מיני ליין בע"מ
חשמל מוצרים ביתיים בפתח תקווה
גרניט 12, פתח תקווה
הצג חוות דעת
מציג 66-74 חוות דעת מתוך 74 חוות דעת על מיני ליין בע"מ
3.8
דירוג כללי
ציון כללי 4
שירות 3.9
מחיר 2.5
זמינות 3.6
שביעות רצון 1.5
שירות 1.7
איכות 3.9
שביעות רצון מהמחיר 4

Klarisa
28/06/2018
1
שירות לא אמין בכלל
קנינו טלויזיה חדשה התקשרו אלינו כמעט מיד לתאם הובלה של מוצר. שתאמו אמרו לנו להיות בבית משעה 12 עד 17.ונותנים התראה של שעה.הגענו לשעה 16.אף אחד לא התקשר.דיברנו עם הובלה.אמר שיגיע יותר מאוחר.חזרתי לחברה מניליין ואמרתי,מחכה כבר 5 שעות.מה שנאמר לי שיש עיכוב .אבל לא צריכה להכות בבית .בשאלה כמה יחכו לי אם אני יוצאת ותוך שעה לא אוכל להגיע.אמרו לי 10 דקות.בקיצור חבל הזמן.החברה לא אמינה. עכשיו 19:30 בערב הטלוויזיה עוד לא הגיעה
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

דניאל
27/05/2018
1
חווית שירות מהגרועות ביותר
לפני כ4 חודשים קנינו מכונת כביסה של אלקטרולוקס, מאז היא רק נתקעת ומפסיקה את הפעולה באמצע.
נתחיל בזה שכשהגיע הטכנאי להתקין את המכונה הוא היה ככ לא מקצועי וטען, שהמכונה לא עוברת בפתח וסיפר כי לפנינו היה בבית נוסף שגם שם הייתה אותה בעיה, ניסינו להתווכח ולבקש שינסה בכל זאת והוא ברח אחרי 2 דק ואמר שאנחנו יכולים לעשות את זה לבד. אכן כשהוא יצא המכונה עברה בקלי קלות ללא בעיות ואפילו היה עוד מקום בצדדים, אבל מה היינו צריכים להזמין שוב מתקין כדי שזה יהיה חלק מהביטוח וכמובן שחיכינו לזה מספר ימים.
עכשיו שהמכונה שנציין שוב שהיא חדשה לגמרי עושה בעיות, הזמנו טכנאי, אבל התבשר לנו שיש אחד רק לעוד שבועיים וחצי ושיעבירו את הפנייה שלנו ל"מוקד שירותים דחופים" וזה היה ב24.5. כמובן שהיום ה27.5 המענה שקיבלנו היה בהודעת SMS שקבעה כי הטכנאי יגיע מחר בלי לבדוק אם זה אפשרי מבחינתנו. כשצלצלנו לחברה לבקש לדבר עם מנהל או עם המוקד הדחוף קיבלנו תשובה "יחזרו אליכם תוך 2 ימי עסקים ושאין מנהל במוקד" ושאנחנו יכולים לבחור אופציה אחת או מנהל או מוקד (לא נשמע הגיוני בשום צורה).
בכל מקרה מה שנותר לנו זה לחכות ולהאמין שיחזור אלינו נציג ולא שוב מענה לא אנושי.זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

בלה
13/03/2018
1
שירות מתחת לכל ביקורת
הזמנו מכונת כביסה של אלקטרולוקס. ביום ההתקנה , הטכנאי שיכנע אותנו לרכוש את הביטוח המורחב ,רכישה שמקנה לנו פילטר למים המתחבר לצינור המים שמוביל מכונה. הוא התקין את הפילטר ויצא. בעקבות נזילות, פנינו לשירות והגיע טכנאי לתקן. הטכנאי ,הוציא את הפילטר ופתר את התקלה . אבל פילטר חדש או התקנה מחודשת לא בוצעה . כשהתקשרנו לשירות (מס' פעמים ) בדקו ואמרו שלא ייתכן שהוא לקח את הפילטר. מיותר לציין שאין לנו מה לעשות עם פילטר לא מחובר וגם אין לנו יכולת להוציא אותו (דורש מכשירים מיוחדים) פנינו שוב לשירות וביקשנו התייחסות והתקנה של הפילטר -אך הם נעלמו ולא חוזרים אלינו למרות שהשארתי -מס' הודעות.
לא הייתי יודעת שזה השירות -לא הייתי מתקרבת לחברה הזו. זמינות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר3 סביר
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Josef
18/02/2017
1
אחד השירותים הגרועים ביותר
מאז שקנינו את מייבש הכביסה אלקטרולוקס קונדנסר אצלכם בחברה המייבש רצוף תקלות חידשנו את הביטוח ל 2 שנים בתקווה שהמצב ישתפר אך לא ולא.
מאז היו אצלנו 4 פעמים 4 טכנאים לתקן.
וכלום לא עוזר המים ממשכים לנטוף מהמייבש אל מכונת הכביסה שלנו ולגרום לו נזק. ומשם לרצפה ראי תמונות.
--החליפו את המשאבה
-החליפו את הכרטיס האלקטרוני
-החליפו את הגלאי גובה המים
כלום לא עוזר
אני מבקש:
לקבל מייבש חדש אחר ולהפסיק להטריד אותנו בכל מני טכנאים קיקיונים שהאחרון הגזים ביותר. הוא העיף לנו את המייבש אחורה פגע בנקודת החשמל הנמצאת בקיר מאחורי המייבש.
הטכנאי הרים את המייבש בעזרת ברגי הכיוון הקדמיים ,הוציא אותם ממקומם ואמר לנו הכל בסדר. רק לאחר שהערתי לו על כך הוא החזיר את הברגים למקומם.
ולפני שהלך בחוצפתו בקש מאיתנו להתקשר אליכם ולהגיד שהוא אמר להכין לו משאבת מיים חדשה וגם מצוף חדש! במקום שהוא בעצמו ידבר עם מחסן החלפים שלכם ויפעיל את סמכותו לדווח על תקלה .
תשובתכם המידית
מומלץ בחום לחשוב על חברות אחרות שנותנות שירות יותר מוצלח.
מחיר 1 לא מוצדק
שביעות רצון1 כלל לא
זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 אנטי
תאריך קבלת השירות: 1/1/2017 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 7
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

אופיר
22/12/2015
1
שירות לא אמין
קניתי מכונת כביסה שהחברה משווקת, לאחר שהוצאנו סכום לא קטן, שירות המשלוחים של החברה הכריחה אותנו לקבל את המוצר רק בין השעות 10 עד 15 בגלל שרצינו את המכונה אישתי הייתה חייבת לקחת יום חופש לצורך קבלת המכשיר (התרעה שעה מראש לא היתה מספקת אותנו כי אין לנו רכב ואנחנו עובדים רחוק מהבית) בשעה 12 אמרו עוד חצי שעה בשעה 2 אמרו מתעקבים קצת בשעה 4 מתעקבים התקשר הנהג עוד 10 דקות מגיע בסוף המובילים הגיעו בשעה 17:30 בערב, שעה ששנינו יכלנו לעבוד יום שלם, לאחר שדיברתי עם שירות הלקוחות הם דיברו עם הנהג והנהג נותן גירסא שונה מאוד להתרחש שב12 אמר שלא יגיע לפני 4, שבמצב כזה עוד היינו מחליטים ללחת לעבודה לחצי יום לפחות. החברה מתנערת מהאחריות כי המילה שלי נגד המילה של הנהג ובתום לב לא הקלטתי את השיחה והחברה לא מוכנה לפצות אותנו על יום החופש המיותר שבו כל מה שנעשה היה לחכות להם.
אני אישית לא אקנה שום מוצר יותר מבית מייני ליין ולפי דעתי לא ניתן לבטוח בשירות החברה ועם זה המצב של המשלוחים ושירות הלקוחות אני מפחד לדעת מה יקרה שחלילה וחס יתקלקל המכונה שקיניתי מהחברה מחיר 1 לא מוצדק
שביעות רצון1 כלל לא
זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 אנטי
תאריך קבלת השירות: 12/20/2015 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

טל
27/04/2015
1
לא ממליץ בלשון המעטה
קנינו מדיח כלים ומייבש כביסה, הטכנאי הגיע להוציא את המכשירים מהקרטון וכשביקשנו שיתקין אותם הוא אמר שזה לא באחריותו ולא התפקיד שלו והלך. חיכינו שבוע לשירות הלא שירותי הזה ועכשיו אנחנו תקועים עם שני מכשירים באמצע הסלון כי הטכנאי עדין מידי בשביל קצת עבודות אינסטלציה. דיברנו עם שירות לקוחות ואנחנו כבר יומיים מחכים לתשובה... יכול להיות שאלקטרולוקס זו אחלה חבה אבל עם שירות כזה הייתי כבר קונה מכשיר אחרמחיר 1 לא מוצדק
שביעות רצון1 כלל לא
זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 אנטי
תאריך קבלת השירות: 4/26/2015 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

שי ידידיה
16/12/2014
4.2
טיפול מסור בחוויית לקוח לא נעימה בכלל
פניתי במייל להנהלת השירות ושיתפתי אודות ביקור לא נעים של טכנאי שבא להתקין מכונה חדשה. עוד באותו היום התקשרו לברר פרטים ולמחרת שלחו טכנאי עם הטבה או פיצוי לעגמת הנפש שנגרמה,באדיבות והסבר פנים נעים, היה מאד חשוב לשירות לברר ולהיות בטוח שאכן יצאתי מרוצה. על הטיפול בבעייה בפרט כתובה חוות הדעת.מחיר 4 טוב
שביעות רצון4 שבע רצון
זמינות4 טובה
איכות4 טובה
שירות5 מפנק
תאריך קבלת השירות: 12/14/2014 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 8
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

שירות עלוב
24/08/2014
1.4
שירות אדיב בחנות עד שמגיעים לשירות לקוחות של סמליין
רכשתי תנור של אלקטלוקס שהגעתי לשירות לקוחות היה זלזל ביקשתי שירות ליום שישי היא אמרה שתחזור אליי עבר שישי ולא קיבלתי שירות עד שפניתי בעצמי ללא אני בכלל לא היו פונים אליי המתנה רבה עד שמענה אנושי חוזר אליי
שלא נדבר אל מחלקה ההספקות מחיר 3 סביר
שביעות רצון1 כלל לא
זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 אנטי
תאריך קבלת השירות: 8/8/2014 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

אליעזר גולן
21/11/2013
1.8
שירות תיקונים לקוי לא כדאי
לא כדאי לקנות מוצרים של סמסונג ואלקטרולוקרס באזור המרכז מפני שחברת גל אור נותנת השירות למוצרים אלה מזלזלת במתן השירות אין בזמנים ואין באיכות התיקון מילה שלהם לא שווה את קליפת השום לקוח מאוכזב שמיואש מעשרות שיחות והבטחות של עובדי ומנהלי גל אור הרצליה מחיר 5 ללא תחרות
שביעות רצון1 כלל לא
זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 אנטי
תאריך קבלת השירות: 9/18/2013 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
23/02/2015