accessibility
Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

accessibility
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

הצג חוות דעת

מציג 6-16 חוות דעת מתוך 79 חוות דעת על "בר" - שיווק והפצה אחזקות בע"מ

1.8
ציון כללי 1.8
שירות 1.9
זמינות 2
איכות 2.2
שביעות רצון מהמחיר 1.9
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שרות גרוע, בסטטוס השליחות צויין כי החבילה נמסרה,בפועל החבילה לא התקבלה. ציינתי מפורשות שאני מבקשת מסירה אישית.
הזמנתי מאמזון חבילה שהגיעה באמצעות gaash והופנתה אחיכם. מזהה המעקב GWג003657018. לטענתכם השליח הביא אותה ב 30.12 והניח אותה בארון חשמל בכניסה לכניסה שלנו. הוא אף צילם את החבילה בארון. א. מדוע הוא לא עלה הביתה? ב- 30.12 הייתי בבית כל היום. ב. מדוע לא קיבלתי כל הודעה על מסירת/הנחת החבילה. קיבלתי מידע רק מחברת אמזון על כך שהחבילה נמסרה. ג. המדובר בחבילה שעלותה כ- 250 $. ד. לא ניתן ליצור איתכם קשר ישיר אלא רק באמצעות ווטסאפת ואז אני נתונה לחסדיכם מתי תועילו לענות אני : 1. אזמין את החבילה שוב 2. אשלח משוב שלילי לכל מי שאני יכולה 3. אתבע אותכם בבית הדין לתביעות קטנות!!! 1. אזמין אותה שוב 2. אשלח משוב שלילי לכל מי שאני יכולה.
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

12/01/2025

מרים שלום , צר לי על התנהלות השליח . אסור לשליח להשאיר את המשלוח מבלי שקיבל אישור ממך. על מנת שאוכל לטפל בפנייתך אשמח אם תרשמי לי למייל להלן את מספר הנייד שלך ואת מספר השליחות רשמת מספר משלוח לא תקין - GWג003657018 גני פרידמן geni@bar-ltd.co.il
משלוח הגיע עבורי לנקודת החלוקה ביפו. לא היה קרוב אליי ובכל זאת עשיתי מאמץ לבוא. ההודעה נשלחה אליי לפני פחות משבוע כשיש לי 10 ימים לאסוף לפי ההודעה. אני מגיעה לנק איסוף והמוכר אומר שהחברת הפצה לקחה את החבילה שלי היום. אין מענה טלפוני. מבקשת שיחזרו אליי בהקדם.
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

12/01/2025

הי גפן , אשמח לבדוק את פנייתך . אנא שלחי לי למייל להלן את מספר השליחות או מספר הנייד שלך בשליחות . כמו כן אודה לקבלת מסרון התזכורת ששולחים ללקוחות להגיע לאסוף את החבילה , תודה גני פרידמן geni@bar-ltd.co.il
חברה מתחת לכל בקורת. פעם אחת לא הייתי זמינה בטלפון כששליח התקשר. התקשרתי חזרה - למרות שהשליח היה עדיין באזור מגוריי, ענה בחוצפה וחוסר נימוס, סרב לבוא. מאז עברו מספר ימים. אין אפשרות לצור קשר טלפוני. עונים לא לעיניין בסמס, אין אפשרות לעקוב אחרי המשלוח. מתסכל
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

15/12/2024

לינדה שלום , נשמח לבדוק ולטפל בפנייתך , אנא צרי עימי קשר תוך פירוט מספר השליחות או מספר הנייד המופיע בשליחות תודה , גני geni@bar-ltd.co.il
קיבלתי מסרון על חבילה. הגעתי לחנות ושם מסרו כי המפיץ לא הוריד באותו יום חבילות. הבטיחו שיבדקו ויחזרו עבר שבוע בנוסף לתזכורת יומית-אין תגובה -התעלמות מוחלטת לא מתיחסים במייל. שרות זוועתי אין טלפון אנושי. התקשורת היחידה היא במייל וזמניתגובה ביון 2-3 ימים. מתכון לתבוע ע אותם תביעות קטנות
מחכה לחבילה בשילוח מ DEALTAS ארבעה שבועות בשל טעות שלהם החבילה יצאה לנקודת הפצה ומחכה כחודש לקבלה עם שליח תשובות גנריות חסרות כל תוכן אמיתי זוועת אלוהים איזו חברה גרועה שיא גינס
לא עומדים בהתחייבות למשלוח ואין מענה בכלל לא בווצאפ לא בהודעה רגילה ובטח לא בשיחה
אני כבר פעם שלישית שקורה לי שאני קובע במעמד הרכישה איסוף מנקודת איסוף מחד גיסא ובסוף מגלה שהחבילה תימסר על ידי שליח מאידך גיסא, ועוד יותר מזה אין שום תיאום מראש אלא מסרון ביום המסירה על כוונה למסור, ואני בכלל לא נמצא בבית ולא זמין בכלל והשליח אומר לי לפנות למחסן אבל לא יכול למסור לי טלפון של המחסן ומסמן שהמסירה נכשלה. אבסורד לחלוטין וכל פעם טענתי וביקשתי שיתאמו יממה קודם לוודא זמינות ולא קורה בכלל. פשוט בושה וחרפה כל ההתנהלות של עניין המשלוחים. למה לא להשאיר בנקודת האיסוף שבחרתי מלכתחילה? למה להסב לי עוד עוגמת נפש לא רצויה???
פעם שנייה שהשליח מתקשר אליי אומר לי אני שם את המשלוח בנקודה איסוף בואי תאספי, כי לפי טענתו הוא לא השליח של ״האזור שלי״ אני לא יודעת אם השליח משקר ולא רוצה לעשות את העבודה שלו או אם חברת המשלוח כל כך נוראיים שהם מחלקים את החבילות בצורה לא נכונה באמת שאין לי מילים, הרגל שלי פצועה כבר חודשיים אני לא יכולה לנהוג להגיע לנקודה איסוף, וחבר שלי כבר פ**** שנה במילואים ואני צריכה להתחנן ולבקש טובות מהשכנים שלי בשביל לעשות את העבודה שלכם ביקשתי שליח עד הבית וקיבלתי כאב ראש ובלבולי מוח, שלא נדבר על זה שאם חייבים להחזיר לי את הכסף ששילמתי על השליחות
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

15/11/2024

בוקר טוב , אני מתנצלת על התנהלות השליח, שהיא בניגוד לנהלי העבודה. המשלוח אמור להגיע לכתובת שהלקוח מסר עד הדלת. אשמח לקבל את מספר המשלוח או את הנייד בשליחות , על מנת לאתר את השליח ולטפל בפניה . המייל שלי geni@bar-ltd..co.il תודה וסליחה
חיכיתי לשליח בבית בשעות שנקבעו מראש, הוא התקשר פעם אחת, לא דפק בדלת אפילו, וכשחזרתי אליו לאחר מספר דקות הוא כבר לא ענה. לקח לי חצי שעה לתפוס את החברה ונאמר לי שאאלץ לקבוע מועד חדש. בעיני, כמי שדאגה להיות בבית באמצע שבוע ביום עבודה, המינימום שהשליח צריך לעשות זה להתקשר עוד פעם אחת. אבל כמובן שאחר כך אף אחד לא זמין ועד שעונים השליח כבר לא באזור. חוויה ממש לא נעימה.
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist