Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
מ.מ הובלות בע"מ - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
7 ימים בשבוע
24 שעות ביממה
צפה בשעות הפעילות

מ.מ הובלות - השותפים האמינים שלך לגרירת רכבים

במ.מ הובלות, אנחנו מבינים שהגרירה של רכב היא עניין רגיש וחשוב. בעסק המשפחתי שלנו, ששואף דורות, אנו מספקים שירות מקצועי ואמין עם מחירים שווים לכל כיס. אנו מתמחים בגרירת רכבים ובתחום זה יש לנו וותק של 20 שנה.

המחירים הוגנים שלנו מבטיחים שאתה תקבל שירות מקצועי ואיכותי ללא פשרות. אנחנו יודעים כמה חשובה הגרירה של רכב עבורך, ולכן אנו מקדישים תשומת לב מירבית לכל פרט ולכל רכב שאנחנו מטפלים בו.

עם זמינות גבוהה ושירות ללקוחות בראש ובראשונה, אנחנו כאן כדי לספק לך את הפתרון הטוב ביותר לגרירת הרכב שלך. תן לנו את הביטחון לשלב את וותק העסק והמומחיות שלנו כדי לספק לך חווית הובלה חלקה ובטוחה.

אנחנו כאן כדי להיות השותפים האמינים שלך לכל צרכי הגרירה של רכבים. צרו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם.

במ.מ הובלות, אנחנו מביאים לכם גרירה מקצועית, אמינה וברמה הכי גבוהה.

עוד פרטים

מידע נוסף על מ.מ הובלות בע"מ

אזורי שירות

ירושלים

תחומי העסק

גרירת רכב

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 073-7788375

טלפון נוסף 052-8989470

יצירת קשר עם מ.מ הובלות בע"מ

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 0 חוות דעת חוות דעת על מ.מ הובלות בע"מ

רוצה לשתף בחוויה שלך מהעסק?
כתוב חוות דעת
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist