שלטי פרסום - המדריך לבחירת שלטים מוארים ואלקטרוניים
מאת: רון שגב פינקלמן 12/07/2015
אנו חיים בעידן שבו המסרים השיווקיים, הן הישירים הן העקיפים, נמצאים כמעט בכל מקום. בתוך 'מתקפת המסרים' הזו, שלטים מוארים הם אמצעי בולט ויעיל ביותר, לגרום ללקוחות הפוטנציאליים שלנו להבחין בהם ובתוכנם. שלט מואר מושך את העין ואת תשומת הלב, ממש כמו באנר דיגיטלי ברשת. אם חשוב לכם למקם שלט שלא 'ייבלע' בין שלל השלטים ומודעות פרסום החוצות הממלאות את השטחים הציבוריים, כדאי שתשקלו שימוש בשילוט אלקטרוני