accessibility
Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

accessibility
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

הצג חוות דעת

מציג 66-76 חוות דעת מתוך 79 חוות דעת על "בר" - שיווק והפצה אחזקות בע"מ

1.8
ציון כללי 1.8
שירות 1.9
זמינות 2
איכות 2.2
שביעות רצון מהמחיר 1.9
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מצויןן
חברה רצינית ומדוייקת קיבלתי סמס לבחירת נקודת איסוף המשלוח הגיע לנקודה לאחר מספר ימים- אין תלונה
שרות מעולה אדיבים מאוד. מקצוענ
מצויין, שרות אחלה. טיפול מסור, קשובים , מקצועיים. הגיעו בזמן
התנהלות הזויה
ביצעתי הזמנה מאמזון ולאחר יומיים קיבלתי SMS מהחברה על כך שמשלוח שהזמנתי יצא לדרך ו"כדי לקצר תהליכים" הציעו לי לבחור נקודת איסוף. בחרתי נקודת איסוף וכעבור מספר ימים אני מקבל טלפון משליח שיש לו חבילה עבורי, שהוא לא יודע כלום על השארה בנקודת איסוף ושהוא נמצא באיזור המגורים שלי רק בין השעות 8:30 ל-10:00, לא יכול להגיע למקום העבודה שלי שנמצא 10 דקות משם כי זה לא איזור החלוקה שלו וגם בימי שישי הם לא עובדים. התקשרתי למוקד ומסתבר שלא ניתן להשאיר לי את החבילה בנקודת איסוף כי היא שוקלת יותר מקילו ושהם ישנו את הכתובת לכתובת מקום העבודה שלי ורק השינוי הזה יקח עד 3 ימים ולאחר מכן ייצרו איתי קשר. לא ברור למה מציעים להשאיר את החבילה בנקודת איסוף כשיש הגבלת משקל מגוחכת כזאת ואפילו לא מציינים את זה בפניה המקורית שלהם ואיזה סוג שירות משלוחים זה שיכול להגיע אליך הביתה רק בשעות בוקר הזויות בהן רב האנשים נמצאים בעבודה. רק החלפת הכתובת למשלוח תיקח להם עד 3 ימים אבל העיקר שמיהרו לשלוח לי SMS יומיים אחרי ההזמנה "כדי לקצר תהליכים". אני תמיד חושב 10 פעם לפני שאני מזמין משהו מאמזון רק בגלל הצורך להתעסק כל פעם עם חברות שליחויות כאלה שרק מערימות עליך קשיים בקבלת החבילה שלך. אחרי החוויה הנוכחית, בפעם הבאה כנראה שאחשוב אפילו יותר לפני שאבצע הזמנה נוספת.
שירות לקוי וחסר
תואם שליח מ 8 בבוקר ועד 20 בערב. השליח לא הגיע ואף לא טרח להודיע. המתנתי בבית 12 שעות. בנסיון לחייג לשירות הלקוחות, המתנתי 50 דקות על הקו ולבסוף השיחה גם נותקה. חבל מאוד שזה היחס והשירות שאתם מעניקים ללקוחות.
שירות גרוע מאוד
נשלח לי הודעה סמס לא ברורה לגבי משלוח מחו"ל. במשך שלושה ימים לא עונים במוקד השירות ולאחר המתנה ארוכה על הקו הועברתי למוקד השארת הודעה. השארתי לא פחות משלוש הודעות בבקשה שיחזרו אלי ועד רגע כתיבת מילים אלו אף אחד לא טרח לחזור אלי.
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

29/04/2019

אשר שלום זמני המענה שלנו קצרים,יכול להיות שבגלל החג היתה המתנה ממושכת. אנא צור קשר איתנו למוקד 073-2131968 ונשמח לעזור
איבדו את החבילה שלי
לא עונים לפניות , פשוט אין שירות לקוחות , זילזול מוחלט בלקוח
לא הייתי קורא לזה שירות!
הזמנתי מאמזון, מאותו מוכר, בהפרש של 2-3 דקות, 2 חבילות. אחת הגיעה לפני המועד ולשניה אני עדיין מחכה... כבר למעלה מ3 שבועות מעבר לתאריך היעד. לפני כמה ימים קיבלתי הודעה שכביכול הכתובת לא נכונה ולא הצליחו ליצור עימי קשר. חד משמעי זה לא נכון כמובן- באתר בפרטי המשלוח כל הפרטים שלי נכונים ומיותר לציין שלא קיבלתי שום טלפון או הודעה מהשליח. לבר אין אימייל שאפשר לכתוב להם ורק פעם אחת הצלחתי להשיג אותם בטלפון, לפני כמה ימים- נאמר לי שהחבילה תגיע אלי למחרת. לא הגיעה. צלצלתי אליהם כבר כמה פעמים וכל פעם אני נאלץ לחכות מעל 45-50 ד על הקו כדי לברר את העניין. גם השארתי טלפון כנאמר במשיבון שלהם- שיחזרו אלי תוך 24ש'- גם זה לא קרה.... שום יכולת לתקשר איתם! לבסוף, כשהצלחתי סוף סוף להשיגם בטלפון נקבע לי יום הגעה (בין 8:00-20:00). מעצבן לחשוב שאני צריך לחכות יום שלם בבית כדי לקבל את החבילה! ברוב חברות השילוח/שירות נותנים טווח שבין 2-4 שעות הגעה. זה סביר. לא יום שלם! כנראה שהמערכת שלהם מאוד מאוד מיושנת.... גם בפעם הזו לא הגיעו אלי וכשצילצלתי שוב נאמר לי שאיני מתואם (מבחינת השליח) לאותו יום וזו שקבעה כנראה חדשה... שוב קבעו ליום אחר. שוב קרה אותו הדבר ולהפתעתי נאמר לי שוב "שזו שקבעה לי האחרונה - חדשה"..... כבר אין מילים לתאר את הרמה הנמוכה של השירות!
אין שירות, מובילים מתחצפים...
חיכיתי חודש עד שמשהו יביא חבילה, המוביל התקשר ומייד נסע... התקשרתי ביקשתי שיביא את החבילה והמוביל התחיל להתחצף. בשרות לקוחות אני בהמתנה כבר שעה ועשרים. לא ברור מתי אקבל ליידי את החבילה
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

21/04/2019

הי נטלי, מתנצלת על זמני ההמתנה למענה המוקד. בימים האחרונים עומס גדול בגלל כמות המשלוחים לקראת החג. אשמח לטפל בעניין המשלוח ובעניין השליח . אנא תרשמי לי את מספר הטלפון שלך במייל חוזר g@bar-ltd.co.il
מחכה בעבודה. אין זכר לשליח
נקבע שהשליח יגיע אלי בין 16-18 בעבודה ושיתקשר קודם. אין שום סימן חיים... כשאני מנסה להתקשר למוקד, כבר סגור. זאת לא הפעם הראשונה שיש לי חוויה שלילית עם החברה הזאת
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

17/02/2019

נעמי שלום, מתנצלת על אי הגעת השליח. חשוב לי לברר ולטפל בפנייתך . אשמח אם תצאי איתנו קשר להמשך בירור וטיפול ניתן לשלוח מייל ל m@bar-ltd.co.il או לשלוח מסרון ל 0525944916 או להתקשר ל 073-2131968 בברכה, גני פרידמן
בסדר , בהתחשב בתזמון
אני חייב לומר שחששתי מחוות הדעת שרשומה פה. הטלפון של החברה אמנם לא היה זמין ולא קבעו אם הלקוח זמן מסירה אך בהתחשב בכך ש black Friday היה שבוע לפני ובעומס עדיין קבלתי את המשלוח לפני הזמן וביום שישי (יום לאחר שניסו לבצע מסירה) כך שאני חושב שהחברה עושה מאמצים בכדי לספק בזמן את המשלוח. תודה.
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

13/12/2018

עמית שלום, תודה על המשוב , אשמח אם תכתוב לנו את פרטיך למייל m@bar-ltd.co.il כדי שנוכל לאתר את השליח שהביא לך את המשלוח על מנת לתדרך אותו . כמו כן אנו מודעים לבעיית הזמינות שהיתה לאחרונה במענה הטלפוני, זאת למרות ההיערכות המוקדמת והגדלת מצבת הנציגים לקראת חגי המכירות השונים. בכל מקרה אנו נכניס בקרוב ערוצי תקשורת נוספים ומיידיים . שמחה שקיבלת את המשלוח לפני הזמן ☺ תודה רבה, גני פרידמן
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist