מתנות ללקוחות

מתנות ללקוחות יוצרות השפעה פסיכולוגית על הלקוח המקבל אותן. הענקת מתנה ללקוח מגדילה את הסיכוי שהלקוח יהפוך ללקוח קבוע. לקוח המקבל מתנה מבעל עסק, יגרום ללקוח לתחושה נעימה, דבר שעשוי לגרום לו, לרכוש ממוצרי החברה. מתנות ללקוחות פוטנציאלים, מטרתן להחזיר הצרכן אליהם ולהפוך אותו ללקוח קבוע. הענקת מתנות ללקוחות, תגרום ללקוח להרגיש בנוח, וכך, עשוי הלקוח לחזור ולהיעזר בשרותי החנות או החברה.
כניסה לרשימת ספקים ובעלי מקצוע בסיווג מוצרי פרסום

מתנות ללקוחות

מתנות ללקוחות יוצרות השפעה פסיכולוגית על הלקוח המקבל אותן. הענקת מתנה ללקוח מגדילה את הסיכוי שהלקוח יהפוך ללקוח קבוע. לקוח המקבל מתנה מבעל עסק, יגרום ללקוח לתחושה נעימה, דבר שעשוי לגרום לו, לרכוש ממוצרי החברה. מתנות ללקוחות פוטנציאלים, מטרתן להחזיר הצרכן אליהם ולהפוך אותו ללקוח קבוע. הענקת מתנות ללקוחות, תגרום ללקוח להרגיש בנוח, וכך, עשוי הלקוח לחזור ולהיעזר בשרותי החנות או החברה.

 

מתנות ללקוחות

עסק המעוניין לשווק את עצמו, משתמש לא פעם, במתנות המשלבות את לוגו החברה. מתנות אשר לא נושאות את לוגו החברה עשויות להתפרש כטובות הנאה, ועל כן משרדים ממשלתיים או מי מטעמם לא יסכימו לקבל את המתנה. מתנות ללקוחות מספקות אפקט כפול. מחד, הן מהוות כלי שיווקי ומאידך הן מעניקות הרגשה נעימה ללקוח.

 

מתנות ללקוחות - כיצד הן מופקות

בעל עסק המעוניין להפיק מתנות ללקוחות, בוחר את המתנות אותן הוא חפץ להעניק, ומזמין את הכמות הרצויה. מתנות נפוצות ללקוחות עשויות להיות: כובע , חולצה, עט, מחשבון ועוד. לרוב על כל פריט יוטבע לוגו החברה. אופציה נוספת במקום לוגו מודפס על המתנות, היא להטביע את מסר החברה או הסלוגן שלה על המתנה אותה היא מעניקה ללקוחותיה. עסק המעניק מתנות ללקוחות, בהכרח פועל באסטרטגיה נכונה. האסטרטגיה טובה ויעילה הן ללקוח המקבל את המתנה והן לבעל העסק אשר מעניק אותה.

 

מתנות ללקוחות - סוגי מתנות

מתנות ללקוחות עליהם מוטבע לוגו או סלוגן החברה הן מגוונות: טכסטיל, אלבום תמונות, חריטה על מסגרת תמונה או עט, כוסות בקבוקים, תרמוסים, מוצרי ספורט ארנקים, תיקים ועוד. למעשה, אין גבול למתנות אותם ניתן להעניק ללקוח . מגוון המתנות נובע מתקציב שהחברה בוחרת להקצות עבור המתנות.

 

מתנות ללקוחות - סיכום

הענקת מתנות ללקוחות היא דרך יעילה ופרודוקטיבית להביע בפני לקוחותינו את הערכתנו על כך שהם לקוחות נאמנים גם אם מדובר בלקוחות מזדמנים. לקוחות חשים סיפוק כאשר הם מקבלים מתנה מבעל העסק, ואם הם לקוחות מזדמנים, ישנם סיכויים גבוהים שהם יהפכו ללקוחות קבועים.

רשימה מפורטת של מומחים בתחום תוכלו למצוא במערכת סינונים מתוחכמת לאיתור בעלי עסק למכירת מוצרי פרסום.

 

>>בואו להתעדכן במחירון מוצרי פרסום מעודכן.

 
חזרה לרשימת המאמרים בנושא מוצרי פרסום
האם המאמר עזר לך?