accessibility
Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

accessibility
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

הצג חוות דעת

מציג 26-36 חוות דעת מתוך 79 חוות דעת על "בר" - שיווק והפצה אחזקות בע"מ

1.8
ציון כללי 1.8
שירות 1.9
זמינות 2
איכות 2.2
שביעות רצון מהמחיר 1.9
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות אפס, זמינות לא קיימת, לא ראוי לשלוח דרכם חוסר יעילות
חברה עם תודעת שירות גרועה, בגללה ביטלתי עיסקה עם אמזון ועכשיו עיסקה נוספת עומדת להתבטל אם ינהגו כמו בפעם קודמת, כשהחברה הביאה לי חבילה מאמזון לעיר המרוחקת ממני 17 ק"מ. גם הפעם אני אמורה לקבל חבילה מאמזון, לצערי חברת בר הפצה שאמורה להביא לי את החבילה, כבר שלחה לי הודעה שמקום איסוף החבילה יהיה שוב במרחק 17 ק"מ מהבית שלי! מצרפת הודעה שלהם על בחירת נקודת איסוף החבילה - אלפי מנשה המרוחקת ממקום מגורי 17 ק"מ !!!! לצערי, גם הפעם לא אאסוף את החבילה ובגללם העיסקה עם אמזון תתבטל.
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

08/02/2024

הי מטילדה , במשלוחי אמזון אנחנו לא קובעים את נקודת האיסוף , אנחנו לא מודיעים על נקודת איסוף, הלקוח בוחר את נקודת האיסוף הנוחה לו מהרשימה המוצעת כמו כן אם נקודת האיסוף לא נוחה , באפשרותך לקבל על ידי שליח . אשמח לבדוק את פנייתך. אנא פני אלי למייל geni@bar-ltd.co.il
שלום רב, אני מזמין די הרבה מאלי באבא ואמזון. כל חברות המשלוחים למעט "בר הפצה" מוסרות לי חבילות בלי כל בעיה. אני גר בשדרות יד לבנים ת"א ובאופן קבוע חברת "בר הפצה" שולחת מסיבה לא ברורה חבילות הממוענות אלי לכתובת רחוב פנקס (הנמצא בכלל בצפון העיר למרות שאני גר במזרח). ניסיתי להבין מהשליח אך הוא משיב לי שהוא רק שליח וזה קשור למחשב של החברה. ניסיתי ליצור קשר עם החברה - כמעט בלי אפשרי. אין כתובת מייל ולוואטאפ לא עונים. בסוף לאחר המתנה של 4-5 שעות עונים והתשובה היא שאין בעיה. אני חוזר ומדגיש בכל החברות שמטפלות בחבילות שלי אין בעיה - למעט בר הפצה. החברה הינה חברה גרועה ביותר עם שירות לקוחות גרועה אין לי מה לאחל מלבד שתיעלם כמה שיותר מהר ותחסוך מהציבור נזקים.
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

11/01/2024

גיל שלום , לצערי הרב , אכן זמן המענה שלנו ארוך מאוד וחריג ביחד למענה הרגיל . ולכן אנו מודיעים על כך בתחילת המענה. הסיבה - נחיתות מטוסים שלמים עם חבילות [ כל מה שלא נשלח בימי המלחמה] לא היה צפוי או מתוכנן . לגבי טענתך , מאחר ולא צירפת פרטים איני יכולה לבדוק ולהתייחס . אתה מוזמן לכתוב לי geni@bar-ltd.co.il אני רוצה ליידע אותך שתרגום הכתובת מאנגלית מתבצע על פי רוב על ידי צוות עמיל המכס, ומגיע אלינו מתורגם . תשלח לי את מספר השליחות או הנייד ואוכל לבדוק סאת .
הזמנתי אשראי ואחרי שבועיים זה הגיע ואחרי שבוע קיבלתי הודעה שלא צילמו טוב את התעודת זהות ורק אחרי שבוע לאחר מכן נשלחו כל המסמכים החתומים לחברת אשראי
קבעתי באתר שלכם מועד להגעת השליח. תאריך ושעה. וחיכיתי וחיכיתי וחכיתי. ואף אחד לא מגיע ! בחצות הלילה (! ) מישהו אצכם עדכן שהכתובת לא מלאה. שזה קשקוש שכן הכתובת היא של בית פרטי. באותה כתובת כבר 30 שנה. הודעות למייל ולווצפ שלכם, לא נענות. שום תגובה. חוצפה ! מס שליחות 1886492601. חוצפה
מחכה למשלוח 3 שבועות. כבר פעמיים תיאמתי איתם זמן, חיכיתי למשלוח, והוא לא הגיע, פעם אחת בטענה שהשליח לא הצליח להשיג אותי, טענה הזויה בהתחשב בעובדה שאף אחד לא התקשר אליי מהחברה באותו זמן, ופעם שנייה "עקב תקלה". לאחר ביטול המשלוח, החברה לא יצרה איתי קשר מספר ימים, בלי אפשרות לתאם תאריך הגעה חדש, או לברר אצלם למה המשלוח לא הגיע בזמן המתואם. לאחר מספר ימים, ביום אחר לחלוטין מהמתואם, כך שלא הייתי זמינה, השליח מתקשר שהוא אצלי בבית. מאחר ולא ציפיתי לשיחה, לא הספקתי לענות לשיחה עד שהוא ניתק, והוא לא ניסה לחזור אלי, למרות שהוא התקשר פעם אחת לזמן קצר מאוד. לא היה ניתן לחזור אל המספר שהתקשר אלי. ניסיתי לתקשר עם החברה בווצאפ, ולוקח להם המון זמן עד שעונים. מקווה שאף אחד אחר לא ינסה להשתמש בשירותי החברה, השירות גרוע ולא אמין.
אין שירות לקוחות בטלפון בכלל. הגעתי לחנות וביקשו קוד מסירה ומספר שאף אחד לא סיפק לי. שבועיים מרדף אחרי חבילה ועדיין אין לי דרך להשיג אותה
אין מענה , שליחים לא מקצועיים . מאכזב מאוד שזה היחס
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

05/12/2023

ערב טוב ספיר , מצטערת על חווית השירות . על מנת שנוכל לבדוק את פנייתך ולטפל בה, אשמח לקבל את פרטי המשלוח או את הנייד בשליחות . אנא כתבי לי למייל geni@bar-ltd.co.il תודה , גני פרידמן
קבעתי אתכם תיאום להיום, בין השעות 10:00-12:00, אף אחד לא עידכן אותי שהמשלוח לר יגיע, אין לכם מענה, לא טלפוני, הווטאפ עונים מתי שמתחשק לכם הודעה פה הודעה שם , השירות באמת יותר מגרוע, מרגישים שאתם בכלל לא מתעניינים בלקוח , לא ממליצה בשום צורה, עד עכשיו לא תיאמו איתי מועד חדש , אין לי מושג איפה המשלוח שלי.
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

20/11/2023

הי עמית , מתנצלת על חווית השירות , אשמח לבדוק את פנייתך ולדאוג לתיאום את המשלוח מחדש . אנא תכתבי לי ותרשמי את מספר המשלוח . תודה, גני פרידמן geni@bar-ltd.co.il
שליח התקשר בשמונה בבוקר, הייתי בבית אך לא יכולתי לענות באותו רגע. השליח לא צלצל בפעמון הדלת. ב 8:05 שלח הודעה. ראיתי את ההודעה ב 8:09, התקשרתי ולא ענה, כתבתי שאני בבית,לא ענה. התקשרתי יותר מ 10 שיחות, לא ענה. כתבתי לשירות לקוחות, חזרו אלי אחרי 3.5 שעות. המעניין הוא שנציגת שירות הלקוחות כתבה לי שהשליח עבד לפי הנהלים.את החבילה לא קיבלתי.מי שמעוניין בשירות, בר כל הארץ היא החברה שממש לא כדאי לעזרה בה.
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

04/10/2023

הי דליה , צר לי שחווית השירות שנתנו לך לא הייתה טובה. אשמח לבדוק ולטפל בפנייתך , אנא כתבי לי את פרטי המשלוח ו/או ההנייד שלך geni@bar-ltd.co.il תודה גני פרידמן
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist