Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
אופנו סייקל - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
9:00 - 18:00
9:00 - 14:00
צפה בשעות הפעילות

רשת החנויות 'אופנוסייקל OfnoCycle הוקמה בשנת 2015 וצמחה מתוך רשת חנויות הדו גלגלי הגדולה בישראל 'אופנוסנטר' (2002), אשר זכתה למוניטין רב בקרב חובבי סצנת הדו גלגלי בישראל ומתמקדת בייצור ושיווק מותגים מובילים ואיכותיים ברמה הגבוהה ביותר.

בזכות הנסיון העשיר בייבוא וייצור גלובלי, הוקמה אופנוסייקל אשר תחתיה משווקים אופניים חשמליים של המותג TITANIUM ואופניים חשמליים של מותג האופנועים האיטלקי BENELLI.
לרשת אופנוסייקל אולם תצוגה ראשי ומעבדת תיקונים המשתרעים על כ 250 מטר ברחוב במסגר 46 ת"א (פינת יצחק שדה) וכמו כן שרות מכירה תמיכה ותיקונים ארצי וסניפים נוספים בתל אביב.
מעבדת השירות שלנו בשיתוף עם קבוצת אופנועי הגשר קל-נע בעלי ותק של מעל ל 25 שנה בתחום תיקוני הדו גלגלי מעניקה שירותי מעבדה ותיקונים, עם אחריות ושירות לקוחות מהטובים והמקצועיים ביותר בארץ.

ברשת אופנוסייקל תמצאו גם את כל מגוון האביזרים לרכיבה נוחה, מפנקת ובטוחה על אופניים חשמליים. חלק מהאביזרים המשווקים אצלנו נלקחו מעולם רוכבי האופנועים והותאמו לרוכבי הכלים החשמליים, על מנת לאפשר גם לרוכבי הכלים החשמליים את הנוחות והטכנולוגיה המתקדמת ביותר בשוק.

באופנוסייקל אנחנו מאמינים שהדו גלגלי הוא כלי התחבורה המשתלם ביותר מכל הבחינות: חיסכון בזמן מבחינת עמידה בפקקים וחיפושי חניה, חיסכון בדלק, חיסכון בעלויות הביטוח וכמובן תחבורה ירוקה השומרת על איכות הסביבה.
רק באופנוסייקל אתם באמת יכולים להיות בטוחים שקניתם בבית אמין וותיק שיהיה לצידכם לאורך כל תקופת האחריות ואף אחריה.

עוד פרטים

מידע נוסף על אופנו סייקל

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

אופניים חשמליים

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 050-8816161

מפה

Navigate
מפת הגעה אל אופנו סייקל
נווט

יצירת קשר עם אופנו סייקל

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 0 חוות דעת חוות דעת על אופנו סייקל

רוצה לשתף בחוויה שלך מהעסק?
כתוב חוות דעת
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist