Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

מציג 56-66 חוות דעת מתוך 72 חוות דעת על מיני ליין בע"מ

3.8
ציון כללי 4.1
שירות 4
מחיר 2.5
זמינות 3.7
שביעות רצון 1.5
שירות 1.7
איכות 3.9
שביעות רצון מהמחיר 4.1
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות מעולה!!!
רוצה לציין לשבח את השירות שקיבלתי מחברת מיניליין, ובמיוחד מהנציגה עדי שעזרה לי רבות וענתה על כל שאלותיי בסבלנות ובאדיבות איו סופית
תודה!!
רכשנו תנור של AEG בחנות אלמ שליד קניון אילון. מאוד מרוצים מהשירות המקצועי שקבלנו מסמליין.
מומלץ
קיבלנו ממיניליין שירות מקצועי ואדיב . מאד מרוצים מהכל.
מעולה
רכשתי מכונת כביסה של AEG וקיבלתי שירות מעולה ממיניליין
שירות טוב. מכונת כביסה מצוינת
אחלה של מכונת כביסה ויופי של שירות ממיניליין. ממליצה.
לא מומלץ
לא מודיעים על ביטול של ביקור טכנאי. יכולים לדחוף את התאריך ביקור גם בלי להודיע. טכנאי בא למקום בלי להגיד מילה ורק מצלם את הבית שלכם כי מבחינתם זו הוכחה שהטכנאי היה אצל הלקוח.
שירות מתחת לכל ביקורת
שעות אספקה לא נוחות בטווח זמנים מאוד גדול באמצע היום ללא כל התחשבות. אין עם מי לדבר גם כשמבקשים גמישות מסויימת בזמני האספקה
אין חלקי חילוף!!!
קנינו מכונת כביסה אלקטרולוקס בתוך שנת האחריות נשרף הכרטיס אין כרטיס כזה במלאי!!! יגיע בעוד חודשיים!!! מה דעתכם להיות בלי מכונת כביסה במשך חודשיים. השרות ברמה אפס למיני ליין אין אפשרות להתקשר אני איתם גמרתי לא קונה יותר מוצרים של מיני ליין.
שירות לא אמין בכלל
קנינו טלויזיה חדשה התקשרו אלינו כמעט מיד לתאם הובלה של מוצר. שתאמו אמרו לנו להיות בבית משעה 12 עד 17.ונותנים התראה של שעה.הגענו לשעה 16.אף אחד לא התקשר.דיברנו עם הובלה.אמר שיגיע יותר מאוחר.חזרתי לחברה מניליין ואמרתי,מחכה כבר 5 שעות.מה שנאמר לי שיש עיכוב .אבל לא צריכה להכות בבית .בשאלה כמה יחכו לי אם אני יוצאת ותוך שעה לא אוכל להגיע.אמרו לי 10 דקות.בקיצור חבל הזמן.החברה לא אמינה. עכשיו 19:30 בערב הטלוויזיה עוד לא הגיעה
חווית שירות מהגרועות ביותר
לפני כ4 חודשים קנינו מכונת כביסה של אלקטרולוקס, מאז היא רק נתקעת ומפסיקה את הפעולה באמצע. נתחיל בזה שכשהגיע הטכנאי להתקין את המכונה הוא היה ככ לא מקצועי וטען, שהמכונה לא עוברת בפתח וסיפר כי לפנינו היה בבית נוסף שגם שם הייתה אותה בעיה, ניסינו להתווכח ולבקש שינסה בכל זאת והוא ברח אחרי 2 דק ואמר שאנחנו יכולים לעשות את זה לבד. אכן כשהוא יצא המכונה עברה בקלי קלות ללא בעיות ואפילו היה עוד מקום בצדדים, אבל מה היינו צריכים להזמין שוב מתקין כדי שזה יהיה חלק מהביטוח וכמובן שחיכינו לזה מספר ימים. עכשיו שהמכונה שנציין שוב שהיא חדשה לגמרי עושה בעיות, הזמנו טכנאי, אבל התבשר לנו שיש אחד רק לעוד שבועיים וחצי ושיעבירו את הפנייה שלנו ל"מוקד שירותים דחופים" וזה היה ב24.5. כמובן שהיום ה27.5 המענה שקיבלנו היה בהודעת SMS שקבעה כי הטכנאי יגיע מחר בלי לבדוק אם זה אפשרי מבחינתנו. כשצלצלנו לחברה לבקש לדבר עם מנהל או עם המוקד הדחוף קיבלנו תשובה "יחזרו אליכם תוך 2 ימי עסקים ושאין מנהל במוקד" ושאנחנו יכולים לבחור אופציה אחת או מנהל או מוקד (לא נשמע הגיוני בשום צורה). בכל מקרה מה שנותר לנו זה לחכות ולהאמין שיחזור אלינו נציג ולא שוב מענה לא אנושי.
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist