Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_Up_partArrow_RightArrow_upArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsמיוןכתובאייקוןMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorIcon star full gray colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consultExpand/Collapse Section דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom FacebookTwitterWhatsappMail
תודה לך!
חוות הדעת שלך התקבלה ונמצאת כעת בבדיקה על-ידי צוות דפי זהב.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
אני מאשר/ת קבלת דיוור ומידע פרסומי מקבוצת .zap האישור נדרש לקבלת ההטבה, אינו חובה וניתן לביטול בכל עת.

ביקורת על "בר" - שיווק והפצה אחזקות בע"מ

חוות דעת גולשים

מקצועיות
(2.2) (52)
זמינות
(2.0) (62)
שירות
(1.9) (68)
מחיר
(1.8) (55)
כתוב חוות דעת
הזמנת איש מקצוע?קיבלת 50 מתנה לרכישה באתר ZAPSTORE
(1.0)
29/02/2024
מאוד לא מרוצה.היה קשה לקבל מענה בכל אחד מהערוצים (כגון WATSAPP או SMS)
קרא עוד
הסתר
Gennady - תמונה
(1.0)
29/01/2024
החבילה שלי אצם מה 02.1, היום אנחנו ב 29.1 אין תגובה מהם בוואצפ או סמס, רק אומרים לי עוד 5 ימי עסקים, עוד 5 ימי עסקים, עוד 5 ימי עסקים.
קרא עוד
הסתר
adinak120 - תמונה
(1.0)
23/01/2024
שליח התקשר. ולא הספקנו לענות. ניסינו לחזור, ולא היה מענה. אין שירות אין מענה ויש עיכובים. חברה פשוט לא מתפקדת.
קרא עוד
הסתר
Baruch - תמונה
(1.0)
22/01/2024
שירות אפס, זמינות לא קיימת, לא ראוי לשלוח דרכם חוסר יעילות
קרא עוד
הסתר
Ariella - תמונה
(1.0)
19/01/2024
חברה עם תודעת שירות גרועה, בגללה ביטלתי עיסקה עם אמזון ועכשיו עיסקה נוספת עומדת להתבטל אם ינהגו כמו בפעם קודמת, כשהחברה הביאה לי חבילה מאמזון לעיר המרוחקת ממני 17 ק"מ. גם הפעם אני אמורה לקבל חבילה מאמזון, לצערי חברת בר הפצה שאמורה להביא לי את החבילה, כבר שלחה לי הודעה שמקום איסוף החבילה יהיה שוב במרחק 17 ק"מ מהבית שלי! מצרפת הודעה שלהם על בחירת נקודת איסוף החבילה - אלפי מנשה המרוחקת ממקום מגורי 17 ק"מ !!!! לצערי, גם הפעם לא אאסוף את החבילה ובגללם העיסקה עם אמזון תתבטל.
קרא עוד
הסתר
 - תמונה
תגובת בעל העסק
08/02/2024
הי מטילדה , במשלוחי אמזון אנחנו לא קובעים את נקודת האיסוף , אנחנו לא מודיעים על נקודת איסוף, הלקוח בוחר את נקודת האיסוף הנוחה לו מהרשימה המוצעת כמו כן אם נקודת האיסוף לא נוחה , באפשרותך לקבל על ידי שליח . אשמח לבדוק את פנייתך. אנא פני אלי למייל [email protected]
מטילדה - תמונה
(1.0)
08/01/2024
שלום רב, אני מזמין די הרבה מאלי באבא ואמזון. כל חברות המשלוחים למעט "בר הפצה" מוסרות לי חבילות בלי כל בעיה. אני גר בשדרות יד לבנים ת"א ובאופן קבוע חברת "בר הפצה" שולחת מסיבה לא ברורה חבילות הממוענות אלי לכתובת רחוב פנקס (הנמצא בכלל בצפון העיר למרות שאני גר במזרח). ניסיתי להבין מהשליח אך הוא משיב לי שהוא רק שליח וזה קשור למחשב של החברה. ניסיתי ליצור קשר עם החברה - כמעט בלי אפשרי. אין כתובת מייל ולוואטאפ לא עונים. בסוף לאחר המתנה של 4-5 שעות עונים והתשובה היא שאין בעיה. אני חוזר ומדגיש בכל החברות שמטפלות בחבילות שלי אין בעיה - למעט בר הפצה. החברה הינה חברה גרועה ביותר עם שירות לקוחות גרועה אין לי מה לאחל מלבד שתיעלם כמה שיותר מהר ותחסוך מהציבור נזקים.
קרא עוד
הסתר
 - תמונה
תגובת בעל העסק
11/01/2024
גיל שלום , לצערי הרב , אכן זמן המענה שלנו ארוך מאוד וחריג ביחד למענה הרגיל . ולכן אנו מודיעים על כך בתחילת המענה. הסיבה - נחיתות מטוסים שלמים עם חבילות [ כל מה שלא נשלח בימי המלחמה] לא היה צפוי או מתוכנן . לגבי טענתך , מאחר ולא צירפת פרטים איני יכולה לבדוק ולהתייחס . אתה מוזמן לכתוב לי [email protected] אני רוצה ליידע אותך שתרגום הכתובת מאנגלית מתבצע על פי רוב על ידי צוות עמיל המכס, ומגיע אלינו מתורגם . תשלח לי את מספר השליחות או הנייד ואוכל לבדוק סאת .
גיל בר - תמונה
(1.0)
07/01/2024
הזמנתי אשראי ואחרי שבועיים זה הגיע ואחרי שבוע קיבלתי הודעה שלא צילמו טוב את התעודת זהות ורק אחרי שבוע לאחר מכן נשלחו כל המסמכים החתומים לחברת אשראי
קרא עוד
הסתר
זאבי - תמונה
(1.0)
01/01/2024
קבעתי באתר שלכם מועד להגעת השליח. תאריך ושעה. וחיכיתי וחיכיתי וחכיתי. ואף אחד לא מגיע ! בחצות הלילה (! ) מישהו אצכם עדכן שהכתובת לא מלאה. שזה קשקוש שכן הכתובת היא של בית פרטי. באותה כתובת כבר 30 שנה. הודעות למייל ולווצפ שלכם, לא נענות. שום תגובה. חוצפה ! מס שליחות 1886492601. חוצפה
קרא עוד
הסתר
רוני - תמונה
(1.0)
24/12/2023
מחכה למשלוח 3 שבועות. כבר פעמיים תיאמתי איתם זמן, חיכיתי למשלוח, והוא לא הגיע, פעם אחת בטענה שהשליח לא הצליח להשיג אותי, טענה הזויה בהתחשב בעובדה שאף אחד לא התקשר אליי מהחברה באותו זמן, ופעם שנייה "עקב תקלה". לאחר ביטול המשלוח, החברה לא יצרה איתי קשר מספר ימים, בלי אפשרות לתאם תאריך הגעה חדש, או לברר אצלם למה המשלוח לא הגיע בזמן המתואם. לאחר מספר ימים, ביום אחר לחלוטין מהמתואם, כך שלא הייתי זמינה, השליח מתקשר שהוא אצלי בבית. מאחר ולא ציפיתי לשיחה, לא הספקתי לענות לשיחה עד שהוא ניתק, והוא לא ניסה לחזור אלי, למרות שהוא התקשר פעם אחת לזמן קצר מאוד. לא היה ניתן לחזור אל המספר שהתקשר אלי. ניסיתי לתקשר עם החברה בווצאפ, ולוקח להם המון זמן עד שעונים. מקווה שאף אחד אחר לא ינסה להשתמש בשירותי החברה, השירות גרוע ולא אמין.
קרא עוד
הסתר
vered - תמונה
(1.0)
24/12/2023
אין שירות לקוחות בטלפון בכלל. הגעתי לחנות וביקשו קוד מסירה ומספר שאף אחד לא סיפק לי. שבועיים מרדף אחרי חבילה ועדיין אין לי דרך להשיג אותה
קרא עוד
הסתר
jzrosenthal1 - תמונה
לעסק הקודם
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
לעסק הבא
Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist