Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

מציג 6-14 חוות דעת מתוך 14 חוות דעת על גל-אור מעבדות ותיקונים בע"מ

1.5
ציון כללי 1
שירות 1.5
זמינות 1.5
איכות 1.5
זמינות וזמן המתנה 1.5
שביעות רצון מהמחיר 1.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות ללא שירות
יומיים שאני מנסה להשיג את גל-אור בטלפון לצורך תיאום טכנאי (מתוקף אחריות מוצר שנרכש לפני פחות משלושה חודשים). שעות על גבי שעות אני בהמתנה, ועד שכבר ענו לי, מענה מהמחסן שהעביר אותי ל"נצגיות" ולאחר מכן, נציגה לא איתרה נתונים, אז שמה אותי בהמתנה על לניתוק שיחה.... וכך העברתי יומיים עד שהצלחתי להשיג מענה לתיאום טכנאי לבעוד שבוע, כי הכל מלא....
שירות גרוע, מזלזל ומזעזע
קניתי תנור של חברת TEKA לפני שנתיים. לפני למעלה מחודשיים ימים התקשרו אלי מגלאור על מנת להאריך את תקופת השירות ב 3 שנים נוספות. הסכמתי ומסרתי פרטי כרטיס אשראי. למרבה הצער וההפתעה, הדבר לא נרשם. שבועיים לאחר מכן התנור הקלקל וביקשתי להפעיל את הביטוח שערכתי אך כאמור לא נמצא תיעוד לכך. למעלה משובע רדפתי אחריהם בבקשו בירור, כשהובטח לי שוב ושוב כי יחזרו אלי. נחשו מה? כלל לא חזרו אלי. כל שיחה למוקד השירות מלווה בזמן המתנה בלתי נתפס כשפעמים רבות, השיחה מתנתקת (או שמא מנותקת בכוונה) ועלי להתקשר שוב ולהתחיל בתהליך המייגע. המענה הטלפוני הוא בלתי אדיב בעליל. הוזמן טכנאי. הוא לא הגיע. לטענת החברה הוא הגיע ומשלא פתחו את דלת הבית הוא הלך לדרכו. ככל שזה נכון - ואני מטיל בכך ספק - מדוע לא יצרו עמי קשר טלפוני? תואם טכנאי, שהגיע, כמובן ללא חלפים (למרות שהבעיה תוארה לגלאור בטלפון וניתן היה להיערך עם חלפים מתאימים). הוא ביצע תיקון פרוביזורי והסביר שחלף הוזמן וכי עד אז אל חשש התנור יפעל. לאור היעדר הביטוח גם נאלצתי לשלם על ביקור הטכנאי ולערך ביטוח בנוסף לכך. ותנחשו כמה זמן החזיק התיקון מעמד? שלושה ימים בלבד. שוב נאלצתי להתקשר. ושוב זמן המתנה בטלפון היה בלתי נתפס, תוך שאני מועבר משלושה לשלוחה (וכמובן שבדרך השיחה מתנתקת ואני צריך להתקשר שוב). לאור העובדה כי הוזמן חלף, ולאור העובדה כי החלף שהוזמן טרם סופק, מסרבים לשלוח לי טכנאי לתיקון זמני. הגעתי לאדם נחמד במחסן, בשם יוסי, שהבטיח לבדוק ולזרז את הגעת החלק החסר. אני מקווה שיש כאן לפחות צדיק אחד. מסקנתי היא החד משמעית היא - על מנת לשמור על בריאותי ועל שפיותי - היא כי לא ארכוש מכשירי חשמל מיצרן/ יבואן שהשירות שלו ניתן על ידי גלאור.
תנור תקע
לוח הבקרה של התנור האיכותי בן 4 שנים, עצר מלכת. שבוע עד להגעת הטכנאי. הגיע ללא החלק . מחכה שבוע . לאחר דקות ארוכות ענתה לי נציגת השרות הבטיחה שתחזור לעדכן. עברו כשש שעות וטרם קיבלתי מענה. מנסה שוב ושוב ליצור קשר ורק המוזיקה עונה לי. שבת שלישית ללא תנור אצלי זו קטסטרופה. כועסת ובעיקר מאוכזבת!
זלזול
פנינו לגלאור מספר פעמים לקבלת שירות לקריים. היחס היה מזלזל ובלתי מקצועי עד אין סוף. החל ממענה טלפוני בלתי יעיל לחלוטין עד לשרות של הטכנאי בבית הלקוח, כש זה כבר תורח להגיע . מידת המלצתי הינה מתחת לאפס!
מתחת לכל ביקורת
ב-8.1.15 רכשתי מכונת כביסה GAKANZ ונוכחתי זמן הפעולה שלש וחצי שעות לכותנה,פניתי למוכר המכונה אשר הפנה אלי את חברת גלאור נותנת השרות. לאחר עיכובים רבים הגיע אלי איש השרות ב-23.3.15 ,שמו אלי, דיבר בסיסמאות וחוסר אדיבות בולט ואמר שכך צריך להיות בדיוק זמן כפול מאשר בחוברת המכשיר. לו הייתי קורא קודם את חוות הדעת על השרות של גלאור ודאי שלא הייתי רוכש את המכונה. מתחת לכל ביקורת.
מתחמקים מאחריות
רכשתי מכונת כביסה של אלקטרולוקס. בכביסה השנייה נשבר ציר בדלתית התוף. הגיע טכנאי, חיכיתי למעלה משבועיים עד שיגיע החלף הרלבנטי, ואז התברר שמחייבים אותי עבור התיקון (160 ש"ח) למרות שהמכונה באחריות וחדשה לגמרי.
חברת שירות של מיניליין שהיא קטסטרופה ותעודת עניות ליבואנית
רק בגלל החברה הזאת שמינליין מספקת שירות באמצעותה, לא אקנה לעולם שוב מכשיר "לבן" ביבוא של מינליין. בעבר היה לי מייבש אלקטרולוקס עם בעיית נזילת מים מהדלת ו"תוקן" באופן שערורייתי ע"י גלאור. נפטרתי מאותו מייבש בסופו של דבר ובלי קשר, רכשתי בהזדמנות אחרת מכונת כביסה של סמסונג בלי לתת את הדעת שיש אפשרות שאותה חברה נוראית נותנת את השירות גם למכונות אלה. ואכן גם הפעם, מכונה בת שנה שהחלה להשמיע חריקות קשות בסיסו של התוף, זכתה לביקור קצר וטענה של טכנאי גלאור ש"הכל בסדר" ויש להפעיל את המכונה פעם אחת עם מלח לימון. קניתי מלח לימון, הפעלתי את המכונה על ניקוי עצמי, על טמפרטורה של 95 מעלות. מה לא. כמובן שלא עזר כלום. הזמנתי אותם כרגע שוב. אם הפעם הם לא ימצאו פתרון ויתייחסו ברצינות, פשוט אזמין טכנאי פרטי ואאלץ לתבוע מהם את עלות התיקון. חברת אלקטרוניקס פרו נותנת השירות מסרה לי שאם אזמין טכנאי פרטי, אאבד את האחריות. אמרתי לנציגה שהרי ממילא אין לי אחריות, אחרת לא הייתי צריך לפנות לטכנאי פרטי! לצערי, מדובר בחברה שהדברים מולה מתנהלים רק דרך בית המשפט כנראה. חבל מאוד שמיניליין שמה פס על הלקוחות שלה ולא קושרת חוזי שירות עם חברות רציניות, אמינות, עם תודעת שירות גבוהה שלא אומרות ללקוח "הכל תקין" ויוצאות מהבית ומשאירות את המוצרים מקולקלים. אתם יכולים לראות גם בחוות הדעת האחרות שגם לקוחות אחרים טוענים שמדובר בחברה שכל קשר בינה לבין שירות, מקצועיות, או הבנה טכנית- מקרי בהחלט. פשוט מסבנים את הלקוחות ב"הסברים" טכניים מצוצים מהאצבע כדי להוריד את הלקוח מהם. תחשבו פעמיים לפני שאתם רוכשים מוצר חשמלי ותבררו מי החברה נותנת השירות. זה הרבה יותר חשוב מהיבואן עצמו.
שירות לקוחות גרוע - לא אדיב ולא מהיר ולא יעיל
עד ההתקנה השירות היה מהיר ואדיב. ביום ההתקנה ובשבוע שלאחריו - לא חזרו לשיחות, נציגי השירות הרימו את הקול. המתנתי עד לקבלת שירות 10 דקות על הקו. ובאותו אופן זכיתי גם לטיפול קלוקל מצד מנהלת שירות הלקוחות.
שירות כל כך גרוע שלא הייתם מאמינים
הזמנו את השירות של גלאור על מנת לטפל בכמה תקלות שהיו בתנור הקינג שלנו. הטכנאי שהגיע בפעם הראשונה לא הביא אפילו לא חלק אחד! למותר לציין שכשהזמנתי את השירות תיארתי בפרטי פרטים את התקלה, אך הטכנאי לא טרח להביא אפילו לא חלק אחד לרפואה. הטכנאי טען שהוא חייב להזמין את כל החלקים ועלינו להמתין, אציין רק שהטכנאי צעק עליי ממש כשסרבתי לשלם עד שאקבל שירות! לאחר מספר שבועות הגיע טכנאי נוסף שהחליף נר הצתה, צירים לזכוכית ודיזות. לאחר שיצא שמנו לב לפתע שישנה תקלה נוספת שקרתה בעקבות התיקון (להבה אחת לא הצליחה להידלק כלל - כאשר לפני הסאגה הזו, היא עבדה מצויין) הזמנו שוב את השירות. לאחר מס' שבועות הגיע שוב טכנאי (אותו טכנאי שצעק עלי...) שבדק ואמר שיש צורך להחליף את כל הלהבה, דבר שכמובן יעלה לנו עוד כסף. כאשר המשכתי להתעקש, הוא בדק שוב והגיע למסקנה שמדובר בחיישן וכמובן - צריך להזמין חלק. בפעם הרביעית הגיע טכנאי נורמלי - הוא טיפל בתקלה ללא כל החלפת חלקים וללא עלות נוספת מצידנו.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist