"בר" - שיווק והפצה אחזקות בע"מ
עיתונים - הפצה בראשון לציון
הכשרת הישוב 23, ראשון לציון
הצג חוות דעת
מציג 6-16 חוות דעת מתוך 79 חוות דעת על "בר" - שיווק והפצה אחזקות בע"מ
1.8
דירוג כללי
ציון כללי 1.8
שירות 1.9
זמינות 2
איכות 2.2
שביעות רצון מהמחיר 1.9

galit161
09/01/2025
1
שרות גרוע, בסטטוס השליחות צויין כי החבילה נמסרה,בפועל החבילה לא התקבלה. ציינתי מפורשות שאני מבקשת מסירה אישית.
שביעות רצון מהמחיר1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

מרים
02/01/2025
1
הזמנתי מאמזון חבילה שהגיעה באמצעות gaash והופנתה אחיכם. מזהה המעקב GWג003657018. לטענתכם השליח הביא אותה ב 30.12 והניח אותה בארון חשמל בכניסה לכניסה שלנו. הוא אף צילם את החבילה בארון.
א. מדוע הוא לא עלה הביתה? ב- 30.12 הייתי בבית כל היום.
ב. מדוע לא קיבלתי כל הודעה על מסירת/הנחת החבילה. קיבלתי מידע רק מחברת אמזון על כך שהחבילה נמסרה.
ג. המדובר בחבילה שעלותה כ- 250 $.
ד. לא ניתן ליצור איתכם קשר ישיר אלא רק באמצעות ווטסאפת ואז אני נתונה לחסדיכם מתי תועילו לענות
אני :
1. אזמין את החבילה שוב
2. אשלח משוב שלילי לכל מי שאני יכולה
3. אתבע אותכם בבית הדין לתביעות קטנות!!!
1. אזמין אותה שוב
2. אשלח משוב שלילי לכל מי שאני יכולה.
זמינות1 לא טוב
איכות1 לא טוב
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

gefen1998
31/12/2024
1
משלוח הגיע עבורי לנקודת החלוקה ביפו. לא היה קרוב אליי ובכל זאת עשיתי מאמץ לבוא. ההודעה נשלחה אליי לפני פחות משבוע כשיש לי 10 ימים לאסוף לפי ההודעה. אני מגיעה לנק איסוף והמוכר אומר שהחברת הפצה לקחה את החבילה שלי היום. אין מענה טלפוני. מבקשת שיחזרו אליי בהקדם.
שירות1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
תגובות (1)

תגובה של בית העסק
12/01/2025
הי גפן , אשמח לבדוק את פנייתך . אנא שלחי לי למייל להלן את מספר השליחות או מספר הנייד שלך בשליחות . כמו כן אודה לקבלת מסרון התזכורת ששולחים ללקוחות להגיע לאסוף את החבילה , תודה
גני פרידמן
geni@bar-ltd.co.il

linda
09/12/2024
1
חברה מתחת לכל בקורת. פעם אחת לא הייתי זמינה בטלפון כששליח התקשר. התקשרתי חזרה - למרות שהשליח היה עדיין באזור מגוריי, ענה בחוצפה וחוסר נימוס, סרב לבוא. מאז עברו מספר ימים. אין אפשרות לצור קשר טלפוני. עונים לא לעיניין בסמס, אין אפשרות לעקוב אחרי המשלוח. מתסכל
זמינות1 לא טוב
איכות1 לא טוב
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
תגובות (1)

תגובה של בית העסק
15/12/2024
לינדה שלום , נשמח לבדוק ולטפל בפנייתך , אנא צרי עימי קשר תוך פירוט מספר השליחות או מספר הנייד המופיע בשליחות
תודה , גני
geni@bar-ltd.co.il

Sharon
28/11/2024
1
קיבלתי מסרון על חבילה.
הגעתי לחנות ושם מסרו כי המפיץ לא הוריד באותו יום חבילות.
הבטיחו שיבדקו ויחזרו עבר שבוע בנוסף לתזכורת יומית-אין תגובה -התעלמות מוחלטת
לא מתיחסים במייל.
שרות זוועתי
אין טלפון אנושי.
התקשורת היחידה היא במייל וזמניתגובה ביון 2-3 ימים.
מתכון לתבוע ע אותם תביעות קטנות
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

גיל
26/11/2024
1
מחכה לחבילה בשילוח מ DEALTAS ארבעה שבועות
בשל טעות שלהם החבילה יצאה לנקודת הפצה ומחכה כחודש לקבלה עם שליח
תשובות גנריות חסרות כל תוכן אמיתי
זוועת אלוהים
איזו חברה גרועה
שיא גינס
זמינות1 לא טוב
איכות1 לא טוב
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

shugi881717
19/11/2024
1
לא עומדים בהתחייבות למשלוח ואין מענה בכלל לא בווצאפ לא בהודעה רגילה ובטח לא בשיחה
זמינות1 לא טוב
איכות1 לא טוב
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

orodelpe
19/11/2024
1
אני כבר פעם שלישית שקורה לי שאני קובע במעמד הרכישה איסוף מנקודת איסוף מחד גיסא ובסוף מגלה שהחבילה תימסר על ידי שליח מאידך גיסא, ועוד יותר מזה אין שום תיאום מראש אלא מסרון ביום המסירה על כוונה למסור, ואני בכלל לא נמצא בבית ולא זמין בכלל והשליח אומר לי לפנות למחסן אבל לא יכול למסור לי טלפון של המחסן ומסמן שהמסירה נכשלה. אבסורד לחלוטין וכל פעם טענתי וביקשתי שיתאמו יממה קודם לוודא זמינות ולא קורה בכלל. פשוט בושה וחרפה כל ההתנהלות של עניין המשלוחים. למה לא להשאיר בנקודת האיסוף שבחרתי מלכתחילה? למה להסב לי עוד עוגמת נפש לא רצויה???
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

ayashayeb48
10/11/2024
1
פעם שנייה שהשליח מתקשר אליי אומר לי אני שם את המשלוח בנקודה איסוף בואי תאספי, כי לפי טענתו הוא לא השליח של ״האזור שלי״
אני לא יודעת אם השליח משקר ולא רוצה לעשות את העבודה שלו או אם חברת המשלוח כל כך נוראיים שהם מחלקים את החבילות בצורה לא נכונה
באמת שאין לי מילים, הרגל שלי פצועה כבר חודשיים אני לא יכולה לנהוג להגיע לנקודה איסוף, וחבר שלי כבר פ**** שנה במילואים ואני צריכה להתחנן ולבקש טובות מהשכנים שלי בשביל לעשות את העבודה שלכם
ביקשתי שליח עד הבית וקיבלתי כאב ראש ובלבולי מוח, שלא נדבר על זה שאם חייבים להחזיר לי את הכסף ששילמתי על השליחות
זמינות1 לא טוב
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
תגובות (1)

תגובה של בית העסק
15/11/2024
בוקר טוב ,
אני מתנצלת על התנהלות השליח, שהיא בניגוד לנהלי העבודה.
המשלוח אמור להגיע לכתובת שהלקוח מסר עד הדלת.
אשמח לקבל את מספר המשלוח או את הנייד בשליחות , על מנת לאתר את השליח ולטפל בפניה .
המייל שלי geni@bar-ltd..co.il
תודה וסליחה

yuvalyna83
13/10/2024
1
חיכיתי לשליח בבית בשעות שנקבעו מראש, הוא התקשר פעם אחת, לא דפק בדלת אפילו, וכשחזרתי אליו לאחר מספר דקות הוא כבר לא ענה. לקח לי חצי שעה לתפוס את החברה ונאמר לי שאאלץ לקבוע מועד חדש. בעיני, כמי שדאגה להיות בבית באמצע שבוע ביום עבודה, המינימום שהשליח צריך לעשות זה להתקשר עוד פעם אחת. אבל כמובן שאחר כך אף אחד לא זמין ועד שעונים השליח כבר לא באזור. חוויה ממש לא נעימה.
זמינות1 לא טוב
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
12/01/2025