מציג 56-66 חוות דעת מתוך 72 חוות דעת על מיני ליין בע"מ
3.8
דירוג כללי
אושרית
06/03/2019
5
שירות מעולה!!!
רוצה לציין לשבח את השירות שקיבלתי מחברת מיניליין, ובמיוחד מהנציגה עדי שעזרה לי רבות וענתה על כל שאלותיי בסבלנות ובאדיבות איו סופית orit
05/03/2019
5
תודה!!
רכשנו תנור של AEG בחנות אלמ שליד קניון אילון. מאוד מרוצים מהשירות המקצועי שקבלנו מסמליין. Dudu
04/03/2019
5
מומלץ
קיבלנו ממיניליין שירות מקצועי ואדיב . מאד מרוצים מהכל. Cheli
27/02/2019
5
מעולה
רכשתי מכונת כביסה של AEG וקיבלתי שירות מעולה ממיניליין חן
25/02/2019
5
שירות טוב. מכונת כביסה מצוינת
אחלה של מכונת כביסה ויופי של שירות ממיניליין. ממליצה. סרגיי
14/02/2019
1
לא מומלץ
לא מודיעים על ביטול של ביקור טכנאי.
יכולים לדחוף את התאריך ביקור גם בלי להודיע.
טכנאי בא למקום בלי להגיד מילה ורק מצלם את הבית שלכם
כי מבחינתם זו הוכחה שהטכנאי היה אצל הלקוח. shoosh
20/09/2018
1
שירות מתחת לכל ביקורת
שעות אספקה לא נוחות בטווח זמנים מאוד גדול באמצע היום ללא כל התחשבות. אין עם מי לדבר גם כשמבקשים גמישות מסויימת בזמני האספקה קותי
12/09/2018
1
אין חלקי חילוף!!!
קנינו מכונת כביסה אלקטרולוקס בתוך שנת האחריות נשרף הכרטיס
אין כרטיס כזה במלאי!!!
יגיע בעוד חודשיים!!!
מה דעתכם להיות בלי מכונת כביסה במשך חודשיים.
השרות ברמה אפס למיני ליין אין אפשרות להתקשר
אני איתם גמרתי לא קונה יותר מוצרים של מיני ליין. Klarisa
28/06/2018
1
שירות לא אמין בכלל
קנינו טלויזיה חדשה התקשרו אלינו כמעט מיד לתאם הובלה של מוצר. שתאמו אמרו לנו להיות בבית משעה 12 עד 17.ונותנים התראה של שעה.הגענו לשעה 16.אף אחד לא התקשר.דיברנו עם הובלה.אמר שיגיע יותר מאוחר.חזרתי לחברה מניליין ואמרתי,מחכה כבר 5 שעות.מה שנאמר לי שיש עיכוב .אבל לא צריכה להכות בבית .בשאלה כמה יחכו לי אם אני יוצאת ותוך שעה לא אוכל להגיע.אמרו לי 10 דקות.בקיצור חבל הזמן.החברה לא אמינה. עכשיו 19:30 בערב הטלוויזיה עוד לא הגיעה
דניאל
27/05/2018
1
חווית שירות מהגרועות ביותר
לפני כ4 חודשים קנינו מכונת כביסה של אלקטרולוקס, מאז היא רק נתקעת ומפסיקה את הפעולה באמצע.
נתחיל בזה שכשהגיע הטכנאי להתקין את המכונה הוא היה ככ לא מקצועי וטען, שהמכונה לא עוברת בפתח וסיפר כי לפנינו היה בבית נוסף שגם שם הייתה אותה בעיה, ניסינו להתווכח ולבקש שינסה בכל זאת והוא ברח אחרי 2 דק ואמר שאנחנו יכולים לעשות את זה לבד. אכן כשהוא יצא המכונה עברה בקלי קלות ללא בעיות ואפילו היה עוד מקום בצדדים, אבל מה היינו צריכים להזמין שוב מתקין כדי שזה יהיה חלק מהביטוח וכמובן שחיכינו לזה מספר ימים.
עכשיו שהמכונה שנציין שוב שהיא חדשה לגמרי עושה בעיות, הזמנו טכנאי, אבל התבשר לנו שיש אחד רק לעוד שבועיים וחצי ושיעבירו את הפנייה שלנו ל"מוקד שירותים דחופים" וזה היה ב24.5. כמובן שהיום ה27.5 המענה שקיבלנו היה בהודעת SMS שקבעה כי הטכנאי יגיע מחר בלי לבדוק אם זה אפשרי מבחינתנו. כשצלצלנו לחברה לבקש לדבר עם מנהל או עם המוקד הדחוף קיבלנו תשובה "יחזרו אליכם תוך 2 ימי עסקים ושאין מנהל במוקד" ושאנחנו יכולים לבחור אופציה אחת או מנהל או מוקד (לא נשמע הגיוני בשום צורה).
בכל מקרה מה שנותר לנו זה לחכות ולהאמין שיחזור אלינו נציג ולא שוב מענה לא אנושי.