התנהלות בקופה ראשית בפתח תקווה סניף יכין- הדמות שמייצגת את הסופר ויושבת בקופה ראשית, מתעלמת מלקוחות, עושה חשבון כולל שקילה מרחוק ללקוח ולא מוכנה לתת שרות לקופאיות או לקוחות במשך של יותר מ 20 דקות כי היא עסוקה עם אותו לקוח. פניה לשירות לקוחות של החברה - פונים אלי בשם שגויי, אפילו שכתוב השם הנכון במכתב ובחתימה ואין טיפול-תשובה. מייל נוסף - אין תגובה.
הזמנתך בוטלה מהמערכת
שם המזמין : שרית רוזנפלד
מס' הזמנה לבירורים : 02578692
את פרטי ההזמנה שבוטלה תוכל לראות באזור האישי בהזמנות קודמות כאן שולחים ביטול דרך המייל וכול מה שמספרים סיפורי מעשיות אישתי והבת שלי מחכים לפ.ל. בלי להתקשר ועם לא עונים מנסים עוד פעם או להודיע דרך המייל עם המוקדנית שלכם לא יודעת את העבודה למה הלקוח צריך לסבול בוא נראה שתקבלו הודעת פיטורים דרך המייל זה בדיוק מה שהלקוחות שלכם מרגישים