Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

מציג 66-72 חוות דעת מתוך 72 חוות דעת על מיני ליין בע"מ

3.8
ציון כללי 4.1
שירות 4
מחיר 2.5
זמינות 3.7
שביעות רצון 1.5
שירות 1.7
איכות 3.9
שביעות רצון מהמחיר 4.1
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות מתחת לכל ביקורת
הזמנו מכונת כביסה של אלקטרולוקס. ביום ההתקנה , הטכנאי שיכנע אותנו לרכוש את הביטוח המורחב ,רכישה שמקנה לנו פילטר למים המתחבר לצינור המים שמוביל מכונה. הוא התקין את הפילטר ויצא. בעקבות נזילות, פנינו לשירות והגיע טכנאי לתקן. הטכנאי ,הוציא את הפילטר ופתר את התקלה . אבל פילטר חדש או התקנה מחודשת לא בוצעה . כשהתקשרנו לשירות (מס' פעמים ) בדקו ואמרו שלא ייתכן שהוא לקח את הפילטר. מיותר לציין שאין לנו מה לעשות עם פילטר לא מחובר וגם אין לנו יכולת להוציא אותו (דורש מכשירים מיוחדים) פנינו שוב לשירות וביקשנו התייחסות והתקנה של הפילטר -אך הם נעלמו ולא חוזרים אלינו למרות שהשארתי -מס' הודעות. לא הייתי יודעת שזה השירות -לא הייתי מתקרבת לחברה הזו.
אחד השירותים הגרועים ביותר
מאז שקנינו את מייבש הכביסה אלקטרולוקס קונדנסר אצלכם בחברה המייבש רצוף תקלות חידשנו את הביטוח ל 2 שנים בתקווה שהמצב ישתפר אך לא ולא. מאז היו אצלנו 4 פעמים 4 טכנאים לתקן. וכלום לא עוזר המים ממשכים לנטוף מהמייבש אל מכונת הכביסה שלנו ולגרום לו נזק. ומשם לרצפה ראי תמונות. --החליפו את המשאבה -החליפו את הכרטיס האלקטרוני -החליפו את הגלאי גובה המים כלום לא עוזר אני מבקש: לקבל מייבש חדש אחר ולהפסיק להטריד אותנו בכל מני טכנאים קיקיונים שהאחרון הגזים ביותר. הוא העיף לנו את המייבש אחורה פגע בנקודת החשמל הנמצאת בקיר מאחורי המייבש. הטכנאי הרים את המייבש בעזרת ברגי הכיוון הקדמיים ,הוציא אותם ממקומם ואמר לנו הכל בסדר. רק לאחר שהערתי לו על כך הוא החזיר את הברגים למקומם. ולפני שהלך בחוצפתו בקש מאיתנו להתקשר אליכם ולהגיד שהוא אמר להכין לו משאבת מיים חדשה וגם מצוף חדש! במקום שהוא בעצמו ידבר עם מחסן החלפים שלכם ויפעיל את סמכותו לדווח על תקלה . תשובתכם המידית מומלץ בחום לחשוב על חברות אחרות שנותנות שירות יותר מוצלח.
שירות לא אמין
קניתי מכונת כביסה שהחברה משווקת, לאחר שהוצאנו סכום לא קטן, שירות המשלוחים של החברה הכריחה אותנו לקבל את המוצר רק בין השעות 10 עד 15 בגלל שרצינו את המכונה אישתי הייתה חייבת לקחת יום חופש לצורך קבלת המכשיר (התרעה שעה מראש לא היתה מספקת אותנו כי אין לנו רכב ואנחנו עובדים רחוק מהבית) בשעה 12 אמרו עוד חצי שעה בשעה 2 אמרו מתעקבים קצת בשעה 4 מתעקבים התקשר הנהג עוד 10 דקות מגיע בסוף המובילים הגיעו בשעה 17:30 בערב, שעה ששנינו יכלנו לעבוד יום שלם, לאחר שדיברתי עם שירות הלקוחות הם דיברו עם הנהג והנהג נותן גירסא שונה מאוד להתרחש שב12 אמר שלא יגיע לפני 4, שבמצב כזה עוד היינו מחליטים ללחת לעבודה לחצי יום לפחות. החברה מתנערת מהאחריות כי המילה שלי נגד המילה של הנהג ובתום לב לא הקלטתי את השיחה והחברה לא מוכנה לפצות אותנו על יום החופש המיותר שבו כל מה שנעשה היה לחכות להם. אני אישית לא אקנה שום מוצר יותר מבית מייני ליין ולפי דעתי לא ניתן לבטוח בשירות החברה ועם זה המצב של המשלוחים ושירות הלקוחות אני מפחד לדעת מה יקרה שחלילה וחס יתקלקל המכונה שקיניתי מהחברה
לא ממליץ בלשון המעטה
קנינו מדיח כלים ומייבש כביסה, הטכנאי הגיע להוציא את המכשירים מהקרטון וכשביקשנו שיתקין אותם הוא אמר שזה לא באחריותו ולא התפקיד שלו והלך. חיכינו שבוע לשירות הלא שירותי הזה ועכשיו אנחנו תקועים עם שני מכשירים באמצע הסלון כי הטכנאי עדין מידי בשביל קצת עבודות אינסטלציה. דיברנו עם שירות לקוחות ואנחנו כבר יומיים מחכים לתשובה... יכול להיות שאלקטרולוקס זו אחלה חבה אבל עם שירות כזה הייתי כבר קונה מכשיר אחר
טיפול מסור בחוויית לקוח לא נעימה בכלל
פניתי במייל להנהלת השירות ושיתפתי אודות ביקור לא נעים של טכנאי שבא להתקין מכונה חדשה. עוד באותו היום התקשרו לברר פרטים ולמחרת שלחו טכנאי עם הטבה או פיצוי לעגמת הנפש שנגרמה,באדיבות והסבר פנים נעים, היה מאד חשוב לשירות לברר ולהיות בטוח שאכן יצאתי מרוצה. על הטיפול בבעייה בפרט כתובה חוות הדעת.
שירות אדיב בחנות עד שמגיעים לשירות לקוחות של סמליין
רכשתי תנור של אלקטלוקס שהגעתי לשירות לקוחות היה זלזל ביקשתי שירות ליום שישי היא אמרה שתחזור אליי עבר שישי ולא קיבלתי שירות עד שפניתי בעצמי ללא אני בכלל לא היו פונים אליי המתנה רבה עד שמענה אנושי חוזר אליי שלא נדבר אל מחלקה ההספקות
שירות תיקונים לקוי לא כדאי
לא כדאי לקנות מוצרים של סמסונג ואלקטרולוקרס באזור המרכז מפני שחברת גל אור נותנת השירות למוצרים אלה מזלזלת במתן השירות אין בזמנים ואין באיכות התיקון מילה שלהם לא שווה את קליפת השום לקוח מאוכזב שמיואש מעשרות שיחות והבטחות של עובדי ומנהלי גל אור הרצליה
תגובות (1)

אורי - תמונה
תגובה של אורי

23/02/2015

באתר של מיניליין אין לשונית [כתוב לנו] או [צור קשר] שתאפשר, לדוגמה, לשאול שאלות. מדוע? זה א-ב של שירות !!
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist