Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

מציג 6-11 חוות דעת מתוך 11 חוות דעת על שופרסל - משרדים

1.4
ציון כללי 1.4
שירות 1
זמינות 1
איכות 1.2
שביעות רצון מהמחיר 1.3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות רע באונליין
שופרסל אונליין שירות פח אשפה. שמים פס על לקוחות אתר האינטרנט של שופרסל, שנאלצים לקבל הזמנות מהסניף בכנות0. 8 פניות למוקד בטלפון, 2 פניות למוקד בוואטסאפ, פניות במסנג׳ר -- אבל בסניף מסרבים לפעול לפי התקנון של הרשת ולהתקשר ללקוחות בגין חוסרים. שוב ושוב מספרים מעשיות, שתכף מתקשרים. ולא מתקשרים. אז אנחנו סיימנו כל התקשרות עם שופרסל. שעתיים וחצי השחתתי היום כדי לקבל שירות, וללא הצלחה. #איציק_אברכהן, עובדים שלך, לידיעתך. #שופרסל_דיל #שופרסל_Online #שופרסל_אונליין
שופרסל און ליין, שירות הלקוחות
אתם עושים טעויות, אין אפשרות להשיג את שירות הלקוחות שלכם, בכל הדרכים. הן בווטסאפ הן בטלפון, שעות על הקוו, והן במייל. יהודית שפר טלפון 0558846105
שופרסל און ליין גרועים
חווית הקניה בשופרסל אוןליין גרועה מאוד. באתר אין אפשרות להגדיל מספר תשלומים. קניתי כרובית. משקלה עפ"י תעודת המשלוח 0.81 ק"ג. הכרובית עצמה שקלה לפחות מ400 גרם וכל השאר היו העלים שעיטרו אותה. זו שיטה פסולה לגבות כסף עבור מוצר שלא ניתן להשתמש בו. לא קיצצו אפילו מעט עלים. הגרוע יותר שכתבי להם בדף האתר וגם בווטסאפ ואין התייחסות או מענה. חוצפה וגזלת כסף. יש לי את תמונת הכרובית ושמרתי את העלים. אבל אין למילהראות כדי שיתייחסו. זה אולי אפילו סיבה לתביעה יצוגית, כי זהכנראה מה שמאפיין את שופרסל. אני מצפה שיחזרו אלי לשוחח ולזכות אותי על ההפרש. שילמתי עבור ירק שאין אפשרות להשתמש בו.
בושה וחרפה אין שרות
הזמנתי שואב אבק דייסון. שלחו מוצר שאי אפשר להשתמש בו חסר מטען מתאים.לאחר פניות בכל ערוצי תקשורת. לא פטרו את הבעיה
בחיים אבל בחיים לא אזמין שוב
בושה וחרפה ביצעתי הזמנה לפני 28 יום ועדיין לא קיבלתי אותה! החברה מתחייבת עד שבוע!!!!!!!!!
לא מקשיבים לבעיות הלקוח ולכן ג
שלום כבר כמעט שנה שאני מדברת כותבת ושולחת הודעות למחלקות שופרסל בקשר לבעיות עם הזמנות אונליין ומכיוון ששום דבר לא השתנה והבעיות נשנות וחוזרות אני מבקשת שיתקשרו אלי ממשרד המנכל כדי שאוכל להסביר את הבעיות ואולי למצוא אוזן קשבת ונכונות לשנות ולתקן. הבעיה הרצינית בהזמנות אונליין הנה גם במלאי וגם בתקשורת אני מזמינה הרבה באתר ובכל פעם יש בעיות נשנות וחוזרות של חוסר במוצרים לפעמים עד שליש מהמוצרים או שמוצרים קפואים מגיעים מופשרים ללא קרח וכן הרבה מהמוצרים עם קופונים או במבצע אינם במלאי מה שגורם לכך שבפועל לא ניתן להשתמש בהנחה יש מוצרים שניסיתי להזמין מספר פעמים במבצע ובכל פעם (בזמנים שונים) הם חסרו מהמלאי. לצערי פניתי אליכם בטלפון באתר ובמייל הרבה פעמים אבל הבעיה עדיין קימת לכן ברור לי שהפניה חייבת לעבור אל משרד המנכל אנא עדכנו אותי כשתעבירו את ההודעה למשרד המנכל. בתודה מראש אסתר 0547867008
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist