"בר" - שיווק והפצה אחזקות בע"מ
עיתונים - הפצה בראשון לציון
הכשרת הישוב 23, ראשון לציון
הצג חוות דעת
מציג 66-76 חוות דעת מתוך 79 חוות דעת על "בר" - שיווק והפצה אחזקות בע"מ
1.8
דירוג כללי
ציון כללי 1.8
שירות 1.9
זמינות 2
איכות 2.2
שביעות רצון מהמחיר 1.9

ybechor4
20/05/2019
5
מצויןן
חברה רצינית ומדוייקת קיבלתי סמס לבחירת נקודת איסוף המשלוח הגיע לנקודה לאחר מספר ימים- אין תלונהזמינות5 מצויינת!
איכות5 מעולה
שירות5 מעל לציפיות
שביעות רצון מהמחיר5 ללא תחרות
ציון כללי5 מצוין
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

מחשב
16/05/2019
5
שרות מעולה אדיבים מאוד. מקצוענ
מצויין, שרות אחלה. טיפול מסור, קשובים , מקצועיים. הגיעו בזמןזמינות5 מצויינת!
איכות5 מעולה
שירות5 מעל לציפיות
שביעות רצון מהמחיר5 ללא תחרות
ציון כללי5 מצוין
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

איליה
08/05/2019
1
התנהלות הזויה
ביצעתי הזמנה מאמזון ולאחר יומיים קיבלתי SMS מהחברה על כך שמשלוח שהזמנתי יצא לדרך ו"כדי לקצר תהליכים" הציעו לי לבחור נקודת איסוף. בחרתי נקודת איסוף וכעבור מספר ימים אני מקבל טלפון משליח שיש לו חבילה עבורי, שהוא לא יודע כלום על השארה בנקודת איסוף ושהוא נמצא באיזור המגורים שלי רק בין השעות 8:30 ל-10:00, לא יכול להגיע למקום העבודה שלי שנמצא 10 דקות משם כי זה לא איזור החלוקה שלו וגם בימי שישי הם לא עובדים.
התקשרתי למוקד ומסתבר שלא ניתן להשאיר לי את החבילה בנקודת איסוף כי היא שוקלת יותר מקילו ושהם ישנו את הכתובת לכתובת מקום העבודה שלי ורק השינוי הזה יקח עד 3 ימים ולאחר מכן ייצרו איתי קשר.
לא ברור למה מציעים להשאיר את החבילה בנקודת איסוף כשיש הגבלת משקל מגוחכת כזאת ואפילו לא מציינים את זה בפניה המקורית שלהם ואיזה סוג שירות משלוחים זה שיכול להגיע אליך הביתה רק בשעות בוקר הזויות בהן רב האנשים נמצאים בעבודה. רק החלפת הכתובת למשלוח תיקח להם עד 3 ימים אבל העיקר שמיהרו לשלוח לי SMS יומיים אחרי ההזמנה "כדי לקצר תהליכים".
אני תמיד חושב 10 פעם לפני שאני מזמין משהו מאמזון רק בגלל הצורך להתעסק כל פעם עם חברות שליחויות כאלה שרק מערימות עליך קשיים בקבלת החבילה שלך. אחרי החוויה הנוכחית, בפעם הבאה כנראה שאחשוב אפילו יותר לפני שאבצע הזמנה נוספת.זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

אמנון
25/04/2019
1
שירות לקוי וחסר
תואם שליח מ 8 בבוקר ועד 20 בערב. השליח לא הגיע ואף לא טרח להודיע. המתנתי בבית 12 שעות. בנסיון לחייג לשירות הלקוחות, המתנתי 50 דקות על הקו ולבסוף השיחה גם נותקה. חבל מאוד שזה היחס והשירות שאתם מעניקים ללקוחות.זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

אשר
23/04/2019
1
שירות גרוע מאוד
נשלח לי הודעה סמס לא ברורה לגבי משלוח מחו"ל. במשך שלושה ימים לא עונים במוקד השירות ולאחר המתנה ארוכה על הקו הועברתי למוקד השארת הודעה. השארתי לא פחות משלוש הודעות בבקשה שיחזרו אלי ועד רגע כתיבת מילים אלו אף אחד לא טרח לחזור אלי.
זמינות2 נמוכה
איכות3 בסדר
שירות2 טעון שיפור
שביעות רצון מהמחיר3 סביר
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

סוסו
18/04/2019
1
איבדו את החבילה שלי
לא עונים לפניות , פשוט אין שירות לקוחות , זילזול מוחלט בלקוחזמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

תומר בר מאיר שף פרטי
17/04/2019
1
לא הייתי קורא לזה שירות!
הזמנתי מאמזון, מאותו מוכר, בהפרש של 2-3 דקות, 2 חבילות. אחת הגיעה לפני המועד ולשניה אני עדיין מחכה... כבר למעלה מ3 שבועות מעבר לתאריך היעד.
לפני כמה ימים קיבלתי הודעה שכביכול הכתובת לא נכונה ולא הצליחו ליצור עימי קשר. חד משמעי זה לא נכון כמובן- באתר בפרטי המשלוח כל הפרטים שלי נכונים ומיותר לציין שלא קיבלתי שום טלפון או הודעה מהשליח. לבר אין אימייל שאפשר לכתוב להם ורק פעם אחת הצלחתי להשיג אותם בטלפון, לפני כמה ימים- נאמר לי שהחבילה תגיע אלי למחרת. לא הגיעה. צלצלתי אליהם כבר כמה פעמים וכל פעם אני נאלץ לחכות מעל 45-50 ד על הקו כדי לברר את העניין. גם השארתי טלפון כנאמר במשיבון שלהם- שיחזרו אלי תוך 24ש'- גם זה לא קרה.... שום יכולת לתקשר איתם!
לבסוף, כשהצלחתי סוף סוף להשיגם בטלפון נקבע לי יום הגעה (בין 8:00-20:00). מעצבן לחשוב שאני צריך לחכות יום שלם בבית כדי לקבל את החבילה! ברוב חברות השילוח/שירות נותנים טווח שבין 2-4 שעות הגעה. זה סביר. לא יום שלם! כנראה שהמערכת שלהם מאוד מאוד מיושנת.... גם בפעם הזו לא הגיעו אלי וכשצילצלתי שוב נאמר לי שאיני מתואם (מבחינת השליח) לאותו יום וזו שקבעה כנראה חדשה... שוב קבעו ליום אחר. שוב קרה אותו הדבר ולהפתעתי נאמר לי שוב "שזו שקבעה לי האחרונה - חדשה"..... כבר אין מילים לתאר את הרמה הנמוכה של השירות!
זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

g.nataley
10/04/2019
1
אין שירות, מובילים מתחצפים...
חיכיתי חודש עד שמשהו יביא חבילה, המוביל התקשר ומייד נסע... התקשרתי ביקשתי שיביא את החבילה והמוביל התחיל להתחצף.
בשרות לקוחות אני בהמתנה כבר שעה ועשרים.
לא ברור מתי אקבל ליידי את החבילהזמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
תגובות (1)

תגובה של בית העסק
21/04/2019
הי נטלי,
מתנצלת על זמני ההמתנה למענה המוקד. בימים האחרונים עומס גדול בגלל כמות המשלוחים לקראת החג. אשמח לטפל בעניין המשלוח ובעניין השליח . אנא תרשמי לי את מספר הטלפון שלך במייל חוזר g@bar-ltd.co.il

נעמי
05/02/2019
1
מחכה בעבודה. אין זכר לשליח
נקבע שהשליח יגיע אלי בין 16-18 בעבודה ושיתקשר קודם. אין שום סימן חיים... כשאני מנסה להתקשר למוקד, כבר סגור. זאת לא הפעם הראשונה שיש לי חוויה שלילית עם החברה הזאתציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
תגובות (1)

תגובה של בית העסק
17/02/2019
נעמי שלום,
מתנצלת על אי הגעת השליח.
חשוב לי לברר ולטפל בפנייתך .
אשמח אם תצאי איתנו קשר להמשך בירור וטיפול
ניתן לשלוח מייל ל m@bar-ltd.co.il
או לשלוח מסרון ל 0525944916
או להתקשר ל 073-2131968
בברכה,
גני פרידמן

עמיתי
07/12/2018
4
בסדר , בהתחשב בתזמון
אני חייב לומר שחששתי מחוות הדעת שרשומה פה. הטלפון של החברה אמנם לא היה זמין ולא קבעו אם הלקוח זמן מסירה אך בהתחשב בכך ש black Friday היה שבוע לפני ובעומס עדיין קבלתי את המשלוח לפני הזמן וביום שישי (יום לאחר שניסו לבצע מסירה) כך שאני חושב שהחברה עושה מאמצים בכדי לספק בזמן את המשלוח.
תודה.
זמינות2 נמוכה
איכות3 בסדר
שירות4 טוב מאוד
ציון כללי4 טוב מאוד
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
תגובות (1)

תגובה של בית העסק
13/12/2018
עמית שלום,
תודה על המשוב ,
אשמח אם תכתוב לנו את פרטיך למייל m@bar-ltd.co.il כדי שנוכל לאתר את השליח שהביא לך את המשלוח על מנת לתדרך אותו .
כמו כן אנו מודעים לבעיית הזמינות שהיתה לאחרונה במענה הטלפוני, זאת למרות ההיערכות המוקדמת והגדלת מצבת הנציגים לקראת חגי המכירות השונים. בכל מקרה אנו נכניס בקרוב ערוצי תקשורת נוספים ומיידיים .
שמחה שקיבלת את המשלוח לפני הזמן ☺
תודה רבה,
גני פרידמן
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
29/04/2019