העברת משרד בראש שקט
בשעה טובה - עוברים משרד! קודם כל נאחל לכם בהצלחה, ועכשיו ניתן לכם מידע חשוב שכדאי שתקראו בטרם תזמינו את חברת ההובלה
לא רק הובלת דירה דורשת היערכות מקדימה, אלא גם העברת משרד. המחשבים, השולחנות, הציוד, חפצי הנוי והניירת - הכל צריך להיארז כראוי ולהגיע בשלום אל היעד החדש. מה כדאי לדעת לפני שבוחרים חברת הובלה למשרד ואיך נכון להיערך? הנה כמה טיפים מועילים:
הצעת מחיר מדוייקת
חשוב לקבל הצעות מחיר ממספר חברות הובלה, על מנת לוודא שהעברת המשרד תתבצע על ידי צוות מובילים מוסמך ומנוסה, שיוביל את תכולת המשרד כולה בזהירות הראויה ובבטחה אל המשרד החדש. אם תוכלו לקבל המלצות על חברה מסוימת שכבר ביצעה העברת משרד עבור מי מהקולגות או המכרים שלכם - מה טוב.
חשוב שחברת ההובלה שתבחרו תספק ביטוח מלא על התכולה המועברת ואחריות מלאה על העבודה, על מנת שתוכלו להיות כמה שיותר רגועים בזמן העברת המשרד. כך, במקרה של נזק, יהיה לכם אל מי לפנות על מנת לקבל פיצוי הולם על עוגמת הנפש ועל הרכוש שניזוק.
רוב חברות ההובלה שיתחרו על העברת המשרד שלכם, ישמחו לשלוח אליכם נציג שיעריך את היקף תכולת המשרד ואת העבודה הנדרשת (אריזה, פירוק והרכבת רהיטים, עבודות מנוף וכד'), וייתן לכם הצעת מחיר מפורטת. זכרו: לא תמיד חברת הובלות שתציע את המחיר הזול ביותר היא החברה שבה כדאי לבחור. חשוב שתהיה לכם כימיה עם המובילים, על מנת שתוכלו לסמוך עליהם שיבצעו את העברת המשרד על הצד הטוב ביותר, ללא כחל ושרק וללא פגיעה בציוד שלכם. כמובן שאין הדבר אומר שאתם צריכים לבחור דווקא בחברה שתיתן לכם את ההצעה הגבוהה ביותר, אבל ייתכן שכמו בדרך כלל, הדרך הטובה ביותר היא דרך האמצע...
מתי מעבירים את המשרד?
העברת המשרד חייבת להיות מתכוננת בקפידה, וזאת על מנת למזער את הפגיעה בעובדים ובעבודה השוטפת של המשרד.
אתרו את חברת הובלות המשרד הקרובה אליכם באינדקס דפי זהב
על מנת לפגוע כמה שפחות בעבודה, כדאי לשקול לבצע את העברת המשרד ביום שישי, בו הפעילות מצומצמת או לא מתקיימת כלל. ניתן גם לבחור בחברת הובלות שמבצעת הובלות גם בשעות הלילה, וכך, בבוקר המחרת, ניתן יהיה לחזור לפחות לפעילות חלקית במשרד. נכון שהעברת המשרד בשעות לא שגרתיות שכאלה עלולה לייקר את עלות ההובלה, אולם לפעמים עלות זאת היא כאין וכאפס לעומת ההפסדים שייגרמו אם ההעברה תתבצע ביום חול.
אריזת תכולת המשרד
בדרך כלל בעת העברת משרד, חברת ההובלות היא האחראית על אריזת כל החפצים. צוות המובילים יגיע ויבצע את כל הדרוש לקראת ההובלה: פירוק רהיטים, אריזה של כל הרכוש בארגזים תוך שימוש בניילון נצמד ובפצפץ באריזת חפצים עדינים, סימון הארגזים על מנת שידעו לאיזה חדר לשייך אותם במשרד החדש וכד'. לאחר מכן יועמס כל הציוד על המשאית, בזהירות הנדרשת. אתם תמיד יכולים לנקוט בשיטת "עשו זאת בעצמכם", ולבחור לארוז לבד. אם בחרתם בדרך הזאת - שתפו את העובדים כולם בתהליך האריזה, וזו תהפוך לפעילות מגבשת ואף מהנה.
אם יש לכם ציוד ישן שלא תעשו בו שימוש במשרד החדש ואתם לא יודעים מה לעשות איתו - או מכרו אותו באמצעות לוח יד שניה או בקשו מהמובילים שיקחו אותו, ואולי אף תקבלו הנחה על מחיר ההובלה
בשעה טובה - משרד חדש!
בהגיעם אל המשרד החדש, יפרקו המובילים את התכולה בהתאם לסימונים, וירכיבו את הריהוט המשרדי הדורשים הרכבה בחדרים הייעודיים. הציוד הגדול יוצב במקומו וכך תהיה לכם עבודה קלה יותר בהמשך.