצוין ולמחירים ללא תחרות (אני תמיד משווה). כל המוכרים מקצועיים וסבלניים, פותרים כל בעיה ותמיד בחיוך רחב. ממליצה בחום! ליז
פניתי על מנת לרכוש מזון לכלבים. השירות היה מעולה, מחיר סביר, זמן המשלוח מהיר ואיכות המזון לכלבים ברמה גבוהה .
שירות לא אמין, העיסקה בוטלה
העיסקה בוצעה במתכוון כיומיים מראש ובה התבקשה החברה לספק מוצר בעוד יומיים. העסקה הושלמה,שולמה וכל שנותר להמתין לשליח שמעולם לא הגיע אך טען שחיפש יומיים שלמים את הנמען וזאת הסיבה שלא סיפק את הסחורה. בשירות הלקוחות נאמר שאין זאת אשמתם אלא אשמת חברת המשלוחים..בחברת המשלוחים האשימו את החברה שביצעה את ההזמנה. כעבור שלושה ימים, המוצר עדין לא הגיע והעסקה בוטלה
תגובות (1)

info - תמונה
תגובה של בית העסק

07/07/2013

ב 30.06.13 ביום ראשון בשעה 17:16 הלקוחה ביצעה את הקניה טלפונית עם אחד הנציגים ובקשה לקבל את המשלוח ביום שלישי וביקשה שהשליח יתקשר אליה מראש לפני שהוא מגיע ושבשום אופן היא לא מסכימה שיניחו לה את המשלוח ליד הדלת, ביום שלישי המשלוח יצא לחלוקה כמתוכנן אך בגלל שהלקוחה לא ענתה לטלפון לאשר הגעה לשליח כמסוכם המשלוח נדחה ליום הבא, למחרת הסיפור חזר על עצמו המשלוח יצא לחלוקה והלקוחה לא ענתה לטלפון ואז חברת השליחויות התקשרו אלינו למשרד ואמרו שהלקוחה לא עונה להם או חוזרת אליהם כבר יומיים ושאלו מה לעשות עם המשלוח? גם נסיונות ההתקשרות מהמשרד לא הניבו תוצאות לקראת סוף היום הלקוחה חזרה לחברת המשלוחים ואלה תאמו איתה משלוח למחרת, למחרת בסביבות הצהריים הלקוחה התקשרה לבדוק לגבי המשלוח שלה ונאמר לה שזה שובץ לקו החלוקה ויגיע אליה במהלך היום ואז היא התפרצה שזה כבר הרבה זמן ושהיא לא מוכנה לחכות כי היא ביצעה את המשלוח יומיים לפני שרצתה אותו בכדי שיגיע בזמן והתעקשה לבטל את ההזמנה, אני מזמין את כל מי שקורא שורות אלו ליעץ לי ואני מבטיח לישם, מה ניתן לעשות כשלקוח מתעקש שיתקשרו אליו לפני שמגיעים אך לא עונה לטלפון?
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist