Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_Up_partArrow_RightArrow_upArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsמיוןכתובאייקוןMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorIcon star full gray colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consultExpand/Collapse Section דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom FacebookTwitterWhatsappMail
תודה לך!
חוות הדעת שלך התקבלה ונמצאת כעת בבדיקה על-ידי צוות דפי זהב.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
אני מאשר/ת קבלת דיוור ומידע פרסומי מקבוצת .zap האישור נדרש לקבלת ההטבה, אינו חובה וניתן לביטול בכל עת.

ביקורת על "בר" - שיווק והפצה אחזקות בע"מ

חוות דעת גולשים

מקצועיות
(2.2) (52)
זמינות
(2.0) (62)
שירות
(1.9) (68)
מחיר
(1.8) (55)
כתוב חוות דעת
הזמנת איש מקצוע?קיבלת 50 מתנה לרכישה באתר ZAPSTORE
(5.0)
31/07/2019
מעולה
השליחה הגיעה מהר, הייתה אדיבה, הכניסה לי את ההזמנה לתוך הבית..אני מרוצה
קרא עוד
הסתר
Nofar - תמונה
(5.0)
25/07/2019
מקצועי תקשורת מצויינת. מומלץ .
דוגמא למופת של שירות אמין תודה רבה רבה. באים בזמן ותקשורת מצויינת
קרא עוד
הסתר
paul - תמונה
(5.0)
26/05/2019
אחלה
החבילה מאמאזון הגיעה בזמן, ישירות לבית. התקשורת איתם פשוטה. הכל עבר חלק
קרא עוד
הסתר
bennaiml - תמונה
(5.0)
20/05/2019
מצויןן
חברה רצינית ומדוייקת קיבלתי סמס לבחירת נקודת איסוף המשלוח הגיע לנקודה לאחר מספר ימים- אין תלונה
קרא עוד
הסתר
ybechor4 - תמונה
(5.0)
16/05/2019
שרות מעולה אדיבים מאוד. מקצוענ
מצויין, שרות אחלה. טיפול מסור, קשובים , מקצועיים. הגיעו בזמן
קרא עוד
הסתר
מחשב - תמונה
(1.0)
08/05/2019
התנהלות הזויה
ביצעתי הזמנה מאמזון ולאחר יומיים קיבלתי SMS מהחברה על כך שמשלוח שהזמנתי יצא לדרך ו"כדי לקצר תהליכים" הציעו לי לבחור נקודת איסוף. בחרתי נקודת איסוף וכעבור מספר ימים אני מקבל טלפון משליח שיש לו חבילה עבורי, שהוא לא יודע כלום על השארה בנקודת איסוף ושהוא נמצא באיזור המגורים שלי רק בין השעות 8:30 ל-10:00, לא יכול להגיע למקום העבודה שלי שנמצא 10 דקות משם כי זה לא איזור החלוקה שלו וגם בימי שישי הם לא עובדים. התקשרתי למוקד ומסתבר שלא ניתן להשאיר לי את החבילה בנקודת איסוף כי היא שוקלת יותר מקילו ושהם ישנו את הכתובת לכתובת מקום העבודה שלי ורק השינוי הזה יקח עד 3 ימים ולאחר מכן ייצרו איתי קשר. לא ברור למה מציעים להשאיר את החבילה בנקודת איסוף כשיש הגבלת משקל מגוחכת כזאת ואפילו לא מציינים את זה בפניה המקורית שלהם ואיזה סוג שירות משלוחים זה שיכול להגיע אליך הביתה רק בשעות בוקר הזויות בהן רב האנשים נמצאים בעבודה. רק החלפת הכתובת למשלוח תיקח להם עד 3 ימים אבל העיקר שמיהרו לשלוח לי SMS יומיים אחרי ההזמנה "כדי לקצר תהליכים". אני תמיד חושב 10 פעם לפני שאני מזמין משהו מאמזון רק בגלל הצורך להתעסק כל פעם עם חברות שליחויות כאלה שרק מערימות עליך קשיים בקבלת החבילה שלך. אחרי החוויה הנוכחית, בפעם הבאה כנראה שאחשוב אפילו יותר לפני שאבצע הזמנה נוספת.
קרא עוד
הסתר
איליה - תמונה
(1.0)
25/04/2019
שירות לקוי וחסר
תואם שליח מ 8 בבוקר ועד 20 בערב. השליח לא הגיע ואף לא טרח להודיע. המתנתי בבית 12 שעות. בנסיון לחייג לשירות הלקוחות, המתנתי 50 דקות על הקו ולבסוף השיחה גם נותקה. חבל מאוד שזה היחס והשירות שאתם מעניקים ללקוחות.
קרא עוד
הסתר
אמנון - תמונה
(1.0)
23/04/2019
שירות גרוע מאוד
נשלח לי הודעה סמס לא ברורה לגבי משלוח מחו"ל. במשך שלושה ימים לא עונים במוקד השירות ולאחר המתנה ארוכה על הקו הועברתי למוקד השארת הודעה. השארתי לא פחות משלוש הודעות בבקשה שיחזרו אלי ועד רגע כתיבת מילים אלו אף אחד לא טרח לחזור אלי.
קרא עוד
הסתר
 - תמונה
תגובת בעל העסק
29/04/2019
אשר שלום זמני המענה שלנו קצרים,יכול להיות שבגלל החג היתה המתנה ממושכת. אנא צור קשר איתנו למוקד 073-2131968 ונשמח לעזור
אשר - תמונה
(1.0)
18/04/2019
איבדו את החבילה שלי
לא עונים לפניות , פשוט אין שירות לקוחות , זילזול מוחלט בלקוח
קרא עוד
הסתר
סוסו - תמונה
(1.0)
17/04/2019
לא הייתי קורא לזה שירות!
הזמנתי מאמזון, מאותו מוכר, בהפרש של 2-3 דקות, 2 חבילות. אחת הגיעה לפני המועד ולשניה אני עדיין מחכה... כבר למעלה מ3 שבועות מעבר לתאריך היעד. לפני כמה ימים קיבלתי הודעה שכביכול הכתובת לא נכונה ולא הצליחו ליצור עימי קשר. חד משמעי זה לא נכון כמובן- באתר בפרטי המשלוח כל הפרטים שלי נכונים ומיותר לציין שלא קיבלתי שום טלפון או הודעה מהשליח. לבר אין אימייל שאפשר לכתוב להם ורק פעם אחת הצלחתי להשיג אותם בטלפון, לפני כמה ימים- נאמר לי שהחבילה תגיע אלי למחרת. לא הגיעה. צלצלתי אליהם כבר כמה פעמים וכל פעם אני נאלץ לחכות מעל 45-50 ד על הקו כדי לברר את העניין. גם השארתי טלפון כנאמר במשיבון שלהם- שיחזרו אלי תוך 24ש'- גם זה לא קרה.... שום יכולת לתקשר איתם! לבסוף, כשהצלחתי סוף סוף להשיגם בטלפון נקבע לי יום הגעה (בין 8:00-20:00). מעצבן לחשוב שאני צריך לחכות יום שלם בבית כדי לקבל את החבילה! ברוב חברות השילוח/שירות נותנים טווח שבין 2-4 שעות הגעה. זה סביר. לא יום שלם! כנראה שהמערכת שלהם מאוד מאוד מיושנת.... גם בפעם הזו לא הגיעו אלי וכשצילצלתי שוב נאמר לי שאיני מתואם (מבחינת השליח) לאותו יום וזו שקבעה כנראה חדשה... שוב קבעו ליום אחר. שוב קרה אותו הדבר ולהפתעתי נאמר לי שוב "שזו שקבעה לי האחרונה - חדשה"..... כבר אין מילים לתאר את הרמה הנמוכה של השירות!
קרא עוד
הסתר
תומר בר מאיר שף פרטי - תמונה
לעסק הקודם
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
לעסק הבא
Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist