"בר" - שיווק והפצה אחזקות בע"מ
עיתונים - הפצה בראשון לציון
הכשרת הישוב 23, ראשון לציון
הצג חוות דעת
מציג 76-79 חוות דעת מתוך 79 חוות דעת על "בר" - שיווק והפצה אחזקות בע"מ
1.8
דירוג כללי
ציון כללי 1.8
שירות 1.9
זמינות 2
איכות 2.2
שביעות רצון מהמחיר 1.9

ניצן
05/12/2018
1
השליח שלא הגיע ולא ידע במה מדו
נשלח אסמס מבנק הפועלים ב4.12.18
שהשליח בדרך אליי בין השעות 8-11:30
האסמס הבא היה השליח מתעכב בעוד שעה וחצי כל ניסיון להשיג את החברה היה כרוך בהמתנה של 24 שיחות הצ'אט באסמס מעולם לא עבד.
מבקש לתאם שוב אבל אף אחד לא פנה אליי
מטעם החברה ואמר מתנצלים על הזמן שהמתנתה ולא קיבלת את החבילה בזמן.
שירות פנים ארצי מהגרועים שיש.
מרכז שיירות לקוחות שלא ניתן להשיג אותכם.
זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

יוחי
29/11/2018
1
המשלוח הלך לאיבוד אצל "בר"
אך לחברה ממנה רכשתי דווח שלא הייתי בבית. בנתיים ממתין כבר שבוע ותרם קיבלתי דברזמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

nadav
11/10/2017
1
משלוחים אזוריים פעם באף פעם
המשלוחים שלהם מחולקים כך שבכל שבוע יש פעם אחת לאזור מסויים, ולכן אם יש חג או תקלה צריך לחכות עוד שבוע. במקרה שלי עדיין מחכה למשלוח כבר שבוע וחצי, ולאחר שנאמר לי שיגיע המשלוח לפני החג שוב דחו לי אותו במספר ימים, כך שהזמן המשוער יהיה כשבועיים לפחות, בשביל משלוח בתוך הארץ... זמינות3 בסדר
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
תגובות (1)

תגובה של בית העסק
15/10/2017
הי נדב ,
אשמח לבדוק את פנייתך אם אדע פרטים נוספים . אנא פנה אלינו למוקד שירות לקוחות באמצעות המייל : moked@bar-ltd.co.il או לטלפון 073-2131968
תודה , גני פרידמן

פרקר
13/04/2017
1
שרות גרוע ולא אמין
רכשתי באספרסו קלאב מכונת קפה וקפסולות ביום חמישי 11/4/17 ונאמר לי שיש סיכוי גבוה שאקבל את המוצרים למחרת היום באמצעות בר הפצה כמובן בתיאום טלפוני כחצי שעה לפני ההגעה.
יצרתי קשר ביום שישי 12/4/17 עם בר הפצה והצעתי להם שאני אבוא לקחת את המוצרים נאמר לי לא להגיע השליח יביא לי את המוצרים ביום ראשון ערב החג 14/4/17 עד השעה 13:00 כמובן שלא זזנו מהבית.
כשראיתי שהם לא הגיעו עד השעה 12:45 יצרתי קשר עם בר הפצה ושאלתי מתי אמור להגיע השליח ולאחר בירור קצר נאמר לי שחלה טעות אין משלוחים לחולון ביום ראשון ויגיעו אלי ביום רביעי בין השעות 8:00 ועד 13:00 (למה צריך להמתין 5 שעות זה בסך הכל שליחות ולא תיקון איפה התכנון) באותו יום אמור היה להגיע טכנאי של מתקן המים שהגיע לקראת השעה 10:30 וסיים בשעה 10:50.
צלצלתי מיד לבר הפצה לדעת מתי יגיע השליח נאמר שהוא יגיע בין השעה 14:00 לשעה 20:00 אמרתי לנציגה שאיתה דיברתי שהסיכום היה בין השעות 8:00 - 13:00 התשובה הייתה זה מה שרשום אצלי מסרתי לה שאף אחד לא יהיה בבית אבל זה כנראה לא עניין אותה תשובתה הייתה תעשה מה שאתה רוצה.
בשעה 13:30 צלצל אלי השליח והודיע לי שהוא נמצא אצלי בבניין אמרתי לו שאין אף אחד בבית והסיכום היה שהוא יגיע עד 13:00 ו/או משעה 14:00 ועד 20:00 מה עוד שסוכם שיתקשר כחצי שעה לפני אבל גם אותו זה לא עניין והפתרון שיגיע יותר מאוחר נענתה צור איתי קשר ותגיד לי באיזה שעה אפשר להגיע, יצרתי קשר עם בני שאמר לי שהוא יהיה בבית בשעה 15:00 צלצלתי חזרה לשליח לעדכן אותו אבל הוא לא ענה לי.
עדכנתי את אספרסו קלאב והם מנסים לפתור את הבעיה הודעתי להם שבמידה והמכשיר יגיע אלי לעבודה ולא לבית עד 18:00 אקבל את המוצרים במידה ולא אבטל את העסקה.
לכן השרות גרוע ולא אמין.ציון כללי1 לא מומלץ
תאריך קבלת השירות: 4/12/2017 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
תגובות (1)

תגובה של בית העסק
24/04/2017
א.ג.נ שלום רב ,
מצטערת לקרוא את התלונה ואת חוויית השירות שחווית. אולם על מנת לבדוק את תלונתך אודה לך אם אוכל לקבל את פרטיך או פרטי המשלוח .
אנחנו בחברת בר שמים דגש על מתן שירות לשביעות רצון הלקוח ומשקיעים משאבים ומאמצים להכשרת נציגי השירות והשליחים העוסקים במלאכה ,
בכל משלוח שסופק אנו שולחים ללקוח סקר לקבלת משוב לגבי השירות שקיבל ועוסקים בפעולות מתקנות ללא הרף .
יחד עם זאת , בעסק כמו שלנו , שמבצע אלפי שליחויות ביום , קורות תקלות לצערי , אבל חשוב לנו לשמוע על תקלות אלו ולתקן היכן שניתן.
באשר לפנייתך הפרטים לא ברורים לי כל כך . שליחויות אספרסו אכן מסופקות לרוב מהיום למחר . בימי חול בין השעות 08:0-20:00 , ובימי ו בין 08:00-13:00 (אין לנו שליחויות שמסופקות בין 14:00-20:00) . בשליחויות אלו ,הלקוח לא אמור להמתין בבית , השליח יוצר קשר עם הלקוח לפני הגעה לתיאום .
בכל מקרה , אוכל לתת התייחסות רצינית ועניינית רק לאחר קבלת הפרטים .
תוכל/י להעביר לנו את הפרטים (שם וטלפון ) באמצעות מייל חוזר אלי או
לכתובת moked@bar-ltd.co.il .
תודה
גני פרידמן
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
05/12/2018
05/12/2018
05/12/2018
06/12/2018